Dat is jouw conclusie misschien wel, maar je zit al de hele dag in het verkeerde topic te posten... Optiefen hier dus...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
meer indo's, da's wel leuk.
voor de rest is het niet diverser dan Amsterdam.
EDIT: VOL![]()
conclusie: Amsterdam is de beste stad ter wereld en iedereen die niet uit Amsterdam komt is een kutboer(unaniem besloten)
Dat, maar vooral ongelofelijk arrogant.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:52 schreef DaveMasteR het volgende:
Amsterdammers zijn stadsratten.
Kan je ook uitleggen waarom?quote:
Hahaha, ja... Daar mag je mij ook midden in de nacht voor wakker maken... Mits vol natuurlijk...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:59 schreef DaveMasteR het volgende:
Deze amsterdammer mag ik wel!
[afbeelding]
Hehehe goed dat je'm gevonden hebt... Jouw icoon komt ook zeker in de volgende OP...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:09 schreef jimjim1983 het volgende:
yes nog zo'n goed topic!!![]()
zullen we proberen het nu een beetje beschaafd te houden?
veel non-argumenten moeten toch echt weerlegd worden hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Hehehe goed dat je'm gevonden hebt... Jouw icoon komt ook zeker in de volgende OP...
Alleen vind ik toch dat jij te vaak offtopic gaat... We hebben het hier over de slechte eigenschappen van A'dam en zijn inwoners, open het jubeltopic over Amsterdam maar ergens anders, goed?
Sorry, maar dat is echt niet nodig hoor... Het is eerder bevestiging van wat er gesteld wordt, maar na een aantal posts is dat ook wel duidelijk...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
veel non-argumenten moeten toch echt weerlegd worden hoor.
En daar ben ik voor![]()
...en nu heeft het mij deze werkdag door geholpen. perfect tochquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:14 schreef whoops het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is echt niet nodig hoor... Het is eerder bevestiging van wat er gesteld wordt, maar na een aantal posts is dat ook wel duidelijk...
Zonder happende Amsterdammers was dit topic (deeltje 1 dan) waarschijnlijk na 20 posts al doodgebloed...
Vent, we hebben meer overeenkomsten dan je op het eerste gezicht zou denken...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
...en nu heeft het mij deze werkdag door geholpen. perfect toch
he bahquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Vent, we hebben meer overeenkomsten dan je op het eerste gezicht zou denken...![]()
We waren de hele tijd beschaafd, en vooral eerlijk (de niet amsterdammers dan).quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:09 schreef jimjim1983 het volgende:
jij was toch die persoon met die sterke argumenten?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:51 schreef Monus het volgende:
[..]
We waren de hele tijd beschaafd, en vooral eerlijk (de niet amsterdammers dan).![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jij was toch die persoon met die sterke eerlijke argumenten?![]()
Dat noem ik dan ook een vaasjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:59 schreef DaveMasteR het volgende:
Deze amsterdammer mag ik wel!
[afbeelding]
Hoezo principieel...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat noem ik dan ook een vaasje
ja inderdaad amsterdam is gebouwd op palen laat ze er dan allemaal over heen zakkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:09 schreef jimjim1983 het volgende:
yes nog zo'n goed topic!!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |