Dat inhoudsloze bericht is voldoende om mijn aanwezigheid in dit topic duidelijk te maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:38 schreef SynXteR het volgende:
Wat?
Je hebt als meisje in PUB genoeg keusquote:Op donderdag 1 september 2005 16:24 schreef Imberr het volgende:
* Imberr is ook nog steeds single
(had t in #1 ook al gezegd maar ja.. ff klagen over t feit dat ik nu nog steeds niemand heb![]()
)
En Eix valt binnen de doelgroep, woont op fietsafstand en is een echte hunk.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:57 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Je hebt als meisje in PUB genoeg keus.
ik dacht, je bent een wijf!, maar dat viel tegenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:31 schreef SynXteR het volgende:
Ik ben single!
Mijn fotoboek http://fotoboek.fok.nl/SynXteR
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:24 schreef Imberr het volgende:
quote uit imberrr fotoboek
voor de rest.. hm.. ik ben klein en schattig blijkbaar
ohja.. ik drink bier
chicks!quote:Op donderdag 1 september 2005 19:34 schreef ma_jojo het volgende:
Single enzo, ongeveer.
Naadjiepquote:
Gemeenschappelijke interesses.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:31 schreef ijsmeis het volgende:
En dat heeft niks met single zijn te maken.
Dus ontopic blijven!
coolquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:30 schreef Fwnk het volgende:
ik ook
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gemeenschappelijke interesses.![]()
Wanne hook upquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:05 schreef -starseed-mayo- het volgende:
meld zich ook ff
Maastrichtquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:11 schreef da_micha_man het volgende:
Imberr is liefEn we praten allebei met een zachte G
*kan zijn ogen niet geloven* Zo 'n lieflijke mooie meid en vrijgezel?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:24 schreef Imberr het volgende:
* Imberr is ook nog steeds single
(had t in #1 ook al gezegd maar ja.. ff klagen over t feit dat ik nu nog steeds niemand heb![]()
)
Ja, je droomt...ze is al van mij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:56 schreef Taproot het volgende:
[..]
*kan zijn ogen niet geloven* Zo 'n lieflijke mooie meid en vrijgezel?I must be dreaming
![]()
Het slijm druipt er werkelijk waar ook vanaf.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:56 schreef Taproot het volgende:
[..]
*kan zijn ogen niet geloven* Zo 'n lieflijke mooie meid en vrijgezel?I must be dreaming
![]()
Ik wil nu niet de indruk geven een slijmbal te zijn, maar je hebt zo dat ondefinieerbare onschuldige in je ogen waar zoveel kunstenaars en romantici naar op zoek zijn.
**kan ondertussen al beter leven met het feit dat hij ook vrijgezel is**
P.S.: heb ik al gezegd dat ik ook vrijgezel ben?![]()
ik ben dus écht zo schattig als iedereen zegt?quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:56 schreef Taproot het volgende:
[..]
![]()
Ik wil nu niet de indruk geven een slijmbal te zijn, maar je hebt zo dat ondefinieerbare onschuldige in je ogen waar zoveel kunstenaars en romantici naar op zoek zijn.
**kan ondertussen al beter leven met het feit dat hij ook vrijgezel is**
P.S.: heb ik al gezegd dat ik ook vrijgezel ben?![]()
Geeft niet Jag...er zal vast nog wel eens iemand lieve dingen over jou zeggen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het slijm druipt er werkelijk waar ook vanaf.![]()
Ik ben 19 jaar, maar ik woon niet in Nederland, maar in België. In Maastricht ben k trouwens al n paar keer geweestquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben dus écht zo schattig als iedereen zegt?![]()
maarre.. hoe oud ben jij dan?![]()
![]()
Jij bent wel schattig jaquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben dus écht zo schattig als iedereen zegt?![]()
Whahaquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:27 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Jij bent wel schattig ja![]()
en uit limburghahaha echt mooi hoe ze daar praten
, ex van me kwam uit limburg, en ik verstond geen ruk van alle verhalen die ze houden in dat huis
dus ik bij elke zin: wat betekend dat?
![]()
Belgen zijn leukquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:26 schreef Taproot het volgende:
[..]
Ik ben 19 jaar, maar ik woon niet in Nederland, maar in België. In Maastricht ben k trouwens al n paar keer geweest![]()
Ahh wel manquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
Whahazo moeilijk is ons Limburgs toch niet?
![]()
carnavalquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:37 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Ahh wel manvoor mij wel
, maar gelukkig wouden ze het vertalen..
Ik had carnaval daar gevierd, leuk man... waar vier jij dat ? of doe je er niet aan![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
carnavalik ga dan meestal feestjes en kroegen af met een groep vrienden
![]()
roermond en omstreken is meestal voor mij ook wel de plek om carnaval te vieren. Maastricht is daar net wat te druk voor. Maar verder overroeleert 'Mestreech' welquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:51 schreef GnAgn het volgende:
[..]
ik was in roermond, volgende keer maar weer
![]()
hier doen ze er niet aan, tenminste niet echt..
Mja maar dat gaat btje moeilijk als je die persoon zn msn niet hebt he, bijdehandjequote:
Dan vraag je die, je kan toch typen? En de meesten hebben ook nog eens een fotoboek. Maar slowchatten mag hier nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:01 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Mja maar dat gaat btje moeilijk als je die persoon zn msn niet hebt he, bijdehandje
eigenlijk ging 't me meer om die tekstquote:Op vrijdag 2 september 2005 07:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuh..?wat moet ik hiervan denken?
![]()
ik dacht al dat t om de tekst ging jaquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:27 schreef erikkll het volgende:
[..]
eigenlijk ging 't me meer om die tekstdat 't dan weer jouw avatar is... tsja
je bent wel knap trouwens, maar dat heb je zo te lezen vast al wel vaker gehoord
Maar nu toch niet meerquote:Op donderdag 1 september 2005 19:34 schreef ma_jojo het volgende:
Single enzo, ongeveer.
Nee?quote:
Mijn opmerkingen aan imberr, wat doe je?quote:Op zondag 4 september 2005 09:51 schreef Brechtje het volgende:
Even heel wat offtopic berichten verwijderd, nu weer ontopic graag!
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:15 schreef MikeyMo het volgende:
oeh fertile grounds for underaged lovemaking
Ich bin in Mêstreech geboare.quote:
Leeftijd maakt niet uit?quote:Op maandag 12 september 2005 23:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Sinds een week weer vrijgezel dus ik denk ik kom helemaal naar PUB om dit even te melden
graag iemand die kan koken![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Dribbel_ heeft een pedo pas.
Anders kom binnekort eens bij mij langs Dribbel_ gaan we op wijven jacht ik ken er nog wel een paar
ik kan goed pannekoeken bakken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:11 schreef -Trinity- het volgende:
Ik kan koken, tot op zekere hoogte. En ik heb een talent in ijs maken, bleek een tijdje geleden.
En toch ben ik nog steeds single (en ik vind het ook wel even goed zo, genoeg aan mijn hoofd).
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:11 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ik kan goed pannekoeken bakken.
Jij rookt.. ? Ik wil graag nog leven na de seks (mensen die roken doen dat bijna altijd na de seks, right?)quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In de herfstvakantie of kerst ?
Kies maar
En trinity is al van mijik lijk op haar idool
Ik nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:03 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Jij rookt.. ? Ik wil graag nog leven na de seks (mensen die roken doen dat bijna altijd na de seks, right?)
Ik zeg toch niet dat ik de enige ben?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:47 schreef woutabest het volgende:
[..]
Weet je het heel zeker?
Welkom bij FOK!!
waarschijnlijk is der vriend overledenquote:Op zondag 18 september 2005 00:07 schreef the_legend_killer het volgende:
En je bent blij ...![]()
Leg uit
In de eerste plaats een vriend die het uitmaakt via mail is het sowiezo niet waard om daarover verdrietig te gaan doen.quote:Op zondag 18 september 2005 00:07 schreef the_legend_killer het volgende:
En je bent blij ...![]()
Leg uit
Ik altijd. Maar dat ik ze verpest is een ander verhaalquote:Op zondag 18 september 2005 12:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga me nou ook serieus afvragen of hier nog mensen rondlopen die serieus denken dat ze hier een vriend/vriendin kunnen vinden![]()
Die zitten er tussen hoorquote:Op zondag 18 september 2005 12:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga me nou ook serieus afvragen of hier nog mensen rondlopen die serieus denken dat ze hier een vriend/vriendin kunnen vinden![]()
haha, zo weinig meisjes hier dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:35 schreef Lizz-n het volgende:
[..]een meisje, welkom in deze vrijgezellige club
![]()
In ieder geval minder meisjes dan jongentjesquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:37 schreef DAYxDREAMER het volgende:
[..]
haha, zo weinig meisjes hier dan?![]()
Jaja, vind het eigenlijk wel goed zo, vrijgezel zijn!![]()
Al lang vrijgezel dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:44 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
In ieder geval minder meisjes dan jongentjes![]()
Ik niet, ik ben het zat![]()
![]()
Ach ja, wie niet.quote:
hehe ja idd,quote:
nu verklap je je geheimquote:Op zondag 18 september 2005 15:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die zitten er tussen hoor
En waarom is zo'n mooie vrouw als jij dan nog vrijgezel?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:27 schreef DAYxDREAMER het volgende:
[..]
hehe ja idd,
nja, ik nu pas 2/3 maanden ofzo, achja heb niks te klagen
Haha, is goedquote:Op woensdag 21 september 2005 19:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik ga eerst even in je feautaux boek kijken ok?![]()
Hmm, geen leuke jongens hierquote:Op woensdag 21 september 2005 19:23 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En waarom is zo'n mooie vrouw als jij dan nog vrijgezel?
*slijm slijm*quote:Op woensdag 21 september 2005 19:23 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En waarom is zo'n mooie vrouw als jij dan nog vrijgezel?
Ik ben nog zo solo als een single.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:27 schreef DAYxDREAMER het volgende:
[..]
Hmm, geen leuke jongens hier![]()
Of ben je misschien te kieskeurig?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:27 schreef DAYxDREAMER het volgende:
[..]
Hmm, geen leuke jongens hier![]()
haha, ik bedoel eigenlijk hier in de buurt,quote:Op woensdag 21 september 2005 19:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben nog zo solo als een single.![]()
PUB is het, van pubers, niet van dak hok met die bar en die tap enzoquote:Op woensdag 21 september 2005 19:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben nog zo solo als een single.![]()
Sommige mensen puberen nu eenmaal later dan anderen.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
PUB is het, van pubers, niet van dak hok met die bar en die tap enzo![]()
wat doe je hier man![]()
Of misschien ben ik niet op zoekquote:Op woensdag 21 september 2005 19:29 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Of ben je misschien te kieskeurig?
misschien beidequote:Op woensdag 21 september 2005 19:37 schreef DAYxDREAMER het volgende:
[..]
Of misschien ben ik niet op zoek![]()
whehequote:
Aandacht te kort?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:09 schreef IFASS het volgende:
*meld
Sinds 5 weken weer![]()
Nog leuke meiden hier?![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:14 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Kan ook, maar daar heb ik nog niks van gemerkt![]()
Dat is opmerkelijk.quote:
Maak jij je er maar geen zorgen over, je ziet er goed uitquote:
Tis toch al best een tijdje zo. Maar thnxquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:17 schreef IFASS het volgende:
[..]
Maak jij je er maar geen zorgen over, je ziet er goed uit![]()
juicedquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:55 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Jij had toch met iemand van Fok! of niet
Join the club, hier alweer een jaar (relatie dan).quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:29 schreef Ferdii het volgende:
* Ferdii meld zich als single![]()
helaas al weer 4 maandjes![]()
niet echt meer dusquote:
NIET MEER. Ik hou van je!!!! Laat je NIET meer gaan. Sorry singles.quote:
Echt Puberaal, zoals het hoort.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:08 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
NIET MEER. Ik hou van je!!!! Laat je NIET meer gaan. Sorry singles.
Max
Puberaal, heerlijkquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:10 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Echt Puberaal, zoals het hoort.
En hij is Zwollenaar toch?
Zwolle heerscht.
Hij en ik moeten maar eens een keer samen een pintje nuttigen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:23 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Puberaal, heerlijk
Hij woont in Zwolle, wat idd heerscht. Beetje ver weg is, maar dat maakt me echt niks meer uit!
Max is van mij!quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:26 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Hij en ik moeten maar eens een keer samen een pintje nuttigen.
En soms is afstand niets meer dan een kleine ruimte. 14.gif
Ik ben geen heaumeau zeg!quote:
Jij bent hoe oud?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:39 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik ben geen heaumeau zeg!
Alleen een pintje, doe anders gezwellig mee.
Nee okay, dan is 't goed.quote:
Tuurlijk komt hij wel terug, hij heeft jou toch?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:48 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nee okay, dan is 't goed.
Wil niet dat m'n Max (O+) met 45-jarige vieze mannetjes biertjes drinken gaat en nooit meer terugkomt!
moet een beste kerel zijn wil hij mij nooit meer terug laten komenquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:48 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nee okay, dan is 't goed.
Wil niet dat m'n Max (O+) met 45-jarige vieze mannetjes biertjes drinken gaat en nooit meer terugkomt!
Het nette gedeelte nog.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:20 schreef Catch22- het volgende:
Oei, beetje mindere wijk toch?
True, en anders krijgt 'ie met mij te maken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
moet een beste kerel zijn wil hij mij nooit meer terug laten komen
Ik ben toch lelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:28 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
True, en anders krijgt 'ie met mij te maken.
Foto!quote:
Cerror?quote:
Kenker..quote:
Dank.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:37 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Kenker..
Okay, dan is 't goed. En anders ook.
Ik feliciteerde jou. Je was niet jarig. Oplichter.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:39 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Dank.
En hoe heb je mij onthouden overigens?
Dat is Derek z'n fout.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:40 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik feliciteerde jou. Je was niet jarig. Oplichter.
Derek is dom. Cerror is niet jarig. Oplichterij.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:41 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Dat is Derek z'n fout.
Ik had alleen een 30.000 + post topic.
Hij dacht dat ik jarig was.
Wat bekijk je de boel weer pessimistisch meid.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:44 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Derek is dom. Cerror is niet jarig. Oplichterij.
Oplichter.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:46 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wat bekijk je de boel weer pessimistisch meid.
Narrow minded people.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:48 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]narrow minds.
Trusten dan maar.
Complexe gedachtengang maar ok.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:51 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Narrow minded people.
MelkOplichterij
Max
Slaap
Een narrow mind en een complexe gedachtegang gaan goed samen. Althans, bij mij werkt het.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:53 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Complexe gedachtengang maar ok.
Zo blijkt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:56 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Een narrow mind en een complexe gedachtegang gaan goed samen. Althans, bij mij werkt het.
Ja.quote:
Ook dat. Lelijker dan ik welliswaar. Ja, dat is mogelijk.quote:
Lelijk past wel bij me.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:04 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ook dat. Lelijker dan ik welliswaar. Ja, dat is mogelijk.
Klopt, daarom is het een perfect match.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |