op de wekelijkse bijeenkomst van de Anonieme Kanslozen:quote:
Daar heb ik geen last van.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het leuke van vrijgezel zijn is dat je je hele avond weg geeft aan te bedenken wie er nu naar PSV gaat, terwijl je Ajacied bent.....
Damn......
Nog bedankt voor je Decibel Avatarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:11 schreef Phydomir het volgende:
Bij sommige posts heb ik trouwens echt geen flaauw idee wat er bedoeld wordt... *noemt geen namen*
Neeeeeeeeee! Die is zoooo slecht! Echt!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:11 schreef Ynske het volgende:
goede daad voor vandaag gedaan
de was
opgeruimd
lig nu een foute film te kijken
fear dot com
dat zeg ik tochquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:14 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee! Die is zoooo slecht! Echt!
Wij hebben dagelijkse bijeenkomsten hier hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
op de wekelijkse bijeenkomst van de Anonieme Kanslozen:
"Hallo, ik ben Mokster, ik ben kansloos!"
Allemaal: "Hallo Mokster!!"
Ik MOEST hem een keer kijken. Echt TE erg.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zeg ik toch
inmiddels aan t zappen
aangezien ie echt slecht is
En het erge is... Ik blijf gewoon steeds terugkomen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:16 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Wij hebben dagelijkse bijeenkomsten hier hoor![]()
Ach.. Daar hebben er hier meer last van. Wordt een soort van verslaving.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
En het erge is... Ik blijf gewoon steeds terugkomen...![]()
in de bios?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:15 schreef Godlike02 het volgende:
ik ga na het douchen sjakie kijken
sjakie... die wil ik zoooo graag zien!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:15 schreef Godlike02 het volgende:
ik ga na het douchen sjakie kijken
Dan moet je opschietenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
sjakie... die wil ik zoooo graag zien!!
Want morgen niet natuurlijk!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:22 schreef Ynske het volgende:
hmmm geen bios voor mij vanaaf
proberen om eens op tijd te gaan slapen
ben bang van nietquote:
naar de biosquote:
ik ga ook op tijd slapen ynske. zullen we samen slapen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:22 schreef Ynske het volgende:
hmmm geen bios voor mij vanaaf
proberen om eens op tijd te gaan slapen
mits je een tweepersoonsbed hebtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:28 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ik ga ook op tijd slapen ynske. zullen we samen slapen?
Ik heb niet zo'n ding.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:29 schreef Ynske het volgende:
vrijgezellentip nr 12
zorg dat je antwoordapparaat uit staat wanneer je een dat op bezoek krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |