Mag ik het rolletje dan op de post doen? Heb nog 25 rolletjes die op CD-Rom moetenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat wordt dus hard bierzuipen
deal...
meel eens wat fotokes
maar nu ben jij er weer toch?quote:
donequote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:18 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Mag ik het rolletje dan op de post doen? Heb nog 25 rolletjes die op CD-Rom moeten![]()
Voeg me ff toe op MSN, is makkelijker...
About time.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:18 schreef Godlike02 het volgende:
Ja iedereen is single af
de reeks gaat stoppen![]()
Moet ik toch weer naar dat saaie geilheidstopic...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:18 schreef Godlike02 het volgende:
Ja iedereen is single af
de reeks gaat stoppen![]()
bij Pietertje CKquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Moet ik toch weer naar dat saaie geilheidstopic...![]()
dat kan hier toch ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Moet ik toch weer naar dat saaie geilheidstopic...![]()
ja? ik zie je nietquote:
Zo lang nog?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die mn geile bui altijd binnen één seconde weer weet te verpesten...
ja zeg vind je het gekquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die mn geile bui altijd binnen één seconde weer weet te verpesten...
Das toch een contradictio in terminis,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:19 schreef Mokster het volgende:
saai geil
Vertel?quote:
ik heb je net toegevoegdquote:
pieter is hier weggegaan omdat hij zich hier niet thuis voeldequote:
Inderdaadquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is pieter
Meer uitleg is over het algemeen niet nodig
Was ie te vaak geil?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
pieter is hier weggegaan omdat hij zich hier niet thuis voelde
Check zelf maar... Tis niet meer wat t geweest is...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das toch een contradictio in terminis,![]()
quote:
Dat topic roept ie elke 2 seconde dat ie weg gaatquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:27 schreef Ynske het volgende:
[..]die en geil...
tis dat ie t woord kan spellen
volgens mij
Nee, nu ben ik bang geworden voor Pieter,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Check zelf maar... Tis niet meer wat t geweest is...
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nee, nu ben ik bang geworden voor Pieter,.
Schrik!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:34 schreef Phydomir het volgende:
* Phydomir spring stiekum van achter een muurtje vandaan.
BOE!
![]()
schrikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:34 schreef Phydomir het volgende:
* Phydomir spring stiekum van achter een muurtje vandaan.
BOE!
![]()
Dat is mooi voor je. Ik heb lekker op het werk gezeten, helemaal alleen. Het was mooi. Oh. Toch niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:44 schreef PPWB84 het volgende:
Ik heb heerlijk aan de plas gezeten in de zon tussen allemaal mooie vrouwen.
Alleen gekeken? Of ook nog leuke contacten gelegd?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:44 schreef PPWB84 het volgende:
Ik heb heerlijk gewerkt. Zonder mooie vrouwen.. Al hoewel. Vanochtend was er wel echt een schoonheid in de winkel. Kreeg het er warm vanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:44 schreef PPWB84 het volgende:
Ander werk zoeken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:46 schreef Phydomir het volgende:
[..]
mooie vrouwen kom je niet zo vaak tegen in computer winkels![]()
Ik davcht ik vraag het maar niet meerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Alleen gekeken? Of ook nog leuke contacten gelegd?
Was al verbaasd dat ik de eerste (en enige) was die het vroeg...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik davcht ik vraag het maar niet meer
Heb al gesoliciteerd bij kleding zaken speciaal voor vrouwen. Maar ze zochten allemaal toch iets andersquote:
nee, ze hadden een vriendjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Alleen gekeken? Of ook nog leuke contacten gelegd?
als er een leuke meid lgit met een gozer dan ben ik daar wel jaloers op ja, maar dat heeft met dit weinig te maken..tis gewoon vrij kansloos als ze al een vriendje hebben..nah ja als die ernaast ligt..quote:
Thats the spiritquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:55 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
als er een leuke meid lgit met een gozer dan ben ik daar wel jaloers op ja, maar dat heeft met dit weinig te maken..tis gewoon vrij kansloos als ze al een vriendje hebben..nah ja als die ernaast ligt..
of realisme, maar ik moet misschien inderdaad wat brutaler worden ja. Laatst was ik emt een meisje in gesprek en een gozer komt er gewoon bijzitten, en ik zou dan denken zij rpaten al dus ik hou me maar ff afzijdig.quote:
Gelijk meppenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:59 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
of realisme, maar ik moet misschien inderdaad wat brutaler worden ja. Laatst was ik emt een meisje in gesprek en een gozer komt er gewoon bijzitten, en ik zou dan denken zij rpaten al dus ik hou me maar ff afzijdig.
Je zit hier omdat je kansloos bent.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:55 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
als er een leuke meid lgit met een gozer dan ben ik daar wel jaloers op ja, maar dat heeft met dit weinig te maken..tis gewoon vrij kansloos als ze al een vriendje hebben..nah ja als die ernaast ligt..
gewoon hem aankijken, en blijven aankijken tot ie zegt: wat kijk je? en dan gewoon antwoorden:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:59 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
of realisme, maar ik moet misschien inderdaad wat brutaler worden ja. Laatst was ik emt een meisje in gesprek en een gozer komt er gewoon bijzitten, en ik zou dan denken zij rpaten al dus ik hou me maar ff afzijdig.
Allemaal kansloze hier :pquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je zit hier omdat je kansloos bent.
op de wekelijkse bijeenkomst van de Anonieme Kanslozen:quote:
Daar heb ik geen last van.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het leuke van vrijgezel zijn is dat je je hele avond weg geeft aan te bedenken wie er nu naar PSV gaat, terwijl je Ajacied bent.....
Damn......
Nog bedankt voor je Decibel Avatarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:11 schreef Phydomir het volgende:
Bij sommige posts heb ik trouwens echt geen flaauw idee wat er bedoeld wordt... *noemt geen namen*
Neeeeeeeeee! Die is zoooo slecht! Echt!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:11 schreef Ynske het volgende:
goede daad voor vandaag gedaan
de was
opgeruimd
lig nu een foute film te kijken
fear dot com
dat zeg ik tochquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:14 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee! Die is zoooo slecht! Echt!
Wij hebben dagelijkse bijeenkomsten hier hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
op de wekelijkse bijeenkomst van de Anonieme Kanslozen:
"Hallo, ik ben Mokster, ik ben kansloos!"
Allemaal: "Hallo Mokster!!"
Ik MOEST hem een keer kijken. Echt TE erg.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zeg ik toch
inmiddels aan t zappen
aangezien ie echt slecht is
En het erge is... Ik blijf gewoon steeds terugkomen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:16 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Wij hebben dagelijkse bijeenkomsten hier hoor![]()
Ach.. Daar hebben er hier meer last van. Wordt een soort van verslaving.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
En het erge is... Ik blijf gewoon steeds terugkomen...![]()
in de bios?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:15 schreef Godlike02 het volgende:
ik ga na het douchen sjakie kijken
sjakie... die wil ik zoooo graag zien!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:15 schreef Godlike02 het volgende:
ik ga na het douchen sjakie kijken
Dan moet je opschietenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
sjakie... die wil ik zoooo graag zien!!
Want morgen niet natuurlijk!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:22 schreef Ynske het volgende:
hmmm geen bios voor mij vanaaf
proberen om eens op tijd te gaan slapen
ben bang van nietquote:
naar de biosquote:
ik ga ook op tijd slapen ynske. zullen we samen slapen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:22 schreef Ynske het volgende:
hmmm geen bios voor mij vanaaf
proberen om eens op tijd te gaan slapen
mits je een tweepersoonsbed hebtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:28 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ik ga ook op tijd slapen ynske. zullen we samen slapen?
Ik heb niet zo'n ding.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:29 schreef Ynske het volgende:
vrijgezellentip nr 12
zorg dat je antwoordapparaat uit staat wanneer je een dat op bezoek krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |