Nog meer? Je leven!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar was ik toevallig deze week nog even![]()
Maar ik heb dr nog meer![]()
Ik jou bedoel jequote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik jou inderdaad ergens anders...![]()
Nopequote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Nog meer? Je leven!
Welke? Die naakte wijven reeks in Muuk haar forum zeker?
Zeker als je de behoeftes van die geile Fok!pubertjes wilt plezieren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nope
Beetje treurig als je zo op inet gaat staan
Tenminste de meeste, sommige zijn wel smaakvol
Eensch!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Zeker als je de behoeftes van die geile Fok!pubertjes wilt plezieren.
Anders kun je je nog altijd even vermaken in het Grote geilheidstopic. Daar zit Mokster ook weleens, volgens mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eensch!
Zal nu nog ff kijken of er iets lekker bij zit![]()
Goh echt?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Anders kun je je nog altijd even vermaken in het Grote geilheidstopic. Daar zit Mokster ook weleens, volgens mij.
mwah dat valt toch mee?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Nog meer? Je leven!
Welke? Die naakte wijven reeks in Muuk haar forum zeker?
te geil kan nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:29 schreef miss_c het volgende:
Ik word echt te geil van dit weer.........
Daar mocht ik niets over zeggenquote:
Dat is zeker de helft die structureel nooit hun hoofd mee postquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. En meer dan de helft mag van mij ook nog eens wegblijven, kun je nagaan.
tja niet iedereen valt in de smaak hequote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. En meer dan de helft mag van mij ook nog eens wegblijven, kun je nagaan.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Van mij wel![]()
Lijkt gvd wel een spam account
Alleen als het je smaak niet is mag je dat niet zeggenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
tja niet iedereen valt in de smaak he
Volgende S&G topic komt bijna.quote:
Ach, de vaste groep geile Fok!pubertjes blijft hen toch wel aanmoedigen. En das toch ook weer goed voor hun ego.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
tja niet iedereen valt in de smaak he
ow jawel hoor, mits het opbouwende kritiek is.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen als het je smaak niet is mag je dat niet zeggen![]()
Maar dat is slechte zaken voor R&Pquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Ach, de vaste groep geile Fok!pubertjes blijft hen toch wel aanmoedigen. En das toch ook weer goed voor hun ego.
Blijkbaar, ze blijven postenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Ach, de vaste groep geile Fok!pubertjes blijft hen toch wel aanmoedigen. En das toch ook weer goed voor hun ego.
En als ik dr nog van mn hond afschop?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
ow jawel hoor, mits het opbouwende kritiek is.
Dingen als: daar zou ik nog niet eens zat overheen spuiten, wordt idd geedit
Prupke heeft geen social life hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:42 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind het armoe troef in die topics S&G. Het is de vrijetijdsbesteding van onzekere, single vrouwtjes die door puberkereltjes van geestelijk 14 verzekerd moeten worden van hun goede uiterlijk en strakke lichaam. In het echte leven missen ze die zekerheid.
Meer foto's van jezelf posten, en dan de daaropvolgende geile praat editten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Blijkbaar, ze blijven posten
Blij toe, anders had ik niets meer te doen
eerder t forum aan t verneukenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze is toch niet aan het neuken![]()
Ja dat magquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:45 schreef Tranceptor het volgende:
Opbouwende kritiek, je vind het iets of je vind het stront. En als je het stront vind mag je er net zo goed iets van zeggen.
Net als dat gezeik vorige week over dikke vrouwen. Een ander mag het geweldig vinden en dat uiten, ik mag het ranzig vinden en dat uiten.
Ik ken Prupke niet en voel er ook geen behoefte aan haar te leren kennen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Prupke heeft geen social life hoor![]()
Maakt de hele dag foto's om 1 leuke te krijgen voor S&G![]()
Ja het ligt eraan hoe je je uit:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja dat mag
Maar daarna mag je dat een week niet meer op fok![]()
De persoon die dat mede bepaald is hier in de buurtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja het ligt eraan hoe je je uit:
Het is niet ok als ik zeg: gadver een dik wijf, ze moeten dr doodmaken
Het is wel ok als ik zeg, gadver een dik wijf,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |