Twinkeloogjes heb je, of je hebt ze niet...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:37 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Wat gebruik jij om die twinkeloogjes te krijgen??
Zoutzuurquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:37 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Wat gebruik jij om die twinkeloogjes te krijgen??
Jij draaide zeker een extra 5quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:41 schreef Venderwel het volgende:
* Venderwel werd net gebeld door 0900 hijg dame
Is vandaag echt de omgekeerde wereld!!![]()
Nee...heb nog een oud toestel, met toetsen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij draaide zeker een extra 5![]()
Daar kan ik me gezien je bekendheid met die dames weinig bij voorstellen,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:42 schreef Venderwel het volgende:
Duurde even voordat ik de stem herkende...hahaha
Deze was nieuw...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daar kan ik me gezien je bekendheid met die dames weinig bij voorstellen,![]()
Wat een krengen zijn het ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:45 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Deze was nieuw...![]()
En had haar stem verdraaid!
Had ze nog wat leuks te vertellen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:45 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Deze was nieuw...![]()
En had haar stem verdraaid!
Zijn niet allemaal zoals jij bent lieverd!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat een krengen zijn het ook.![]()
Maar ga je er ook bij vertellen dat je jezelf gewoon belt met verdraaide stem?
Nee die schizofrenen zijn inderdaad niet zoals ik ben, ze lijken wel wat overeenkomsten met jou te hebben echter.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:49 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Zijn niet allemaal zoals jij bent lieverd!![]()
Ach...liever schizofreen als ik, dan helemaal geen één persoonlijkheid als jij...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee die schizofrenen zijn inderdaad niet zoals ik ben, ze lijken wel wat overeenkomsten met jou te hebben echter.![]()
Wat ben je weer lekker grumpy vandaag...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee die schizofrenen zijn inderdaad niet zoals ik ben, ze lijken wel wat overeenkomsten met jou te hebben echter.![]()
Er zijn weinig mensen die van mij zeggen dat ik geen persoonlijkheid heb, dat is het probleem niet echt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:53 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Ach...liever schizofreen als ik, dan helemaal geen één persoonlijkheid als jij...![]()
Ik ben gewoon aan sex toe...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat ben je weer lekker grumpy vandaag...![]()
Altijd!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben gewoon aan sex toe...
Knuffelen?
Wat is het probleem dan wel dat er elke keer op de man gespeeld moet worden??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er zijn weinig mensen die van mij zeggen dat ik geen persoonlijkheid heb, dat is het probleem niet echt.![]()
Heb je dat bordje niet op je rug gezien?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:00 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan wel dat er elke keer op de man gespeeld moet worden??
Precies.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb je dat bordje niet op je rug gezien?
Pest me!! staat er op
Dan lopen er vanuit zijn oogpunt veel mensen hier rond met zo'n bordje!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb je dat bordje niet op je rug gezien?
Pest me!! staat er op
Ik kan rustig zeggen dat er meerdere mensen met zo een bordje zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:02 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Dan lopen er vanuit zijn oogpunt veel mensen hier rond met zo'n bordje!!
Of die woorden staan op de glazen van zijn bril, dat kan ook natuurlijk...
Zal me ook een rotzorg zijn....maar hangt hier over het algemeen een behoorlijk afzeik sfeer..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kan rustig zeggen dat er meerdere mensen met zo een bordje zijn
Juist die persoonlijkheid.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:00 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan wel dat er elke keer op de man gespeeld moet worden??
You've seen nothing yet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:04 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Zal me ook een rotzorg zijn....maar hangt hier over het algemeen een behoorlijk afzeik sfeer..
Dat is het punt....hoeft van mij ook niet zo nodig en vraag me echt af waar het goed voor is.quote:
Kwestie van stijl. Altijd maar lief en aardig doen zoals die libellemutsen is ook zoiets. Dan zie je het topic verzuipen in saai gelul over zeepjes. Ergens snap ik wel dat sommige hier single zijn: No backbone!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:04 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Zal me ook een rotzorg zijn....maar hangt hier over het algemeen een behoorlijk afzeik sfeer..
Oh ik heb het ook niet over altijd maar lief en aardig....maar altijd maar afzeiken is ook niks.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kwestie van stijl. Altijd maar lief en aardig doen zoals die libellemutsen is ook zoiets. Dan zie je het topic verzuipen in saai gelul over zeepjes.
Het lijstje van mensen die jou willen zien bevat nog minder, zelfs de streepjes zijn daarop weggevallen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:06 schreef dawg het volgende:
Oh, hier trouwens mijn lijstje van mensen die ik wel wil zien:
-
-
-
-
-
-
-
Ik zeik niet altijd af, dus ik voel me daarover niet aangesproken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:07 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Oh ik heb het ook niet over altijd maar lief en aardig....maar altijd maar afzeiken is ook niks.
Man, beetje ouwehoeren ooit moet kunnen. Nergens goed voor, behalve dat lachen gezond is.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:06 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Dat is het punt....hoeft van mij ook niet zo nodig en vraag me echt af waar het goed voor is.
Jep. What goes around, comes around.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het lijstje van mensen die jou willen zien bevat nog minder, zelfs de streepjes zijn daarop weggevallen.
Tere zieltjes Godt, teere zieltjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:09 schreef Godlike02 het volgende:
Ik verbaas me er over dat sommige mensen er aan storen
Je weet toch in wat voor een topic je komt? Je gaat je toch inlezen?
En waarom blijven ze als het niet bevalt?
We hebben regelmatig nieuwe users die het wel leuk vinden
En lang blijven posten in dit topic. Ook hebben we een groot aantal users die hier altijd terug komt.
Ik snap het niet, Ik kijk ook niet naar tv programma's die me niet bevallen
Oh het is het punt niet, het bevalt mij hier prima...maar kan me voorstellen dat er nieuwe users zijn die daardoor afschrikken!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:09 schreef Godlike02 het volgende:
Ik verbaas me er over dat sommige mensen er aan storen
Je weet toch in wat voor een topic je komt? Je gaat je toch inlezen?
En waarom blijven ze als het niet bevalt?
We hebben regelmatig nieuwe users die het wel leuk vinden
En lang blijven posten in dit topic. Ook hebben we een groot aantal users die hier altijd terug komt.
Ik snap het niet, Ik kijk ook niet naar tv programma's die me niet bevallen
Ja blijf jij ergens waar het je niet bevalt?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Tere zieltjes Godt, teere zieltjes.
zeg dat vind ik niet lief van je hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:06 schreef dawg het volgende:
-
-
-
-
-
-
-
Mijn lijstje!! Wat doe je?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:06 schreef dawg het volgende:
-
-
-
-
-
-
-
Nee. Ik kom hier om wat te lachen, beetje stoken af en toe. Ter vermaeck uiteraard.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja blijf jij ergens waar het je niet bevalt?
Nee toch? je kan er over blijven zeiken maar ik denk dat je er weinig mee oplost.
Dat is de sfeer die per topic hangt, vergeleken met ONZ is het hier nog braaf.
Vast ook niet de enige reeks waar je in post?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee. Ik kom hier om wat te lachen, beetje stoken af en toe. Ter vermaeck uiteraard.
Ik ga straks aliens spotten met haar.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg dat vind ik niet lief van je hoor![]()
Uhh af en toe de SC-reeks in R&P. Verder geen. Das genoeg vermaeck.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vast ook niet de enige reeks waar je in post?
Daar was ik toevallig deze week nog evenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Uhh af en toe de SC-reeks in R&P. Verder geen. Das genoeg vermaeck.
Nog meer? Je leven!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar was ik toevallig deze week nog even![]()
Maar ik heb dr nog meer![]()
Ik jou bedoel jequote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik jou inderdaad ergens anders...![]()
Nopequote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Nog meer? Je leven!
Welke? Die naakte wijven reeks in Muuk haar forum zeker?
Zeker als je de behoeftes van die geile Fok!pubertjes wilt plezieren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nope
Beetje treurig als je zo op inet gaat staan
Tenminste de meeste, sommige zijn wel smaakvol
Eensch!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Zeker als je de behoeftes van die geile Fok!pubertjes wilt plezieren.
Anders kun je je nog altijd even vermaken in het Grote geilheidstopic. Daar zit Mokster ook weleens, volgens mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eensch!
Zal nu nog ff kijken of er iets lekker bij zit![]()
Goh echt?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Anders kun je je nog altijd even vermaken in het Grote geilheidstopic. Daar zit Mokster ook weleens, volgens mij.
mwah dat valt toch mee?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Nog meer? Je leven!
Welke? Die naakte wijven reeks in Muuk haar forum zeker?
te geil kan nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:29 schreef miss_c het volgende:
Ik word echt te geil van dit weer.........
Daar mocht ik niets over zeggenquote:
Dat is zeker de helft die structureel nooit hun hoofd mee postquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. En meer dan de helft mag van mij ook nog eens wegblijven, kun je nagaan.
tja niet iedereen valt in de smaak hequote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. En meer dan de helft mag van mij ook nog eens wegblijven, kun je nagaan.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Van mij wel![]()
Lijkt gvd wel een spam account
Alleen als het je smaak niet is mag je dat niet zeggenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
tja niet iedereen valt in de smaak he
Volgende S&G topic komt bijna.quote:
Ach, de vaste groep geile Fok!pubertjes blijft hen toch wel aanmoedigen. En das toch ook weer goed voor hun ego.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
tja niet iedereen valt in de smaak he
ow jawel hoor, mits het opbouwende kritiek is.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen als het je smaak niet is mag je dat niet zeggen![]()
Maar dat is slechte zaken voor R&Pquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Ach, de vaste groep geile Fok!pubertjes blijft hen toch wel aanmoedigen. En das toch ook weer goed voor hun ego.
Blijkbaar, ze blijven postenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Ach, de vaste groep geile Fok!pubertjes blijft hen toch wel aanmoedigen. En das toch ook weer goed voor hun ego.
En als ik dr nog van mn hond afschop?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
ow jawel hoor, mits het opbouwende kritiek is.
Dingen als: daar zou ik nog niet eens zat overheen spuiten, wordt idd geedit
Prupke heeft geen social life hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:42 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind het armoe troef in die topics S&G. Het is de vrijetijdsbesteding van onzekere, single vrouwtjes die door puberkereltjes van geestelijk 14 verzekerd moeten worden van hun goede uiterlijk en strakke lichaam. In het echte leven missen ze die zekerheid.
Meer foto's van jezelf posten, en dan de daaropvolgende geile praat editten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Blijkbaar, ze blijven posten
Blij toe, anders had ik niets meer te doen
eerder t forum aan t verneukenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze is toch niet aan het neuken![]()
Ja dat magquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:45 schreef Tranceptor het volgende:
Opbouwende kritiek, je vind het iets of je vind het stront. En als je het stront vind mag je er net zo goed iets van zeggen.
Net als dat gezeik vorige week over dikke vrouwen. Een ander mag het geweldig vinden en dat uiten, ik mag het ranzig vinden en dat uiten.
Ik ken Prupke niet en voel er ook geen behoefte aan haar te leren kennen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Prupke heeft geen social life hoor![]()
Maakt de hele dag foto's om 1 leuke te krijgen voor S&G![]()
Ja het ligt eraan hoe je je uit:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja dat mag
Maar daarna mag je dat een week niet meer op fok![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |