minuutje of 6 - 8quote:Op maandag 19 september 2005 17:26 schreef inkie1010 het volgende:
Dringende vraag, ik heb peultjes gekocht, maar hoe lang moet je die eigenlijk koken?
Ik ben pittig zo gewend dat ik me het niet zonder voor kan stellenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:50 schreef Spindizzy het volgende:
Met wat peper, zout en verse basilicum kom je al een heel eind hoor. Van de basilicum zul je niet gauw ziek worden. Ik zou me meer zorgen maken over de geraspte kaas die niet eroverheen gaat.
Zie net dat ik het eerder gevraagd heb.. vergetenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:19 schreef Faithz het volgende:
Hoe maak je fish 'n chips?
Heb kabeljauw liggen.. wat voor kruiden?
Misschien rijst met een milde kerriesaus en een stukje kipfilet en sperziebonen ofzo? Dat maak ik nog wel eens als ik een snelle lichte maaltijd wil hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:46 schreef Faithz het volgende:
Eigenlijk ben ik op zoek naar lichte recepten die wel vullend zijn en waar bovenstaande producten niet of niet te veel inzitten. Iemand?
Even ruiken en kijken of het nog goed is, moeilijk vanaf hier te zeggenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:52 schreef The_Viper het volgende:
Ik had ff een vraagje: ik wil nu kip- drumsticks gaan eten. Alleen die staan al sinds 1 oktober in de koelkast. Ze zijn al voorgegegrild in de supermarkt. Er staat geen houdbaarheidsdatum op.
Zou ik dit nog kunnen eten?
BVD
Ze staan dus sinds 4 dagen in de koelkast? Waarschijnlijk zijn ze dan nog wel goed hoor. Die voorgegrilde gaan wel even mee, gewoon proberen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:52 schreef The_Viper het volgende:
Ik had ff een vraagje: ik wil nu kip- drumsticks gaan eten. Alleen die staan al sinds 1 oktober in de koelkast. Ze zijn al voorgegegrild in de supermarkt. Er staat geen houdbaarheidsdatum op.
Zou ik dit nog kunnen eten?
BVD
Het is lekker!quote:
hell yeah, dat kost veel tijd.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is lekker!
De meeste toko's verkopen het wel, het is een Indisch soort gebak. Echt een aanrader.
Ik wil ook nog eens zelf spekkoek bakken, maar kost dat niet ontzettend veel tijd met al die laagjes?
Anders moet je het eens vragen in de tokoquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hell yeah, dat kost veel tijd.
maar dit keer was ik in een uur klaar (alleen het bakken, voorbereiden ook zowat een uur]
laatst deed ik er 2 over.
straks goed inwikkelen in folie, volgens mij helpt dat m,et het smeuig maken/houden
die van de toko zijn altijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |