Yep, kun je prima bewaren hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:54 schreef Faithz het volgende:
Hmm dat ga ik een andere keer proberen!
Waar ik net aan dacht: gehakt met feta erin!
Gehakt lekker pittig kruiden, vervolgens vullen met feta en braden maar!
Bewaren in de koelkast en de volgende dag de oven in! Dat kan wel he?
Heb van bewaren geen kaas gegeten..
staafmixer?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:04 schreef Faithz het volgende:
Ik wil zo'n blenderding.. hoe noem je zo'n ding?Eentje die er geen pap van maakt maar gewoon kleine stukjes
![]()
Ik dacht dat dat zo'n ding was om beslag te kloppen maar het is blijkbaar (ook?) wat ik bedoel jaquote:
Knoflookpers is idd ideaal.. en je hoeft ook niet bang te zijn dat je de stukjes niet klein genoeg hebt gesneden.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Nee, daarvoor zijn de bladen te grof.
Knoflook is handiger snijden met een mesje, keukenmachine bij grote hoeveelheden en anders de knoflookpers
Als je een goeie knoflookpers hebt hoef je niet eens het velletje eraf te halen, gewoon metene lekekr dauwen
Voor grote hoeveelheden is zo'n ding wel handig, maar als je maar twee teentjes ofzo hebt (wat ik meestal heb omdat ik maar voor 1 of 2 personen kook) blijft er meer knoflook in dat ding hangen dan eruit komt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:06 schreef rashudo het volgende:
[..]
Knoflookpers is idd ideaal.. en je hoeft ook niet bang te zijn dat je de stukjes niet klein genoeg hebt gesneden.
bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Je kunt puur voor de kleur ook geelwortel (ook wel kurkuma genoemd) erbij doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |