Wel in de stompe kant prikken hè? Daar zit het luchtbelletje...quote:Op zondag 20 maart 2005 14:16 schreef Oblivion het volgende:
Een gaatje in de schaal prikken, water koken en ei erin leggen.![]()
Ik dacht, maar kan het mis hebben, 6 minuten voor een slobber ei.
9 minuten voor een hard ei.
Daar heb je speciale eierprikkers voor. Dat kan gewoon niet mis gaan.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:33 schreef Stranger het volgende:
Zijn er ook manieren waarbij ik geen gaatje in dat ding hoef te prikken, daar ben ik namelijk echt té lomp voor.
Gewoon een naald beetje doorduwen. Evt. eerst paar rondjes draaien met die naald, dan kan ie niet wegschieten.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:33 schreef Stranger het volgende:
Zijn er ook manieren waarbij ik geen gaatje in dat ding hoef te prikken, daar ben ik namelijk echt té lomp voor.
Als je hem in d magnetron opwarmt, loop je het risico dat je deeg wat slap wordt. Verdewr is er geen verschil dacht ik, afgezien van de tijd die er voor nodig is om op te warmen.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:44 schreef Oblivion het volgende:
Nu gaan zij zometeen weer die heeeeeeeeeeerlijke quiche eten, die ik dus gisteren heb klaargemaakt...![]()
Wat is het lekkerst? Verwarmen in magnetron, of toch nog een keer de oven?
En wat is het verschil?
3 mogelijkheden:quote:Op zondag 20 maart 2005 16:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoe krijg ik een perfecte omelet?
Heb altijd dat de boven kant nog zacht / papperig is en de onder kant zwart
vetstof?quote:Op zondag 20 maart 2005 16:11 schreef whispers het volgende:
[..]
3 mogelijkheden:
1. Je vuur staat te hard
2. Je gebruikt te weinig vetstof
3. Je pan is te klein
Is een normaal woord in de keuken hoorquote:
Je neemt:quote:Op zondag 20 maart 2005 17:26 schreef Faithy het volgende:
heeft iemand een recept voor verse kaas-quiche? (goedkoop ook 't liefst?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |