mwah ze kopen niet lukraak zoals afgelopen seizoen feyenoord deed dus t valt wel mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:23 schreef appelsientje het volgende:
Ben ik nu de enige die vind dat PSV een beetje wanhopig overkomt?
Of lijkt dat maar zo ??
Ik zou ook knap wanhopig zijn als er 5 basisspelers vertrekken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:23 schreef appelsientje het volgende:
Ben ik nu de enige die vind dat PSV een beetje wanhopig overkomt?
Of lijkt dat maar zo ??
Niemand lachtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:57 schreef Gallorini het volgende:
Ik zat te denken aan Cole, van Persie en Reyes. Meteen weer wat extra linkspoten erbij![]()
Buiten dat de halve wereld aan psv gelinkt is? Neuh.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:28 schreef ASSpirine het volgende:
Kan iemand zeggen wat er nog is gebeurd in de laatste paar uur?
Na Reiziger, is er dan nog iets gebeurd?
hou die man maar lekker buiten, dadelijk komt hij ook een speler kopen, raken we dr weer eentje kwijtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:28 schreef johannes1986 het volgende:
Haha wederom op PSV-Netwerk:
--------------------------------------------------------------------------------
" Heertje schreef:
Het schijnt heel druk te zijn bij het stadion. Heel veel pers is er en niemand mag naar binnen. VD Herik loopt er ook rond ...."
--------------------------------------------------------------------------------
" Ik vind dit gewoon onbeschoft van PSV. Laat die man toch even binnen. "
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:33 schreef johannes1986 het volgende:
Jezus nee toch...meerdere mensen melden dat het om Frank de Boer zou gaan...néééé
Féher mag hij van mij wel onder zijn arm meenemen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hou die man maar lekker buiten, dadelijk komt hij ook een speler kopen, raken we dr weer eentje kwijt
Ik hoop het toch niet..... Die gast is echt uitgevoetbalt............quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:33 schreef johannes1986 het volgende:
Jezus nee toch...meerdere mensen melden dat het om Frank de Boer zou gaan...néééé
Oké, Reiziger kan ik de grap nog van inzien, leuk, transfervrijm, ervaring enz.quote:
hahaha wat denk jij ??quote:
en voor de rest....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Geen linksback halen we hebben nog een Argentijn rondlopen !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |