sprak de man ide voorspelde dat Kalou zou komenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Naah die blijft bij AZ.
Ik denk dat er gewoon helemaal niemand meer komt eerlijk gezegd![]()
En dat Park zou blijven.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sprak de man ide voorspelde dat Kalou zou komen![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:32 schreef PirE het volgende:
Sommigen durven zelfs Ricardo Carvalho te noemen![]()
![]()
quote:Gepost op 31 augustus 2005 om 21:32:20.
--------------------------------------------------------------------------------
Vliegtuig uit Londen is geland op Eindhoven Airport.
nou wie heeft een bekende in de aankomsthal staan? OB zal vast wel een verslaggever op het vliegveld staanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:34 schreef PaRaR het volgende:
Misschien is het wel Dennis Bergkamp die z'n laatste seizoen in NL afmaakt ... of misschien toch niet
PS.
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:34 schreef PaRaR het volgende:
Misschien is het wel Dennis Bergkamp die z'n laatste seizoen in NL afmaakt ... of misschien toch niet
PS.
[..]
Doe dan Eindhoven airport. Of is MVV ook in de race voor Frankie...?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:56 schreef Knoekie het volgende:
Het word Frank De Boer.
Hij is namelijk gezien op het vliegveld van Maastricht
Als hij gezien is op het vliegveld van Maastricht ga ik niet zeggen dat hij in Eindhoven is gelandquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:00 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Doe dan Eindhoven airport. Of is MVV ook in de race voor Frankie...?![]()
Dan weet ik het zeker. MVV gaat vol voor Frankiequote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:02 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Als hij gezien is op het vliegveld van Maastricht ga ik niet zeggen dat hij in Eindhoven is geland![]()
Misschien werd hij wel verward met Ronaldquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:56 schreef Knoekie het volgende:
Het word Frank De Boer.
Hij is namelijk gezien op het vliegveld van Maastricht
een goede speler erbij kan natuurlijk wel verschil maken, zeker als t een goede linksback isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:14 schreef ErikT het volgende:
T zal me eigenlijk ook boeien. Alsof één speler nu nog even het verschil gaat maken. Er staat een team dat kampioen kan worden en de tweede ronde kan halen. Klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |