Die zijn nog niet ver genoeg dus lijkt me dat niet de beste optie.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:38 schreef Suijk het volgende:
Iedereen elkaar opnaaien
Ik zeg: jeugdspelers eindelijk een goede kans geven.
Anders zou niemand het gelovenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:42 schreef DutchGooner het volgende:
Ze zijn wel creatief,Chelsea die met Verdonk heeft gebabbeld![]()
Dat maakt me niet zo heel veel uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die zijn nog niet ver genoeg dus lijkt me dat niet de beste optie.
Wat dat we de CL winnen ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan krijg je Ajax tafarelen, moet je ook niet hebben.
En dan laten ze m gaan voor 2 miljoen?quote:"Hij stond in de belangstelling van Italiaanse teams, maar wij hebben hem binnengehaald.
clausule toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:09 schreef ErikT het volgende:
Jol over Lee:
[..]
En dan laten ze m gaan voor 2 miljoen?
Kom op MrD.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
-knip-
De overgang maakte niet uit. Het gaat erom dat Lee met hun akkoord ging, terwijl hij dus ook met Italiaanse clubs kon gaan overleggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:09 schreef ErikT het volgende:
Jol over Lee:
[..]
En dan laten ze m gaan voor 2 miljoen?
Het voelt als verraard voor mij, die gast heeft veel Ajax betekend maar hij heeft ook heel veel aan Ajax te danken en dan ga je NIET naar PSV en of Feyenoord ook al ben je al jaren weg bij Ajax.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kom op MrD.
Ik ben van je posts van een hoger niveau gewend.
Dat vind ik heel begrijpelijk. Ik zal ook niet blij zijn wanneer bijv. Ruud van Nistelrooij bij Ajax zou tekenen. Maar dat kun je wel op een andere manier laten merken, dan op deze manier.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het voelt als verraard voor mij, die gast heeft veel Ajax betekend maar hij heeft ook heel veel aan Ajax te danken en dan ga je NIET naar PSV en of Feyenoord ook al ben je al jaren weg bij Ajax.
Mwah het begint net te lijken of Hiddink het express doet. Hij wou al Trabelsi, Rafie en Pienaar hebben (alle 3 hebben die zelf nee gezegd) en nu heeft ie alsnog een (ex)Ajacied.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat vind ik heel begrijpelijk. Ik zal ook niet blij zijn wanneer bijv. Ruud van Nistelrooij bij Ajax zou tekenen. Maar dat kun je wel op een andere manier laten merken, dan op deze manier.
Wat er zich echt heeft afgespeeld weet niemand.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah het begint net te lijken of Hiddink het express doet. Hij wou al Trabelsi, Rafie en Pienaar hebben (alle 3 hebben die zelf nee gezegd) en nu heeft ie alsnog een (ex)Ajacied.
Het ging me meer om de inhoud van je post, die vind ik te ver gaan. Dat je deze overgaan niet kan waarderen kan ik me erg goed voorstellen. Andersom zou ik me ook absoluut niet gelukkig voelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah het begint net te lijken of Hiddink het express doet. Hij wou al Trabelsi, Rafie en Pienaar hebben (alle 3 hebben die zelf nee gezegd) en nu heeft ie alsnog een (ex)Ajacied.
Debiele uren. Gaat helemaal nergens meer over.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat Alex nog blijft...
Spannende uren
Dat zal je niet zeggen als ze om 11 uur nog iemand weg kopenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:39 schreef ErikT het volgende:
[..]
Debiele uren. Gaat helemaal nergens meer over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |