"Linkse media" kan wel degelijk gebruikt worden als steekhoudend argument, afhankelijk van welk onderwerp en welk medium het betreft.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee hoor, puntjes scoren met het "uiterst linkse media" riedeltje hoort niet thuis in Pol. Het corrumpeert iedere discussie, omdat daarmee de opponent de mond wordt gesnoerd, terwijl het gegeven zelf niet, of althans vooralsnog niet, bewezen is. Om dit te bewijzen kan men terecht in TRU.
Welke pagina? Je link werkt niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:26 schreef McCarthy het volgende:
Het Heerlijke NOVA-avondje is gekomen.
deze pagina staan enkele off topic reacties. vervuilen een goed topic. misschien dat ze gewist kunnen worden
bij mij werkt hij wel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Welke pagina? Je link werkt niet.
Geen idee. Er zijn vast meer politici met een weblog, maar ik wil ook niet een te lang lijstje van landelijke politici. Ik heb dus gekozen voor 2 van het CDA, 2 van de PvdA, 2 van de VVD, en de overige partijen 1.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:21 schreef McCarthy het volgende:
heeft de geus nou een weblog?
ik zie hem niet staan in het sticky topic?
ik wil hem graag even een complimentje geven voor zijn goede optreden in novaquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:31 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Geen idee. Er zijn vast meer politici met een weblog, maar ik wil ook niet een te lang lijstje van landelijke politici. Ik heb dus gekozen voor 2 van het CDA, 2 van de PvdA, 2 van de VVD, en de overige partijen 1.
De Geus heeft geen weblog.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:21 schreef McCarthy het volgende:
heeft de geus nou een weblog?
ik zie hem niet staan in het sticky topic?
Ik tel drie posts over The Comedy-factory, en dat is niet echt storend te noemen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:30 schreef McCarthy het volgende:
anyway, de laatste 30/40 posts lijken wel een slowchat die op een gegeven moment nogal off topic gaat.
Pas effe wat links aan dan. Die van Mat Herben is dood, en de fractievoorzitter is nu toch Gerard van As.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:31 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Geen idee. Er zijn vast meer politici met een weblog, maar ik wil ook niet een te lang lijstje van landelijke politici. Ik heb dus gekozen voor 2 van het CDA, 2 van de PvdA, 2 van de VVD, en de overige partijen 1.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:35 schreef freako het volgende:
[..]
Pas effe wat links aan dan. Die van Mat Herben is dood, en de fractievoorzitter is nu toch Gerard van As.
Ook heeft Femke Halsema inmiddels een eigen site.
quote:
Alle links lijken verder wel te werken.quote:Eigenlijk zou ik per kwartaal ofzo dat topic eens een onderhoudsbeurt geven...
Goede internationale site, zo op het eerste gezicht. Ik zal het toevoegen, en misschien dat ik op zoek kan gaan naar nog wat meer sites over internationale politiek, zodat het onder een apart kopje kan worden gezet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:01 schreef freako het volgende:
Misschien zou je http://www.parties-and-elections.de/ er nog bij kunnen zetten, bij het CIA Factbook ofzo. Hoewel het natuurlijk wel buitenlandse politiek is.
Ik zal daar morgen even verder naar kijken.quote:Verder zijn er nog een aantal politieke partijen zonder zetel en met een site geregistreerd bij de Kiesraad:
Humanistische Democratische Partij
Nederlandse Christen Democraten
XyZyX 4U2
What's up doc?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:50 schreef McCarthy het volgende:
ryan, je 1e taak, kan je hem ses kicken
École nationale d'administration - genien presteren niks
benieuwt wat je ervan bakt
Vous ,etes un Énacien?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:50 schreef McCarthy het volgende:
ryan, je 1e taak, kan je hem ses kicken
École nationale d'administration - genien presteren niks
benieuwt wat je ervan bakt
Bijna.quote:Op zondag 25 september 2005 20:55 schreef du_ke het volgende:
Is de mod al bijna bekend?
Wat schuift het?quote:Op zondag 25 september 2005 21:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Bijna.
Dus er is nog tijd om te solliciteren.
Alles draait om geld bij jou.quote:
Het mag ook in middelen uitbetaald worden hoorquote:Op zondag 25 september 2005 21:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alles draait om geld bij jou.
Smeerlap.quote:Op zondag 25 september 2005 21:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het mag ook in middelen uitbetaald worden hoor.
Jij loopt toch ook in elk topic te kloten? Ze zijn allemaal zo begonnen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:32 schreef kLowJow het volgende:
Slowchatten in FB... jullie worden vast geen mods.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |