nu nog een trekhaak achter brommer en hopen dat ie een caravan van 1400 kilo kan trekkenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, je hebt je eigen oplossing dus ook al gevonden.
Ik verdien te weinig om een brommer aan te kunnen schaffen, dus het wordt toch een regenpak denk ik
Binnenkort mag je dat ook vergete...quote:Op donderdag 1 september 2005 14:23 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Ik ben blij dat ik geen auto heb, ik ga gewoon liften!
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Zonet binnen: morgen wéér zo'n 4 cent erbij
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Natuurlijk moet het geld ergens vandaan komen.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:20 schreef 18konijn het volgende:
Stel dat iedereen zijn auto laat staan, dan lopen de accijnsinkomsten sterk terug. Gevolg: groter tekort op de begroting. Dus moet er bezuinigd worden. Op nieuwe wegen bijvoorbeeld, en de BTW moet omhoog want de tekorten zullen toch aangevuld moeten worden.
Veel mensen schijnen te denken dat de ministers de accijnzen zelf in hun zak steken en weinig mensen schijnen zich te realiseren dat de accijnzen gewoon weer herverdeeld worden onder de burgers. Minder accijnzen, minder leuke dingen voor de mensen.
Het moet uit de lengte of de breedte komen tenslotte.
Ondanks de inschatting dat het dit jaar nog 1,75 wordt, begint het nu toch wel de spuigaten uit te lopenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Ongelooflijkquote:Op donderdag 1 september 2005 15:38 schreef indahnesia.com het volgende:
net of de benzine daarmee nog de prijs van april 2002 heeftquote:Op donderdag 1 september 2005 17:49 schreef gelly het volgende:
Heerlijk toch, zo'n tankpas ?
Voor mij wel.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
net of de benzine daarmee nog de prijs van april 2002 heeft![]()
Flauwekul verhaal. Ten eerste leidt een hogere olieprijs tot hogere belastinginkomsten voor de nederlandse overheid. Zowiezo doordat de gasprijs gekoppeld is aan de olieprijs dus hogere olieprijs leidt tot hogere gasopbrengesten. Daarnaast leidt een hogere olieprijs tot hogere benzineprijzen en dus meer accijnsinkomsten. De overheid zou dus prima de benzineprijzen kunnen drukkken door de extra inkomsten als het gevolg van de hoge olieprijs aan te wenden om de accijnzen te verlagen.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:20 schreef 18konijn het volgende:
Stel dat iedereen zijn auto laat staan, dan lopen de accijnsinkomsten sterk terug. Gevolg: groter tekort op de begroting. Dus moet er bezuinigd worden. Op nieuwe wegen bijvoorbeeld, en de BTW moet omhoog want de tekorten zullen toch aangevuld moeten worden.
Veel mensen schijnen te denken dat de ministers de accijnzen zelf in hun zak steken en weinig mensen schijnen zich te realiseren dat de accijnzen gewoon weer herverdeeld worden onder de burgers. Minder accijnzen, minder leuke dingen voor de mensen.
Het moet uit de lengte of de breedte komen tenslotte.
vast welquote:Op donderdag 1 september 2005 19:47 schreef Viper_74 het volgende:
en als ik morgenvroeg rond half 7 tank, is het dan al duurder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |