Aan de ene kant is het natuurlijk wel goed, nu gaat iedereen een beetje nadenken en stapt niet voor elk wissewasje in de auto, mensen gaan over op een diesel of LPG, sturen de vrouw op de fiets naar school om de kids te brengen of halen.quote:Op maandag 5 september 2005 10:35 schreef addie84 het volgende:
Zit al sinds vorige week continu op de fiets..
Idemquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:23 schreef Skorpija het volgende:
Mooi zo, dan wacht ik nog ff met tanken.. goed voor de airmiles![]()
Dit geeft toch wel aan dat er iets niet klopt in Nederland. Het gaat hier om een daling van 5 cent! De laatste tijd in Nederland gezien?!quote:Op maandag 5 september 2005 13:20 schreef Klonk het volgende:
In Duitsland zijn de prijzen weer lichtelijk gezakt, van 1.46 naar 1.41, hopen dat deze trend ook in Nederland doorzet.
nederland is altijd de 1e met het vehogen en de laatste met verlagen ALS dat al gebeurd. kwartje van kok was ook tijdelijkquote:Op maandag 5 september 2005 13:20 schreef Klonk het volgende:
In Duitsland zijn de prijzen weer lichtelijk gezakt, van 1.46 naar 1.41, hopen dat deze trend ook in Nederland doorzet.
De BP waar ik vanochtend langsreed bood vanochtend Euro95 voor ¤ 1,485 aan, 6,4 cent onder de adviesprijs van gisteren.quote:Op maandag 5 september 2005 16:19 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dit geeft toch wel aan dat er iets niet klopt in Nederland. Het gaat hier om een daling van 5 cent! De laatste tijd in Nederland gezien?!
Voor mijn conditie is het goed.. maar ik had de auto omdat ik ook naar het werk moet, als ik eerst naar school moet, dan naar werk en dan weer naar huis, fiets ik per dag alleen daarvoor al 30 km..quote:Op maandag 5 september 2005 12:41 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het natuurlijk wel goed, nu gaat iedereen een beetje nadenken en stapt niet voor elk wissewasje in de auto, mensen gaan over op een diesel of LPG, sturen de vrouw op de fiets naar school om de kids te brengen of halen.
Ikzelf pas ook wel een beetje op, overnacht bij m'n ouders ipv savonds naar huis en sochtends weer terug om te werken. Ook combineer ik veel dingen met bezorgen voor de zaak.
Nog duurder?(nee ben geen ambtenaar of werknemer van shell)
Gelukkigquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
De BP waar ik vanochtend langsreed bood vanochtend Euro95 voor ¤ 1,485 aan, 6,4 cent onder de adviesprijs van gisteren.
Dan heb je vast al daaaagen last van zadelpijn.quote:Op maandag 5 september 2005 10:35 schreef addie84 het volgende:
Zit al sinds vorige week continu op de fiets..
Mietjuhquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:38 schreef Pheno het volgende:
* Pheno rijdt 95km om op zijn werk te komen: fiets is een no-go
Tijd om het dichter bij huis te zoeken ! 95km... dat is het me echt niet waard met al die files...quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:38 schreef Pheno het volgende:
* Pheno rijdt 95km om op zijn werk te komen: fiets is een no-go
Ik heb bijna geen files hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 00:57 schreef JK het volgende:
[..]
Tijd om het dichter bij huis te zoeken ! 95km... dat is het me echt niet waard met al die files...
Gelukkig woon ik dan ook maar een kilometer of 4 van het werk af (met de auto 7). Dus lekker op de trapfiets.
Effe wat anders ;
Ik denk dat ik met mn motor maar niet meer bij ANWB tank.. ik moet nu zo'n 15 a 20km eerder over op reserve, hij slurpt dan dus meer... tijd om weer terug te gaan naar de Esso, daar haalde ik altijd 1 op 20. Met de auto durf ik eigenlijk niet zo snel terug te gaan naar de dure pompen, dan betaal je meteen een klap meer. Scheelt toch altijd nog een paar cent, die ANWB
Een ding begrijp ik niet (en mijn rekenkunsten dateren ook al weer van de middelbare school) maar is dat niet een schijntje?quote:Op woensdag 7 september 2005 09:20 schreef HPoi het volgende:
Zaterdag werd al bekend dat het kabinet volgend jaar geen accijnzen wil heffen op de biobrandstoffen. Het kabinet trekt daarvoor 70 miljoen euro uit.
Denk niet dat iedereen (puur en alleen) Biobrandstof gaat tanken ineens.. Bovendien kan een benzine auto ook op biobrandstof rijden.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:56 schreef heijx het volgende:
[..]
Een ding begrijp ik niet (en mijn rekenkunsten dateren ook al weer van de middelbare school) maar is dat niet een schijntje?
7 miljoen auto's en X bussen/vrachtauto's. Laat ik die laatste ff niet mee tellen.
Zeg dat een kwart van de auto's op diesel rijdt (voorzichtige schatting) dan is er voor elke dieselauto 40 euro accijnsverlaging uitgetrokken.![]()
Dat zijn 3 tankbeurten.![]()
Biobrandstof wordt verplicht en accijsvrij.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:20 schreef HPoi het volgende:
Biobrandstof verplicht in benzine en diesel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |