Is best netjesquote:Uw score = 215
met al die topics van jou mag je het gerust kwadraterenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:47 schreef FuifDuif het volgende:
Uw score = 16
quote:zo'n "sextest" was die ik laatst ontving in mijn hotmail
Hmmm tsjaaa ik had hem niet doorquote:Op donderdag 15 september 2005 01:21 schreef coz het volgende:
[..]
die is op zich best doorzichtig ja, maar wel geinig
![]()
iew , ranzigquote:Op donderdag 15 september 2005 01:41 schreef Salvad0R het volgende:
Uw score = 169
dat betekent dat je met dieren neukt of aan plassex doetquote:Op donderdag 15 september 2005 01:14 schreef SuperMOM het volgende:
Oke, omdat ik dacht dat het zo'n "sextest" was die ik laatst ontving in mijn hotmail en prompt doorgestuurd werd naar AL mijn contactpersonenhad ik het niet eerlijk ingevuld
Tadaaaa hier komt de nieuwe uitslag....462
![]()
![]()
(sorry ben ook alleen maar eerlijk![]()
)
Euhmeeee nou nee, waarschijnlijk telt "heb u het gedaan met: mannen,vrouwen, meerdere mannen/vrouwen, orgasmes bed, sauna etc, door derden, orale sexervaringen, anale sexervaringen, sex met ouder en jonger, orgasmes op lokaties, sexfoto's, piercings, spanking, bdsm, sexpartys bezocht, latex/rubber/uniform, geen ondergoed etccccccccc" dubbel?quote:Op donderdag 15 september 2005 01:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
dat betekent dat je met dieren neukt of aan plassex doet
quote:Op donderdag 15 september 2005 02:12 schreef SuperMOM het volgende:
waarschijnlijk telt "heb u het gedaan met: mannen,vrouwen, meerdere mannen/vrouwen, orgasmes bed, sauna etc, door derden, orale sexervaringen, anale sexervaringen, sex met ouder en jonger, orgasmes op lokaties, sexfoto's, piercings, spanking, bdsm, sexpartys bezocht, latex/rubber/uniform, geen ondergoed etccccccccc" dubbel?Ja dan heb ik iets meer punten
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 02:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Euhmeeee nou nee, waarschijnlijk telt "heb u het gedaan met: mannen,vrouwen, meerdere mannen/vrouwen, orgasmes bed, sauna etc, door derden, orale sexervaringen, anale sexervaringen, sex met ouder en jonger, orgasmes op lokaties, sexfoto's, piercings, spanking, bdsm, sexpartys bezocht, latex/rubber/uniform, geen ondergoed etccccccccc" dubbel?Ja dan heb ik iets meer punten
![]()
Sorry hoor, hoef je niet meteen te![]()
![]()
![]()
Oke was een leuke test en leuke scorequote:
Vergelijk je sexranzigheid m.b.v. deze test!quote:Op donderdag 15 september 2005 02:54 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oke was een leuke test en leuke scoreTruste en benieuwd naar alle andere scores, wel eerlijk invullen he?
![]()
of nog makkelijker dat plaatje wat ik net neerdumptequote:Op donderdag 15 september 2005 04:10 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Vergelijk je sexranzigheid m.b.v. deze test!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |