quote:
Inderdaad!
![]()
Echt zenuwachtig zijn we nog niet. Alles is geregeld. Wordt wel rete goed weer zeg morgen. Helemaal top voor de strandreportage!!!!
Vanmorgen nog even snel een kamertje in een hotel geboekt
![]()
Dat wat we wilde zat al vol en de 2e optie ook. We hadden een hotelletje dus al uit ons hoofd gezet aangezien we niet zomaar een kamertje willen alleen maar omdat het moet. Nu hebben we toch nog een bijzondere suite in het Delta hotel in Vlaardingen, vlakbij huis dus lekker makkelijk!
Optie 1 halen we binnenkort in; Hotel Bazaar in Rotterdam
Aansluitend een weekendje weg met zijn 2-tjes. Volgend jaar op Honeymoon, waarheen is nog onduidelijk. Costa Rica, madagascar, zuid india, galapagos.... het staat allemaal nog open
Afgelopen weekend ons gezamelijke vrijgezellenfeestje gehad!!! Was helemaal top, echt geweldig. Bijna al onze gezamelijke vrienden en vriendinnen waren erbij. We werden verrast bij mijn schoonouders. We hadden daar een afspraak en ineens stonden ze met zijn allen voor onze neus in de woonkamer. Even schrikken dus
Daarna naar de Boerinn in Woerden
www.boerinn.nl. De fanatieke polderchallenge gedaan in 2 groepen. Bij het 2e onderdeel ging het hele zakie al kopje onder in de sloot, en die was flink ranzig kan ik je verzekeren. Na de challenge lekker taart gegeten en gedouched en richting eten en feestje. Men had een penthouse geregeld; verjaardagskamer in een verzorgingsflat op 20 hoog. Dat klinkt suffer dan het is, super uitzicht en niemand die last van je heeft. Helemaal aloha/hawaii ingericht met lekkere salsa/merengue muziek. Gezellig met zijn allen gegeten en daarna een stripper voor mijn bruidje
![]()
Nou ja, het was de kerel die ons salsa/merengue les kwam geven. Dat was echt lachen, met zijn allen op tapijt op rij de salsa pasjes leren
![]()
De foto's volgen nog. Kortom, dat was een overgetelijke dag.
Morgen DE dag
![]()
. Volgende update zal na het weekend zijn. Kunnen jullie waarschijnlijk ook wat fotootjes bewonderen.