Neem je extra tissues mee, hij is erg berkoudde.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:06 schreef just me het volgende:
BE is een loeder!!
ik SCHtem mijn kleding af op die van mijn date
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:12 schreef just me het volgende:
Mooier dan de bruid bruidegom zullen we toch niet worden
Nee, dat absoluut niet... Ga ik dus ook maar niet proberen. Maar ja... om nou maar zo in mijn spijkerbroek aan te komen zetten is ook zo wat...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:12 schreef just me het volgende:
Mooier dan de bruid zullen we toch niet worden
Leuk, ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb hem verzocht om niet in het ambtsgewaad te verschijnen (enorme groene jurk is dat) maar gewoon iets wat ie nu had aan te trekken, nooit eerder dat verzoek gehad, maar hij ging zijn best ervoor doen
We hebben er een heel goed gevoel over!
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:22 schreef Bluezz het volgende:
Hij had nu een overhemd aan met zwarte broek en brede gestreepte bretels eroverheen
Oh.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:22 schreef Bluezz het volgende:
Hij had nu een overhemd aan met zwarte broek en brede gestreepte bretels eroverheen
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:15 schreef Sugar het volgende:
BE, ik vind het echt geinig dat je gaat trouwen ineens, joh! En eerlijk gezegd kijk ik nu al erg uit naar het moment van je volgende Grote Aankondiging!![]()
![]()
![]()
Goed idee!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb hem verzocht om niet in het ambtsgewaad te verschijnen (enorme groene jurk is dat) maar gewoon iets wat ie nu had aan te trekken, nooit eerder dat verzoek gehad, maar hij ging zijn best ervoor doen
We hebben er een heel goed gevoel over!
Inderdaad!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:56 schreef Bluezz het volgende:
Yorout, waar ben je nou?
Je hoeft nog maar 1 nachtje te slapen
Doe je weer een rok en panty aan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:02 schreef just me het volgende:
Zo vanmiddag naar de kapper om mijn haar weer een kleurtje te geven dat staat bij mijn outfit voor vrijdag
Heeft ie je dan al gevraagd?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:50 schreef MissBliss het volgende:
*stiekem meeleest*
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*camera klaar legt
*batterijen op laadt
*extra geheugenkaartje mee neemt
quote:
quote:
Wil je in het lijstje?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:49 schreef Gunner het volgende:
17 februari 2006 ben ik ook aan de beurt
Wow dat is op mijn verjaadag!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:49 schreef Gunner het volgende:
17 februari 2006 ben ik ook aan de beurt
Ik wil best in het lijstje, maar wat wil je nog meer weten dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wil je in het lijstje?
En vertel eens wat meer, zijn we hier gek op![]()
Dat is wel een leuk verhaal (ze loopt niet op het forum rond overigens)quote:Op donderdag 1 september 2005 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
Yorout heel, heel veel plezier vandaag! Geniet ervan hè!
Gunner... wat we nog meer willen weten is of bijvoorbeeld je aanstaande ook op het forum rondhuppelt en wat dan zijn/haar 'nick' is.
En verder natuurlijk gewoon alles over het aanzoek en alle andere voorbereidingen.
Niet verplicht, wel leuk!
Wees nou maar lief en ga nou maar binnenkort eens op een avond door je knieeen met een roos of zo in je handen...quote:
Nee, maar ze wil er pas samen in als we getrouwd zijn, sleutel kijgen we half oktober. Meubels krijgen we in januari, dus eerder zal niet lukkenquote:Op donderdag 1 september 2005 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie krijgen de sleutel van dat huis pas volgend jaar?
Ik zal er nog eens over nadenken, toch denk ik dat het wel van me verwacht wordtquote:Wees nou maar lief en ga nou maar binnenkort eens op een avond door je knieeen met een roos of zo in je handen...
Geloof me... (de meeste) vrouwen vinden dat toch wel heel erg leuk hoor!
Leuk, mensen trouwen het liefst in de mooie maanden, maar met een zomer als dit ben ik er niet rouwig om dat het in de winter is. Februari schijnt ook statistisch gezien de maand te zijn met de minste regenvalquote:Op donderdag 1 september 2005 09:57 schreef Tally het volgende:
Vrienden van ons trouwen ook op 17 februari..
Dit kregen we maandag te horen..
Ah ok. Traditioneel dus! Heeft toch ook wel wat!quote:Op donderdag 1 september 2005 10:00 schreef Gunner het volgende:
Nee, maar ze wil er pas samen in als we getrouwd zijn, sleutel kijgen we half oktober. Meubels krijgen we in januari, dus eerder zal niet lukken
Denk ik ook.quote:Ik zal er nog eens over nadenken, toch denk ik dat het wel van me verwacht wordt
BRAB!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 10:07 schreef Barb het volgende:
Sugar, zijn nullie na de ceremonie en foto's enzo naar Herberg Kiekerjan geweest toevallig?
Bluezz en Golfer, een héle fijne dag alvast voordat ik het vergeet!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |