*slaat op in favorieten*quote:Op donderdag 8 september 2005 10:52 schreef Sugar het volgende:
Dijdel en co, de fotograaf!
Via via gevonden en oh, wat ben ik daar blij mee!
Mja, de ervaring van mijn vrienden is anders, maar het is natuurlijk zo gek als je het zelf maakt. Maar goed, laat het dan een paar honderd euro extra zijn, het is in mijn ogen niet nodig om heel veel geld uit te geven om een geslaagde bruiloft te gevenquote:Op donderdag 8 september 2005 11:32 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja maar je hebt toch ook nog je kaartjes, postzegels (ik noem maar wat) haar man moet toch ook kleren aanevt bloemetje... en voor een feest zoals jij beschrijft ben je ook gauw 500 euro kwijt. Zo'n feest hebben wij nl na ons trouwen gegeven (3 weken later, alleen voor vrienden)
Daar moet je idd wel een feestje van kunnen geven thuis. Maar dan moet je verder ook niks geks doen of bijvoorbeeld ringen willen.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar de jurk hebben ze al, toch? En gratis trouwen was ook geen probleem, dus dan moet je het met 500 euro wel redden, denk ik.
Die wilden ze toch ook niet? Of ben ik nu in de warquote:Op donderdag 8 september 2005 11:36 schreef Brighteyes het volgende:
Daar moet je idd wel een feestje van kunnen geven thuis. Maar dan moet je verder ook niks geks doen of bijvoorbeeld ringen willen.
Als je niet gratis trouwt ben je zeker die 500 euro al kwijt..quote:Op donderdag 8 september 2005 11:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die wilden ze toch ook niet? Of ben ik nu in de warDan gaat het namelijk niet lukken, nee.
Ja, maar ik had begrepen dat gratis trouwen geen probleem was, en ze ook geen ringen wildenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je niet gratis trouwt ben je zeker die 500 euro al kwijt..
Ik ben gisteren al met mijn auto tegen een paal aangereden...quote:Op donderdag 8 september 2005 12:31 schreef zussie2005 het volgende:
Nog 2 nachtjes slapen ...........................gaat het nog schanulleke en sjak ?
niet op je nagels gaan bijten hoor, en pas op met de trap af hollen, goed uitkijken bij het oversteken, en niet in de verkeerde trein stappen..........
hihihih zal ze wel ff helpen met zenuwachtig worden
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:19 schreef sjak het volgende:
We hebben een leuke ambtenaarEen hele lieve schattige zachte man. Hij gaat niet in een ambtsgewaad maar wel heel speciaal voor ons gekleed. Dat zien jullie wel op de foto's... Het was een goed gesprek. Grappig om te zien hoe snel je de diepte in kunt gaan met iemand die je nog nooit eerder gezien hebt.
quote:Ik ben trouwens niet zenuwachtig, ik ben wel een beetje gespannen maar het is goed houdbaar. Maar ja ik ga natuurlijk pas overmorgen trouwen, zou het al morgen zjn...![]()
Als je gratis trouwt, heb je wel wát kosten vooraf voor uittreksels.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:33 schreef Sandraugiga het volgende:
Ik denk ook dat het feest de grootste kostenpost zal worden...
In mijn ogen ook niet,(daarom zijn wij ook heel simpel getrouwd) maar je verkijkt je er snel op. Ik dacht van tevoren ook zo'n 1000 euro kwijt te zijn, maar het is een dingetje hier een dingetje daar en voor je het weet is je budget verdubbeldquote:Op donderdag 8 september 2005 11:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mja, de ervaring van mijn vrienden is anders, maar het is natuurlijk zo gek als je het zelf maakt. Maar goed, laat het dan een paar honderd euro extra zijn, het is in mijn ogen niet nodig om heel veel geld uit te geven om een geslaagde bruiloft te geven
was dat maar waar!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:18 schreef Igraine het volgende:
het is een dingetje hier een dingetje daar en voor je het weet is je budget verdubbeld![]()
eh ja, je kosten verdubbelen dus..Je budget natuurlijk niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |