inverted is mooi ( dat negatief ding)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geen zin om me nu te scheren..
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:09 schreef TehRockstar het volgende:
Vet. Ik ga niet in mn kop snijden.
Dat is weer een heel klein beetje overdrevenquote:
Maar waarom dan? Ben je bang om voor meisje aangezien te worden? (moet je maar niet zo'n kapsel nemenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, in elk geval een oneffenheid. Een litteken ofzo. Of IETS!
Nee, meer de gladde rotkop.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Ben je bang om voor meisje aangezien te worden? (moet je maar niet zo'n kapsel nemen)
Hoezo gladde rotkop?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, meer de gladde rotkop.
Jouw coupe zou 'm ook niet staan, denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar waarom dan? Ben je bang om voor meisje aangezien te worden? (moet je maar niet zo'n kapsel nemen)
een siberisch gevangenkamp?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Alsof 'ie uit zo'n siberisch gevangenkamp zou zijn ontsnapt
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Alsof 'ie uit zo'n siberisch gevangenkamp zou zijn ontsnapt
Slecht voor het milieu!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
Wasdroger.
Achja, ik rijd dan weer geen auto.quote:
Can't say I do.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ken je dat fameuze schilderij van Ilja Repin niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |