inverted is mooi ( dat negatief ding)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geen zin om me nu te scheren..
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:09 schreef TehRockstar het volgende:
Vet. Ik ga niet in mn kop snijden.
Dat is weer een heel klein beetje overdrevenquote:
Maar waarom dan? Ben je bang om voor meisje aangezien te worden? (moet je maar niet zo'n kapsel nemenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, in elk geval een oneffenheid. Een litteken ofzo. Of IETS!
Nee, meer de gladde rotkop.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Ben je bang om voor meisje aangezien te worden? (moet je maar niet zo'n kapsel nemen)
Hoezo gladde rotkop?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, meer de gladde rotkop.
Jouw coupe zou 'm ook niet staan, denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar waarom dan? Ben je bang om voor meisje aangezien te worden? (moet je maar niet zo'n kapsel nemen)
een siberisch gevangenkamp?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Alsof 'ie uit zo'n siberisch gevangenkamp zou zijn ontsnapt
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Alsof 'ie uit zo'n siberisch gevangenkamp zou zijn ontsnapt
Slecht voor het milieu!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
Wasdroger.
Achja, ik rijd dan weer geen auto.quote:
Can't say I do.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ken je dat fameuze schilderij van Ilja Repin niet?
What about it?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Heh, nee
Deesch:
[afbeelding]
Ik ook niet. En ik heb geen wasdroger. En geen kinderen. Wat zou het meest milieu-vriendelijk zijn?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Achja, ik rijd dan weer geen auto..
Wou jij trouwens niet zo'n vooroorlogs ding kopen? Weet je wel dat die veel vervuilender zijn dan zo'n moderne kekke Smart?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
Achja, ik rijd dan weer geen auto..
Het haar van die man is gegroeid tijdens zijn tocht van Siberië terug naar de Oekraïne. Die man heeft dus in zo'n gevangenkamp gezeten, en dat 'kapsel' die hij heeft was nou niet echt normaal in die tijd.quote:
Lijkt me leuk ja!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:35 schreef AnGabhar het volgende:
Wou jij trouwens niet zo'n vooroorlogs ding kopen? Weet je wel dat die veel vervuilender zijn dan zo'n moderne kekke Smart?
Hmmm... Misschien kan hij een eenbrauw kweken en hem doortrekken tot dat hoekje.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:36 schreef DennisMoore het volgende:
Deze meneer háát bakkebaarden denk ik.
En die look lijkt je geschikt voor TRS?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Het haar van die man is gegroeid tijdens zijn tocht van Siberië terug naar de Oekraïne. Die man heeft dus in zo'n gevangenkamp gezeten, en dat 'kapsel' die hij heeft was nou niet echt normaal in die tijd.
quote:
Schaduw de paduw, kijk ff bij pagina 4.quote:
Ik vind hem meer een kei jonge Elvis.quote:
Ik heb helemaal geen pagina 4.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Schaduw de paduw, kijk ff bij pagina 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |