'Mijn haar?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:36 schreef DennisMoore het volgende:
Zit vast vol gore wax.
Ehm, neequote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:36 schreef DennisMoore het volgende:
Zit vast vol gore wax.
Kinderboon, dat jij daar nou nog niet op let...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:29 schreef TehRockstar het volgende:
Makkelijk. (Ik doel op het hoofdhaar, flikkers.)
Ja, dat van jou wel, of er zit gel inquote:
Ik let er op, maar ik doelde op het hoofdhaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kinderboon, dat jij daar nou nog niet op let....
Dat wordt na verloop van tijd dan wel weer te saai eigenlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Geen haar zei ik toch!
Zeg maar, een gabbertjeskapsel
Neen, er zit shaper in.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, dat van jou wel, of er zit gel in
of het is heeeeel lang niet gewassen :-S
Oh.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik let er op, maar ik doelde op het hoofdhaar.![]()
Wat wil je dan zien van iemand, het kapsel of diens gezicht?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat wordt na verloop van tijd dan wel weer te saai eigenlijk.
Beíde!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat wil je dan zien van iemand, het kapsel of diens gezicht?
hehequote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Na een dag werken zit m'n haar sowieso stom..
[afbeelding].
ocharmequote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Na een dag werken zit m'n haar sowieso stom..
[afbeelding].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |