Bofbips!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:42 schreef Semisane het volgende:
Er werden ijsjes uitgedeelt op het werk
misschien omdat het druk was.. ik te shy ben.. ik niet zeker was of hij het was en ik weinig tijd had omdatik door zuslief opgepikt zou worden?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:12 schreef TehRockstar het volgende:
Waarom schreeuwde je niet?
quote:[18:14] Jeroen: we gaan zo barbecuen
[18:14] JP: op 't balkon?
[18:14] Jeroen: jep
[18:15] JP: gezellig
[18:15] JP: flink veel rook produceren
[18:15] Jeroen: fijn voor de buurtjes
Kom over 10 jaar nog eens terug.quote:
Heb je nu een stoer, sportief, mannelijk kapsel, of weer een meisjeskapsel?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:15 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben net bij de kapper geweest.![]()
![]()
Als je er čcht niks mee zou doen, dan zou je 'n kapsel hebben zoals die linkse van deze foto:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:13 schreef TehRockstar het volgende:
Dat komt waarschijnlijk omdat ik er geen tijd aan besteed en er bijna niks mee doe.
'k vond 't eerlijk gezecht eerder 'n gladjakkerskapselquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb je nu een stoer, sportief, mannelijk kapsel, of weer een meisjeskapsel?.
Wat voor geweldig kapsel mag jij dan wel niet hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k vond 't eerlijk gezecht eerder 'n gladjakkerskapsel
Mja, van mij mag 't ook wel anders.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k vond 't eerlijk gezecht eerder 'n gladjakkerskapsel
Het is nog steeds niet stoer en sportief en aaibaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:29 schreef TehRockstar het volgende:
Makkelijk. (Ik doel op het hoofdhaar, flikkers.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |