over de doden niets dan goeds!!!!quote:saj schreef net
Tegen een gereduceerd tarief kan ik ook wel een boekje opendoen hoor.
Nou, kusje?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:48 schreef TehRockstar het volgende:
Hm, ik zag het pas net.
Ik heb namelijk de kleinste mond ter wereld.
[opmerking inslikt]quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:48 schreef TehRockstar het volgende:
Hm, ik zag het pas net.
Ik heb namelijk de kleinste mond ter wereld.
Ik ken nog voldoende levende Bart's hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
over de doden niets dan goeds!!!!
hiiiiiijjjjjjjjjjj heeeeeeeeeeeeeft eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen pedopasquote:
Oh?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Weet al wat je gaat zeggen.
Ow, ik heb geen leeftijd gecheckt...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
hiiiiiijjjjjjjjjjj heeeeeeeeeeeeeft eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen pedopas
hij heeft een pedo pas
hij heeft een pedo pas
hij heeft een pedo pas
en nu allemaaaaaaal
Iets wat te maken heeft met een al dan niet grote penis en mijn kleine mond, zoiets?quote:
Doe eens niet zo vies.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Iets wat te maken heeft met een al dan niet grote penis en mijn kleine mond, zoiets?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vies.
Vraag dat maar aan char.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Riiiiight, wat bedoelde je dan?
Wij beschermen de jonge tere kinderzieltjes tegen oud tuig.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:53 schreef Waxxer het volgende:
Staat er niet bij![]()
Maar goed, eh, ik ben niet zo van de kids. Even voor de duidelijkheid. Trouwens, je hebt kusje en kusje, kweetniet waar de heren CB en SAJ meteen aan denken?Beetje histerisch hoor.... Naja.
Je bedoelt jong tuig en oude tere kerelzieltjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wij beschermen de jonge tere kinderzieltjes tegen oud tuig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk weet ik dat. Vrouwen zijn ook gewoon geil.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:23 schreef Cybart het volgende:
kom op SAJ..... zelfs jij weet het
dat is gewoon GEIL
Ik vind nu echt vrouwen alles BEHALVE geil!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat. Vrouwen zijn ook gewoon geil.
Ik ook ijs willenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:42 schreef Semisane het volgende:
Er werden ijsjes uitgedeelt op het werk
Sterkte.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:47 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik ook ijs willen![]()
En nu lekker in het warme openbaar vervoer om te gaan werken.
houdoe!
Homo.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik vind nu echt vrouwen alles BEHALVE geil!
Graag gedaanquote:
*eens is*quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik vind nu echt vrouwen alles BEHALVE geil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |