Plaatje aangepast zonder rand op de mail naar jou gestuurd..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
huh? wat bedoel je?
* gaat zich steeds stommer voelen..
Clein Kind?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:42 schreef van.dale het volgende:
waar staat die CK eigenlijk voor?
Oiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:44 schreef PhaE het volgende:
OMG, ook hier vern#%)()@#$_)kt PieterCK de topics door alles, maar dan ook echt ALLES als een persoonlijk iets te zien
zegt iets over relativeren
Zie het niet persoonlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:44 schreef PhaE het volgende:
OMG, ook hier vern#%)()@#$_)kt PieterCK de topics door alles, maar dan ook echt ALLES als een persoonlijk iets te zien
je hebt wel een scherpe blik moet ik zeggenquote:OMG, ook hier vern#%)()@#$_)kt PieterCK de topics door alles, maar dan ook echt ALLES als een persoonlijk iets te zien
Nietus, heb jou gister ook hier gezienquote:
En van wie ben jij een kloonquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:46 schreef van.dale het volgende:
[..]
je hebt wel een scherpe blik moet ik zeggen
Shit, betrapt...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nietus, heb jou gister ook hier gezien
![]()
Geregistreerd op: woensdag 31 augustus 2005 @ 13:25quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:48 schreef van.dale het volgende:
wij doen niet aan klonen...is bij wet verboden nog steeds. met schaap dolly is het ook slecht afgelopen
huh???quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:49 schreef midaro het volgende:
Misstique,PieterCK gaan jullie nog daten of niet?
dat is geheimtaal voor: jij bent een kloon?quote:Geregistreerd op: woensdag 31 augustus 2005 @ 13:25
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:44 schreef PhaE het volgende:
Leef je uitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:55 schreef van.dale het volgende:
ja anders ga ik wel daten...ik hoef niet te verbouwen dus tijd genoeg
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:55 schreef van.dale het volgende:
ja anders ga ik wel daten...ik hoef niet te verbouwen dus tijd genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |