En bedankt hequote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:28 schreef Blokhut het volgende:
Je bent echt een kansloze rukker PieterCK.
Mission accomplishedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:39 schreef Enil het volgende:
Ik heb zin om m'n vriendin vanavond eens flink te verwennen, d'r helemaal gek te maken en d'r compleet plat te teasen, en het uiteindelijk heerlijk af te maken...
Jummie!
Good for youquote:
Ik d8 dat dat alleen met een ZIP-drive kon?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:48 schreef Rikoko het volgende:
Vrees mij, ik bedrijf liefde met mijn A:/ Drive
En daar gaat t dus steeds fout, als ik op de usericon manager klik krijg ik een compleet leeg veld voor me...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:47 schreef Godlike02 het volgende:
Als je een plaatje hebt op de PC dan ga je naar Usericon Manager
Daar ga je naar de browse knop, selecteer je het plaatje op je pc.
Dan druk je op uploaden
Hij staat erquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
En daar gaat t dus steeds fout, als ik op de usericon manager klik krijg ik een compleet leeg veld voor me...![]()
Laat maar, kheb t anders gedaan, ziet er nog niet helemaal uit zoals ik wil maar goed....
Yepquote:
Vind je t geen geil plaatje dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:06 schreef Enzo18 het volgende:
tssk in t geilheidstopic over usericons, word je daar zo geil van ja?
Gek als er een rand om heen zitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yep![]()
maar hij vult niet t hele kader op..
Met mij te stoeien?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:09 schreef Misstique het volgende:
By the way: thanx loads Godlike!!![]()
Zat ik al een week mee te stoeien...
Are you mocking me?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gek als er een rand om heen zit![]()
Inkoppertje of niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met mij te stoeien?
Niks van gemerkt
quote:
Net zoals die van jou (en alle anderen), dat ie gewoon mooi in het kader past en er niet zo'n stomme witte rand overblijft.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:19 schreef Godlike02 het volgende:
Hoe wil je hem dan hebben?
En mag ie nu komen neuken?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
zal t je deze keer vergeven, omdat je me geholpen hebt
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Heeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!quote:
hhm keequote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik weet wel wie er in ieder geval niet mag komen neuken...quote:
Ask a stupid question, get a stupid answerquote:
Hoi!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!
![]()
hahahahaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:25 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik weet wel wie er in ieder geval niet mag komen neuken...![]()
Die rand zit in je plaatje sukkel!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Net zoals die van jou (en alle anderen), dat ie gewoon mooi in het kader past en er niet zo'n stomme witte rand overblijft.
haha ik nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:25 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik weet wel wie er in ieder geval niet mag komen neuken...![]()
Jammer, later!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:26 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Volgens mij spreek ik jou vanavond nog wel even...![]()
Moet weer weg helaas...![]()
Oops nou zie ik t...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die rand zit in je plaatje sukkel!
Staat nu ook op je mailquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oops nou zie ik t...
heb m op m'n pc zonder rand, maar nu ff snel van internet geplukt..
![]()
![]()
![]()
je hebt nog geen weekend verlof?quote:haha ik nietook al zou ik heel graag willen mag ik nog niet...
Godt krijgt binnenkort echt een beurtquote:
neequote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:32 schreef van.dale het volgende:
[..]
je hebt nog geen weekend verlof?
dan moet je RAPA ergens heenquote:Godt krijgt binnenkort echt een beurt
Hoeveel steekjes zitten er los bij je?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:32 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Godt krijgt binnenkort echt een beurt
Huh mijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoeveel steekjes zitten er los bij je?![]()
huh? wat bedoel je?quote:
Plaatje aangepast zonder rand op de mail naar jou gestuurd..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
huh? wat bedoel je?
* gaat zich steeds stommer voelen..
Clein Kind?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:42 schreef van.dale het volgende:
waar staat die CK eigenlijk voor?
Oiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:44 schreef PhaE het volgende:
OMG, ook hier vern#%)()@#$_)kt PieterCK de topics door alles, maar dan ook echt ALLES als een persoonlijk iets te zien
zegt iets over relativeren
Zie het niet persoonlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:44 schreef PhaE het volgende:
OMG, ook hier vern#%)()@#$_)kt PieterCK de topics door alles, maar dan ook echt ALLES als een persoonlijk iets te zien
je hebt wel een scherpe blik moet ik zeggenquote:OMG, ook hier vern#%)()@#$_)kt PieterCK de topics door alles, maar dan ook echt ALLES als een persoonlijk iets te zien
Nietus, heb jou gister ook hier gezienquote:
En van wie ben jij een kloonquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:46 schreef van.dale het volgende:
[..]
je hebt wel een scherpe blik moet ik zeggen
Shit, betrapt...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nietus, heb jou gister ook hier gezien
![]()
Geregistreerd op: woensdag 31 augustus 2005 @ 13:25quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:48 schreef van.dale het volgende:
wij doen niet aan klonen...is bij wet verboden nog steeds. met schaap dolly is het ook slecht afgelopen
huh???quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:49 schreef midaro het volgende:
Misstique,PieterCK gaan jullie nog daten of niet?
dat is geheimtaal voor: jij bent een kloon?quote:Geregistreerd op: woensdag 31 augustus 2005 @ 13:25
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:44 schreef PhaE het volgende:
Leef je uitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:55 schreef van.dale het volgende:
ja anders ga ik wel daten...ik hoef niet te verbouwen dus tijd genoeg
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:55 schreef van.dale het volgende:
ja anders ga ik wel daten...ik hoef niet te verbouwen dus tijd genoeg
Niet dusquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:01 schreef midaro het volgende:
Misstique maak een afspraak met Pieter (of niet natuurlijk) dan kan ie weer aan het werk..
heyquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:00 schreef Godlike02 het volgende:
ik ben dr weer
Wie zegt dat PieterCK dat wilquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:01 schreef midaro het volgende:
Misstique maak een afspraak met Pieter (of niet natuurlijk) dan kan ie weer aan het werk..
Ahhh daar is de veroorzaaksterquote:
Het is nooit te warm om geil te zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:01 schreef Barrt het volgende:
Pff mensen mensen mensen, wat de komst van een zeer actieve vrouw in dit topic al niet te weeg kan brengen![]()
Misschien tijd om alle jaloerse, aanstellerige reacties achterwege te laten![]()
Back on topic: Iemand nog geil vandaag of is het te warm ?![]()
dit is vluchtgedrag of ontkenningquote:Wie zegt dat PieterCK dat wil![]()
Date, werken ben ik zo mee klaar heb ik 3,5 weken vrijquote:
jij gunt je collega's wel een boel rust...of merken zie niet dat je er bent?quote:Date, werken ben ik zo mee klaar heb ik 3,5 weken vrij
Goed zo, brave jongenquote:
En of ze het merken, vanwege management moestquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:08 schreef van.dale het volgende:
[..]
jij gunt je collega's wel een boel rust...of merken zie niet dat je er bent?
dat weet ik maar ik ga je bellen als MS weer vervelend doet volgende maandquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:07 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Date, werken ben ik zo mee klaar heb ik 3,5 weken vrij
hahahaha, IK was je niet vergeten hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:07 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben er wel nog
Daar weet jij niks vanquote:
Kan ook niet met ons innig mail contactquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
hahahaha, IK was je niet vergeten hoor![]()
mij dan?quote:hahahaha, IK was je niet vergeten hoor![]()
Groot gelijk, naar buiten jijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:10 schreef Barrt het volgende:
[..]
Daar weet jij niks van![]()
Maar ik ben het terras opzoeken, veel te lekker weer om te werken
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan ook niet met ons innig mail contact
Ken jou (nog) nietquote:
Checked yr mail lately?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En met geduld
Maar ik wcaht wel op reply´s
Broek zakken en rukken onder je buroquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:24 schreef Enzo18 het volgende:
ken je deze situatie? Je verveelt je...bent geil...en zit in je uppie op je werk (A)
haha nee dankje, me baas zal maar terugkomenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Broek zakken en rukken onder je buro
geen secretaresse in de buurt?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:24 schreef Enzo18 het volgende:
ken je deze situatie? Je verveelt je...bent geil...en zit in je uppie op je werk![]()
neej alleen bij de onderburen wel....quote:
en niet vergeten foto's ervan te postenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Broek zakken en rukken onder je buro
haha ook niet een klein beetje ondeugendquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
en niet vergeten foto's ervan te posten![]()
je wil het niet live meemaken dan?quote:en niet vergeten foto's ervan te posten
tijdens werktijd niet mogelijk, maar fotootje moet kunnenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:27 schreef van.dale het volgende:
[..]
je wil het niet live meemaken dan?
haha dames, mn msn staat in mn profielquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:27 schreef van.dale het volgende:
[..]
je wil het niet live meemaken dan?
Ja, ik dacht ook. Lekker geil mokkelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:29 schreef Enzo18 het volgende:
[..]
haha dames, mn msn staat in mn profiel![]()
alles is mogelijk...quote:tijdens werktijd niet mogelijk,
Wattuh??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook. Lekker geil mokkel
Niet dus -AnneX- is een vent![]()
![]()
hehehe, toevallig vorige topic gelezen?quote:
de krant lees ik wel maar daar staat het niet in denk ik....vertelllquote:hehehe, toevallig vorige topic gelezen?
Heb ik gister al gedaan:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:35 schreef van.dale het volgende:
[..]
de krant lees ik wel maar daar staat het niet in denk ik....vertelll
korte samenvatting dan?quote:Heb ik gister al gedaan:
Het grote geilheidstopic deel 45
je kunt niet lezen?quote:
nee niet echt, heb voorkeur voor braillequote:je kunt niet lezen?
jij moet aan het werk en uit de achtertuin blijven. te warm voor jouquote:
Je voelt liever aan kleine bobbeltjes?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:45 schreef van.dale het volgende:
[..]
nee niet echt, heb voorkeur voor braille
dan is je voornaam vast niet Dikkequote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:45 schreef van.dale het volgende:
[..]
nee niet echt, heb voorkeur voor braille
ook...maar ben ook niet bang om de diepte in te gaanquote:Je voelt liever aan kleine bobbeltjes?
eeh nee dat is mn achter achter achter(lijk) neef eigenlijkquote:dan is je voornaam vast niet Dikke
wordt tijd dat je je wlan router eens in gaat leveren..quote:Heel toevallig zit ik lekker onder het parasolletje... In de achtertuin
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:50 schreef midaro het volgende:
Heel toevallig zit ik lekker onder het parasolletje... In de achtertuin![]()
wie wordt er genegeerd?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:53 schreef breeezer het volgende:
Ben echt verwonderd over topics waar je volledig genegeerd wordt. Zo leer je iedere keer weer bij mensen. Have fun allemaal..!
neej me baas is terug :x dus blij dat ik niks deedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:53 schreef van.dale het volgende:
secretaresse is bij je nou?
Duhhhhhhhhhhh...........quote:
je kan natuurlijk een wit voetje halenquote:neej me baas is terug :x dus blij dat ik niks deed
niet erg overtuigendquote:Een troost, ben ook aan het werk
maar wel buiten!quote:
waar is dat raam, wat is je uitzicht?quote:kijkt weer verlangend door t raam
Point taken, heb m'n les weer geleerd: er zijn altijd mensen die t slechter hebben dan ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:59 schreef Enzo18 het volgende:
Misstique jij hebt daar tenminste een raam :| Ik zit hier op derde verdieping in een hal met een raam....wat niemand vaanf zn werkplek kan zien...ik leef in kunstlicht
Ik kijk uit op kantoorcomplexen in Amersfoortquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:59 schreef van.dale het volgende:
[..]
waar is dat raam, wat is je uitzicht?
ah daar rij ik straks langsquote:Ik kijk uit op kantoorcomplexen in Amersfoort
Waarvoor kunnen we jou inhuren?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:02 schreef Enzo18 het volgende:
haha ja best welen op t raam wat ik niet zie.....zit ook nog een grote E......is t 2 raam op deze verdieping, op de andere staan: T H U U R
Kzal ff naar je zwaaien danquote:
zwaaien? had minstens verwacht dat je klaar zou staan met een grote milkshake[/quote]quote:Kzal ff naar je zwaaien dan
Wat is dat toch met al die IT' ers op fok?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:04 schreef Enzo18 het volgende:
haha mij voor webshops makenmaar er is nog kantoorruimte te huur hier vandaar
maar ik zie t raam wel als ik ff een stukje naar achter rijd
tis idd mooi weer buiten
[/quote]quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:05 schreef van.dale het volgende:
[..]
zwaaien? had minstens verwacht dat je klaar zou staan met een grote milkshake
ook prima...zeg maar welke smaak, waar enzquote:Nee, kom jij die maar even langsbrengen
CHOCOLA!!!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:09 schreef van.dale het volgende:
[..]
ook prima...zeg maar welke smaak, waar enz
dat ga ik hier lekker ff posten ja..., dacht t nietquote:
ik wil niet posten waar ik nu zitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:18 schreef van.dale het volgende:
je wil niet posten hoe groot?
Jij begrijpt mequote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:23 schreef Enzo18 het volgende:
haha zou ik ook nii doen, heb je t allemaal geile mannetjes op je stoep staan strax
Jij mist m ook?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:38 schreef van.dale het volgende:
waar is pieter eigenlijk?
hhhm je had ff niemand om af te zeiken??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:38 schreef van.dale het volgende:
waar is pieter eigenlijk?
je hoort mij niet klagenquote:
The name is: Daywalkurquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:42 schreef van.dale het volgende:
eeehmmm en jij bent?
ja dat moet ook nog gebeurenquote:hhhm je had ff niemand om af te zeiken??
Gefeliciteerd jongemanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:51 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ben 22 in de bloei van mijn leven
quote:
Wat jongemanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jongeman
oude grap bedoelde ik![]()
Ouwe lul dan, wat jij wilquote:
was dead seriousquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:53 schreef PieterCK het volgende:
[..]
![]()
![]()
waarom komt ze toch weer ongeloofwaardig over he![]()
Veel levenservaring dus?quote:
Jawel, maar nog niet alles gezienquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Veel levenservaring dus?
Been there, done that - that kinda shit?
quote:
Wat nog niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:59 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Jawel, maar nog niet alles gezien
Het??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
![]()
![]()
lieve schat al val ik straks zo dood neer als mijn oma nu is, dan mis je het nog geen seconde hoor..
ik ook niet hoor...quote:lieve schat al val ik straks zo dood neer als mijn oma nu is, dan mis je het nog geen seconde hoor..
Zie ik wel als ik het krijgquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat nog niet?
(te makkelijk...)
Aangepast...quote:
Weer dat mysterieuze "het"..quote:
Ipv mij uit te vragen, hoe zit het met jouquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Weer dat mysterieuze "het"..
mis ik iets?
Freudiaanse verspreking?quote:
Ik heb je niet uitgevraagdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:09 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ipv mij uit te vragen, hoe zit het met jou
Hello againquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:13 schreef Godlike02 het volgende:
Oi
Hoiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:13 schreef Godlike02 het volgende:
Oi
Gaan we weer kleinzerig doen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:17 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hoi
als ik nog wat mag zeggen wat wel in goede aarde valt
Je mag alrtijd wat zeggen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:17 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hoi
als jeje nou maar weer ff rustig houdt danquote:Hoi
Doeiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:20 schreef PieterCK het volgende:
Ow ja, ik weet het al
Doeiik ga naar huis
volgens mij ben ik er nogquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:31 schreef Misstique het volgende:
Pieter is weg en nou is iedereen weg??
Mooi is dat![]()
Waar?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
volgens mij ben ik er nog
kniijp me is
Would I be asking if I didn't?quote:
jah eigenlijk wel hèquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:37 schreef blrrrt het volgende:
Damn wat ben ik geil...
ik doe de titel van het topic eer aan op het momentquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Would I be asking if I didn't?
Telle me....
same herequote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Het is zo warm vandaag hey, daar wordt ik echt geil van
JA, valt er nog wat te neuken?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:38 schreef blrrrt het volgende:
Dagloper, ben je ook zo geil?
-edit-
ja dus
Wil jij mijn stijve voelen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:39 schreef Mokster het volgende:
Als iedereen zo geil is... Waar zijn de geile gesprekken gebleven dan???![]()
Misstique is net weg...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:39 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
JA, valt er nog wat te neuken?![]()
Weet je waar ik ook geil van wordt....... vrouwen in stringquote:
we waren aan 't wachten op jouquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:39 schreef Mokster het volgende:
You and me both kiddoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ik doe de titel van het topic eer aan op het moment
Wil je neuken ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:39 schreef Mokster het volgende:
oeh, jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Weet je waar ik ook geil van wordt....... vrouwen in string![]()
Ietsjuh ouder dan jijquote:
Natte gaten zijn er om te vullenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:42 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Gelukkig, toch nog een nat gat op de chat
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:42 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Gelukkig, toch nog een nat gat op de chat
* houdt haar mond stijf dichtquote:
Waarom zit ik nú op m'n stage?!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster fluistert wat geils in blrrrt's oor... en geeft m vervolgens een lange tongzoen...![]()
Hey ik vroeg je wat paar replies terugquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster fluistert wat geils in blrrrt's oor... en geeft m vervolgens een lange tongzoen...![]()
Duurt ff joh, wat verwacht je nou, ze is ondertussen flink aan het soppen tussen dr benen......quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:44 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hey ik vroeg je wat paar replies terug
Kgeloof dat ik zojuist versterking heb gekregen van Mokster,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:43 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Kan je al die geile kerels hier wel aan?
Als je het nou ietsie subtieler had gevraagd....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:44 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Mij of Mokster?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:44 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Volgens mij had je nu ook wel zin he?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kgeloof dat ik zojuist versterking heb gekregen van Mokster,
moet lukken dus![]()
Teardrop vraagt heel subtiel aan mokster of ze ff flink wil neukenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je het nou ietsie subtieler had gevraagd....![]()
heb altijd zinquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:46 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Volgens mij had je nu ook wel zin he?![]()
Dan doe ik dat bij dezequote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je het nou ietsie subtieler had gevraagd....![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Teardrop vraagt heel subtiel aan mokster of ze ff flink wil neuken
In het kopiëerhok?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Doen we het toch gewoon stiekem?
Haha en dan op het kopieerapparaat !!quote:
Jij had toch zoveel levenservaring?quote:
Pssstt ik vroeg je paar berichten terug iets heel subtielsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster sleurt blrrrt mee het kopieerhok in.
Uit die broek!!![]()
Ik hou niet zo van SMquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uit die broek!!![]()
Wat ben jij dan van planquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uit die broek!!![]()
Ik neem je plaats wel in, go ahead baby make my day !!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Mischien kon je me nog wat bij lerenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij had toch zoveel levenservaring?![]()
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Mischien kon je me nog wat bij leren
Als ze maar wel een string aan heeftquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Mischien kon je me nog wat bij leren
Ik meldt me vrijwillig aanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Geen SM... Gewoon een beetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ofzo....
IK OOKquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ofzo....
Dan is het goedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ofzo....
Bij welke leeftijd is iemand een klein jochie ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:53 schreef Misstique het volgende:
* Misstique laat de kleine geile jochies in Mokster's kundige handen
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:53 schreef Misstique het volgende:
En jij danquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:53 schreef Misstique het volgende:
Je bent niet de enige die jaloers isquote:
Idd doe maar mee Misstiquequote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Maar drie tegelijk is ook weer zo wat...
Kun je niet gewoon meedoen ofzo?
We hebben weer pechquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die jaloers is
Hey Mokster, ik sta kou te vatten hierquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Je kan 3 tegelijk niet aan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Arme schat...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:55 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hey Mokster, ik sta kou te vatten hier
Kan t wel proberen natuurlijk, maar lijkt me wel gezellig met nog een dame erbij...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je kan 3 tegelijk niet aan?
Valt me van je tegen![]()
Dat begint ergens op te lijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Arme schat...![]()
die airco's ook altijd in die rot-kopieerhokken!!
* Mokster] rent snel naar blrrrt om m een beetje op te warmen... Zoent m eerst op zn mond en zakt daarna langzaam door haar knieeën...[/me]
Volgens mij lukt t je prima om blrrrt in je eentje te verwennenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kan t wel proberen natuurlijk, maar lijkt me wel gezellig met nog een dame erbij...![]()
* Mokster zakt nog iets verder door haar knieën en kijkt blrrrt ondeugend aan.... Begint blrrrrt vervolgens tequote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:00 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dat begint ergens op te lijken
* blrrrt kan niets uitbrengen dan een zacht gekreun
[me=blrrrt staat verstelt van de kunsten van Mokster...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster] zakt nog iets verder door haar knieën en kijkt blrrrt ondeugend aan.... Begint blrrrrt vervolgens te![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/me]
Ken jij nog leuke kunstjes toevallig?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:06 schreef blrrrt het volgende:
[..]
* blrrrt staat verstelt van de kunsten van Mokster...
Ik ken het kunstje van de computer die uit gaat omdat ik vrij benquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ken jij nog leuke kunstjes toevallig?
@Mokster: hij kent dus duidelijk geen kunstjesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:11 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik ken het kunstje van de computer die uit gaat omdat ik vrij ben
Laterz!!![]()
voor Mokster
* zucht...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
@Mokster: hij kent dus duidelijk geen kunstjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |