abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30203799
heb je zelf ook nog een vriendje???? dat wist ik niet. en je zou bereid zijn om vreemd te gaan met die kerel, terwijl je vriendje thuis op de bank zit?
pi_30203846
[quote]op vrijdag 2 september 2005 13:28 schreef jeeweetje het volgende:

[..]

ik zou toch echt gewoon voor het geld gaan hoor. geen relatie aanknopen en toch simpel veel geld binnenhalen.

of nóg beter: én het geld binnenharken, én de relatie aanknopen. ik begin een beetje opstandig te worden van de hele complottheorie.
pi_30203876
quote:
op vrijdag 2 september 2005 15:28 schreef nadine26 het volgende:
ik begin een beetje paranoïde te worden. het heeft even geduurd, maar ik raak er meer & meer van overtuigd dat het inderdaad een complot is. een set-up.

de jongen die mij aan dit baantje heeft geholpen, kent de familie waar ik werk. het ergerde me al de hele tijd dat hij voortdurend zit te vissen bij mij: hoe het op m'n werk was, wat ik van haar vind, en van hem, en van de vriendin, en van de 'italiaanse toestanden' die zich daar afspelen, enzovoort. hij heeft zelfs een keer gevraagd: 'en, zijn er nog spannende ontwikkelingen?' waarop ik zei: 'ja, de kinderen lagen om acht uur in bed. vind je dat spannend genoeg?' ik ga hem niet aan z'n neus hangen wat er speelt, aangezien hij óók veel omgaat met mijn vriendje. maar ik vond het wel vreemd. toch heb ik er niet eerder bij stilgestaan dat die nieuwsgierigheid van hem wel eens zou kunnen voortkomen uit méér dan alleen nieuwsgierigheid...

ik twijfel nog over wat ik zal aantrekken. ik twijfel aan alles, op dit moment. ook aan m'n eigen verstand.
gewoon lekker vreemdgaan en ons vertellen hoe het afloopt . doe nou!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_30203903
quote:
op vrijdag 2 september 2005 15:29 schreef fuifduif het volgende:
heb je zelf ook nog een vriendje???? dat wist ik niet. en je zou bereid zijn om vreemd te gaan met die kerel, terwijl je vriendje thuis op de bank zit?
lees anders is ene keer het hele topic

ts: zoals werd vermeld,.. speel gewoon het spelletje mee maar ken je grenzen.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
op vrijdag 2 september 2005 15:29 schreef fuifduif het volgende:
nou fuifduif, je moet wel een beetje bij de les blijven. ja, ik heb een vriendje. een vaag vriendje, zoals ik het eerder noemde, en inmiddels ziet het er sterk naar uit dat hij een héél vaag vriendje gaat worden, een vriendje dat mijn vriendje niet meer is, maar dat is een ander verhaal waarmee ik jullie niet zal lastigvallen.
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:39:20 #281
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30204064
quote:
op vrijdag 2 september 2005 15:33 schreef nadine26 het volgende:

[..]

nou fuifduif, je moet wel een beetje bij de les blijven. ja, ik heb een vriendje. een vaag vriendje, zoals ik het eerder noemde, en inmiddels ziet het er sterk naar uit dat hij een héél vaag vriendje gaat worden, een vriendje dat mijn vriendje niet meer is, maar dat is een ander verhaal waarmee ik jullie niet zal lastigvallen.
het mag hoor.. daar is r&p voor... maar goed.. het gras is altijd groener he.. onthoudt dat wel...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:48:34 #282
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30204342
ik zou er gewoon bovenstaan en me zo proffesioneel mogelijk opstellen..als je dat baantje wil houden tenminste. met die korte spijkerbroekjes dwing je m.i. niet het respect af wat je wil bereiken...door je zakelijk op te stellen (en overeenstemmig te kleden) zal madame snel genoeg door hebb en dat je niet het manipuleerbare pionnetje bent waar ze je in 1e instantie ms voor aanzag.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30204432
quote:
op vrijdag 2 september 2005 14:28 schreef nightwulf het volgende:
ik zou het spel lekker meespelen, lekker verleidelijk jurkje aan doen.
zorg dat je het middelpunt van het feestje bent, alle blikken op jou gericht
sexy-er dan zij erbij loopt
wellicht effectief in een gezelschap van parvenu's. maar gelet op het gehaaide spel van madame, lijkt mij het tegendeel het geval. ik zou gaan voor cc's kledingsadvies.
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:52:12 #284
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_30204463
ik wacht nog steeds op die foto...
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_30204487
kom op zeg, waarom gaat iedereen hier serieus op in?

het ruikt hier wel héél sterk naar kloon.
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:55:18 #286
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30204566
en?

* chips pakt

als iedereen die instelling had zou gtst ook geen kijkcijfers trekken...
pi_30204623
ik heb niet zoveel 'zakelijke' kleren. geen, om precies te zijn. en verder heb ik momenteel vooral last van rebelse neigingen.
pi_30204656
quote:
op vrijdag 2 september 2005 12:09 schreef vivi het volgende:

[..]

ik ben italiaans..! niet frans
ik zie ongeveer 45 raakvlakken met jouw drama , de overmatige details doen er nog eens een schepje boven op, de manier van reageren "ja maar, ja maar, ja maar" ook.

het zou zo een kloon van je kunnen zijn, een franse variatie op een thema.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:59:06 #289
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30204687
nou ja..je hoeft ook niet in een mantelpakje..maar gewoon een spijkerbroek zonder gaten..behoort toch wel tot de mogelijkheden????

en om nu rebelse neigingen vind ik wel een beetje kinderachtig... je bent geen 16 meer toch..
pi_30204704
quote:
op vrijdag 2 september 2005 15:57 schreef nadine26 het volgende:
ik heb niet zoveel 'zakelijke' kleren. geen, om precies te zijn. en verder heb ik momenteel vooral last van rebelse neigingen.
je bent niet alleen!!
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:00:48 #291
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30204740
quote:
op vrijdag 2 september 2005 15:58 schreef milagro het volgende:

[..]

ik zie ongeveer 45 raakvlakken met jouw drama , de overmatige details doen er nog eens een schepje boven op, de manier van reageren "ja maar, ja maar, ja maar" ook.

tis toch echt niet zo

maar mijn topics zijn dus net zo amusant?

vrijdag 2 september 2005 @ 16:05:29 #292
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30204907
quote:
op vrijdag 2 september 2005 16:00 schreef vivi het volgende:

maar mijn topics zijn dus net zo amusant?
de eerste wel, daarna werd het al snel uitgekauwde kost
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:06:55 #293
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30204959
bummer...kwou er net nog 1 openen

pi_30205089
quote:
op vrijdag 2 september 2005 15:58 schreef milagro het volgende:

[..]

vivi, welk drama? welke raakvlakken? kan ik me ergens inlezen?
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:19:29 #295
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30205400
be carefull what you wish for

milagro bedoeld wrs dat er raakvlakken zijn qua manier van posten dan de daadwerkelijke situatie hoor..daarin zie ik eigenlijk geen raakvlakken
pi_30206039
quote:
op vrijdag 2 september 2005 15:31 schreef nadine26 het volgende:
[quote]op vrijdag 2 september 2005 13:28 schreef jeeweetje het volgende:
... ik begin een beetje opstandig te worden van de hele complottheorie.
je bent beland in een slangenkuil. als je je niet kunt beheersen, dan moet je wegwezen. als je je wel kunt beheersen, dan wordt het tijd een overlevingsstrategie te bedenken. vooralsnog wens ik je een waardig feestje.
pi_30206276
hmm, moeilijke situatie, ben erg benieuwd hoe dit afloopt.
pi_30206418
en
pi_30206425
toen
pi_30206428
was 'ie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')