Nomineer ze gewoon allebei.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik twijfel tussen gerard joling en Gordon...
Wat flauw.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:59 schreef Bupatih het volgende:
Hind
Gevoelige snaar raak je hierquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat (nieuwe?) varken van Sesamstraat
Flauw hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:47 schreef Svensational het volgende:
Jannes
Thomas Berge
Frans Bauer
Dries Roelvink
Marianne Weber.
Ja, dat meost toch even toen ik je icon zagquote:
Die staat ook niet in m'n icon, dus dat kloptquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:50 schreef Svensational het volgende:
Dries Roelvink had ik trouwens zelf verzonnen.
Ja, maar ik nomineer haar dan ook niet als Lelijkste BN'er.quote:
Dat meisje wilde ik eigenlijk ook noemen, maar daar vond ik haar te 'uitgerangeerd' voor. Ik zie haar - godzijdank - nooit meer.quote:
Ja maar dan blijft Bart de Graaff buiten schot en dat zou ik jammer vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:07 schreef Svensational het volgende:
Sowieso hoeven de dooien niet mee te doen vind ik, die waren de vorige keer aan de beurt..
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:09 schreef BrokenToe het volgende:
De verkondigers van het nederlandse 'levenslied' in het algemeen
Nee.quote:Mag je ook voetballers nomineren?
Tegen de muur die lui! Maar voetballers wordt inderdaad onbegonnen werk aangezien ze bijna allemaal tot deze categoerie behorenquote:
Schoemacher.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:10 schreef babette21 het volgende:
ook niet te vergeten:
Barend en Van Dorp, en die enge plastische chirurg [ben z'n naam kwijt]
die ja.... enge manquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:11 schreef Bupatih het volgende:
Schoemacher.
Die waren niet vergeten hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:10 schreef babette21 het volgende:
ook niet te vergeten:
Barend en Van Dorp
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
die ja.... enge man
bij Netwerk zit ook zo'n engerd, ik weet niet hoe hij heet want ik zap weg zodra zijn hoofd in beeld komt
maar die walging is vooral fysiek, misschien is hij wel heel aardig
anyway, als iemand weet wie ik bedoel, mag hij desondanks genomineerd worden
hahaha in 1x goed.....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:20 schreef Bupatih het volgende:
Kiest u maar.
Al denk ik dat je die linksonder bedoelt.
Ik ken je te goed.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
hahaha in 1x goed.....
de rest is wel te verdragen, maar deze mag namens mij op de lijst![]()
Samen dan hèquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:21 schreef J-net het volgende:
Mariska Hulscher & Irene van de Laar, misschien zelfs maar 2.5 hersencellen,
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:21 schreef J-net het volgende:
Ellemieke Vermolen: heeft 3 hersencellen, 1 op te eten, 1 om te slapen en 1 om niet in de keuken te schijten
Volgens mij heb je van mijn lijstje afgekeken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:21 schreef J-net het volgende:
Sylvie Meis: het verschrikkelijkste uit de lucht gevallen monster nu gelukkig in Duitsland
Ellemieke Vermolen: heeft 3 hersencellen, 1 op te eten, 1 om te slapen en 1 om niet in de keuken te schijten
Christine van der Horst: echt te erg voor woorden
Yorinde Moll: ook 3 hersencellen
Mariska Hulscher & Irene van de Laar, misschien zelfs maar 2.5 hersencellen,
Caroline Tensen: slaat echt nergens op
Victoria Koblenko: arrogante huppelkut en ik heb recht van spreken, want ik heb met dr gestudeerd (zelfde opleiding, aantal dezelfde colleges)
Patty Brard: 2 hersencellen
Marijke Helwegen, hersencellen zijn plastisch toegevoegd, maar hebben geen toegevoegde waarde volgens mij
...... dat is het wel volgens mij.
Ja die ook Willibrord frequinquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:14 schreef Frollo het volgende:
Hey, we zijn Willibrord Frequin helemaal vergeten!
Die ja! Nog wel de ergste van allemaal.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:54 schreef postinggirl het volgende:
Die laatste heet Marlayne Sahupala.
Die's leuk!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Fiona van RTL Boulevard
Af en toe doet ze behoorlijk hysterisch. Maar hoe ze haar nieuwe programma aankondigde was wel lachwekkendquote:
Verschrikkelijk is hij jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:34 schreef BVO het volgende:
Die zwarte uit de Postbankleeuw.
Howard Komproequote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:34 schreef BVO het volgende:
Die zwarte uit de Postbankleeuw.
Was Gerard Cox al genoemd? Bij deze andersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:37 schreef ThomasBerge het volgende:
Joke Bruijs
Wow, heb je het ook al allemaal bijgehouden? En de dubbele eruit gehaald?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:43 schreef BVO het volgende:
Allemaal heel leuk, maar bij 200 namen stop ik hoor..
Maximaal nog 16 dus.
quote:
Doen dan 256quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:43 schreef BVO het volgende:
Allemaal heel leuk, maar bij 200 namen stop ik hoor..
Maximaal nog 16 dus.
Ik denk dat zo'n beetje alle politici genomineerd gaan worden als we daar aan gaan beginnenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:57 schreef Nory het volgende:
Jan Peter Balkenende (maar is niet echt een ster)
Dat moet wel kunnen, is een selectief groepje.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:58 schreef BVO het volgende:
Ik twijfel nog over het Koningshuis.
Ja, idd. Anders wint Jan Peter zekerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:59 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat moet wel kunnen, is een selectief groepje.
Politici zou ik er buiten houden.
he!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:40 schreef Svensational het volgende:
Floortje Dessing
Zolang ik dadelijk op Hind kan stemmen, vind ik alles best.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
Er staan nog 11 plekken open.
De organisatie behoudt zich het recht deelnemers niet door de nominatieronde te loddsen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zolang ik dadelijk op Hind kan stemmen, vind ik alles best.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:12 schreef babette21 het volgende:
Gijs Staverman al genoemd??!
persoonlijk heb ik niks tegen het joch....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:12 schreef Svensational het volgende:
Babette, je hebt Jop Joris niet eens genoemd
Ik hoop dat deze al ergens genoemd is, want deze mag natuurlijk niet ontbrekenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:14 schreef Mattt het volgende:
Hans Kraay Jr.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:14 schreef BVO het volgende:
GESLOTEN
Of er moeten nog heel boeiende binnen komen, anders pech gehad..
Volgens mij is die al 100x genoemdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:14 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze al ergens genoemd is, want deze mag natuurlijk niet ontbreken
dat zijn toch geen vervelende bn'ers?!?!?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:14 schreef Svensational het volgende:
Jette van der Meij
Charlotte Besijn
Meerdere malen zelfs.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:14 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze al ergens genoemd is, want deze mag natuurlijk niet ontbreken
Mijn excusesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij is die al 100x genoemd![]()
Echt welquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat zijn toch geen vervelende bn'ers?!?!?
Dat is Wilma Nanningaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wilde net nog Wilma huppeldepup noemen, van de Telegraaf
maar zo te zien ben ik te laat
Die pas ik er nog wel tussen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wilde net nog Wilma huppeldepup noemen, van de Telegraaf
maar zo te zien ben ik te laat
Lul!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:12 schreef BVO het volgende:
[..]
De organisatie behoudt zich het recht deelnemers niet door de nominatieronde te loodsen..
ja die.... maar die is vast wel al genoemdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:16 schreef Nory het volgende:
Dat is Wilma Nanninga
Jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:22 schreef --Globe-- het volgende:
was viola holt al genoemd?
Je gaat me toch niet vertellen dat je die leuk vindt!quote:
Bwahaha dat lachje van Gordonquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik twijfel tussen gerard joling en Gordon...
Ja ik vind hem goed jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:45 schreef Nory het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je die leuk vindt!![]()
Nu ik er zo bij nadenk, hij mag niet eens genomineerd worden. Hij is niet eens een ster
Roef ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:40 schreef Svensational het volgende:
Bastiaan Ragas
Die was al genoemd hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:03 schreef Svensational het volgende:
Kut, ik ben Myrna Goossen vergeten![]()
.
Summerbase.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Over TMF gesproken ik nomineer ook die kerel die vorig jaar aan summerbase mee deed en nu dat gedoe presenteerd wat Theo eerst deed.
Hij heet Rogier ofzo.
Hij heeft nou toch ze eigen show bij tmfquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:40 schreef babette21 het volgende:
die ene chick van Lijn4, met dat lange bruine haar, is die genoemd???
TMF.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hij heeft nou toch ze eigen show bij tmf![]()
Wát een grafwijf.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:44 schreef babette21 het volgende:
ik heb even gegoogled, ik bedoel haar:
[afbeelding]
ze blijkt Gaby van Nimwegen te heten.... en is absoluut de erste van het stel
Ach what everquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:43 schreef BVO het volgende:
[..]
TMF.. Daar kijken ook 4 mensen en een kip naar.
De nominatieronde is al lang en breend gesloten hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ach what ever
staat Filemon al in de lijst ?
Ja, dat is haar jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:44 schreef babette21 het volgende:
ik heb even gegoogled, ik bedoel haar:
[afbeelding]
ze blijkt Gaby van Nimwegen te heten.... en is absoluut de erste van het stel
Gaby komt er toch wel inquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:48 schreef BVO het volgende:
[..]
De nominatieronde is al lang en breend gesloten hoor.
Nee dus.
Philemon is coolquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ach what ever
staat Filemon al in de lijst ?
Pff als Filemon niet mee deed klopt er helemaal niks vanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:49 schreef BVO het volgende:
Misschien dat ik voor een aantal nog wel plaats maak..
Gaby bijvoorbeeld.
Hij had een eigen progamma op BNNquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:53 schreef Svensational het volgende:
Niemand kent die Fillemon, ELM, dus die zou er anders toch zo uit gelegen hebben.
Hoe heb ik hem kunnen vergeten.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:56 schreef Falco het volgende:
Jan Joost van Gangelen
Ook al jaquote:Op donderdag 1 september 2005 12:03 schreef babette21 het volgende:
is Bas van Toor al genoemd [je weet wel, de man achter Bassie]??
Dat is een sporter. Ik dacht dat politici en sporters niet meededen? Anders krijg je complete elftallen van Ajax, Feyenoord etc. en complete kamerfracties van het CDA, VVD en PvdA in het toernooi. Alhoewel ik misschien voor Raymond van Barneveld wel een uitzondering zou willen maken hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 12:31 schreef ThomasBerge het volgende:
Raymond van Barneveld
Ik dacht dat je alleen geen voetballers mocht nomineren.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat is een sporter. Ik dacht dat politici en sporters niet meededen? Anders krijg je complete elftallen van Ajax, Feyenoord etc. en complete kamerfracties van het CDA, VVD en PvdA in het toernooi. Alhoewel ik misschien voor Raymond van Barneveld wel een uitzondering zou willen maken hoor.
we komen er welquote:Op donderdag 1 september 2005 12:53 schreef BVO het volgende:
Nee, die niet..
Wel een titelkandidaat voor mij..
Hij zit in die reclame jaquote:Op donderdag 1 september 2005 12:59 schreef Frollo het volgende:
Raymond van Barneveld zit in een reclamespot over de markt en doet dus activiteiten buiten de sport. Op grond daarvan kan hij wat mij betreft prima meedoen.
ja die zijn tenslotte nog niet genoemdquote:Op donderdag 1 september 2005 13:01 schreef NRH het volgende:
Gordon, Joling, Brard.
Heb nog niet een specifiek aantal dat ik wil hebben, aangezien ik de eerste ronde poules wilde doen.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:04 schreef babette21 het volgende:
Seth Kamphuijs?????? [hoe kon ik die vergeten?!]
edit: hetzelfde geldt trouwens voor Marjolein Keuning
hoeveel moeten we er nog?!
Dat kun jij helemaal nietquote:Op donderdag 1 september 2005 13:08 schreef BVO het volgende:
Zodra er niemand nog met noemenswaardige BN'ers komt sluit ik 'em..
Jij nomineert gewoon alle Nederlanders die je kentquote:Op donderdag 1 september 2005 13:30 schreef ThomasBerge het volgende:
Hans Breukhoven
René Muttert
Rudolph van Veen
Helemaal mee eens. Maar vergeet niet dat John de kunst weer afgekeken heeft van Joop van den Ende.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:28 schreef Suko het volgende:
Heb er ook velen op mijn lijstje staan en die staan ook allemaal in dit topic. Toch nomineer ik John de Mol. Hij heeft tenslotte de meest genoemden op tv gebracht door die programma's te bedenken en de bijbehorende poppetjes. Hij bezit een scherp soort boeren-slimheid, niet te verwarren met intelligentie, die het volk brood en spelen laat zien en hem de benodigde miljoenen. Daarmee introducerend, bagger-tv. In mijn ogen dus een verdiende nominatie voor dé vervelendste opper-BN-er!![]()
Nee hoor, ik nomineer mensen waar ik me weleens aan heb geeergerd.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij nomineert gewoon alle Nederlanders die je kent
Daar dacht ik ook al aan maar die doet weinig meer voor tv, alleen musicals dacht ik. Maar van mij mag Endemol dan ook hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:41 schreef Frollo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar vergeet niet dat John de kunst weer afgekeken heeft van Joop van den Ende.
Vind je Peter een vervelende BN'erquote:Op donderdag 1 september 2005 14:35 schreef BVO het volgende:
Peter van der Horst
Bij Boulevard is 'ie wel aardig, als 'ie alleen is vind ik hem vervelend.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vind je Peter een vervelende BN'er![]()
Nee ben ik niet met je eens,ieder zijn mening hoor..
Vertel BVO !quote:Op donderdag 1 september 2005 14:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Bij Boulevard is 'ie wel aardig, als 'ie alleen is vind ik hem vervelend..
quote:
Ahaquote:Op donderdag 1 september 2005 14:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
het is Peter van der Vorst.
Valt ook best meequote:Op donderdag 1 september 2005 14:45 schreef BVO het volgende:
Bedoelde als solo-presentator zijnde, persoonlijk heb ik hem (gelukkig) nooit hoeven ontmoeten..
Waarom is Anniko vervelend?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:25 schreef Nory het volgende:
Nog maar een keertje dan, weet niet of ze al voorbij zijn gekomen:
Anniko van Zanten
Christine van der Horst
Jan Mulder
Chazia Mourali
Marijke Helwegen
Conny Breukhoven (ofwel 'Vanessa')
Omdat ze altijd praat alsof ze het tegen een drie jarige kleuter heeftquote:
driejarige kleuter is op zich heel bijzonder, aangezien kleuteren begint bij 4 jaar....quote:Op donderdag 1 september 2005 18:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Omdat ze altijd praat alsof ze het tegen een drie jarige kleuter heeft
Dennis?quote:Op donderdag 1 september 2005 19:11 schreef babette21 het volgende:
oh, oh, oh, ik weet er ineens nog één!!!!!!
die ene klusjesman van sbs6, met die staart, is die al genoemd?!?!?
ja dat zou heel goed kunnen.....quote:Op donderdag 1 september 2005 19:17 schreef Bupatih het volgende:
Dennis?
Dat stampt nog uit haar Cartoon Express periodequote:Op donderdag 1 september 2005 19:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
driejarige kleuter is op zich heel bijzonder, aangezien kleuteren begint bij 4 jaar....
maar ik begrijp helemaal wat je bedoeld ja
O ja, die is ook héél erg, ik heb hem bewust vergeten, geblocked eigenlijk, maar die eikel moet er zeker bij!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:31 schreef borisz het volgende:
Mental THeo
Weer met de handquote:Op donderdag 1 september 2005 22:43 schreef BVO het volgende:
Loting is al geweest, start hem morgen wel..
Betekent dat dat Mental Theo er niet bijzit?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:43 schreef BVO het volgende:
Loting is al geweest, start hem morgen wel..
Hij is volgens mij al ergers eerder genoemd, dus hij zit er wel bijquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
Betekent dat dat Mental Theo er niet bijzit?
Phieeuw! Anders zou het hele tournament geen nut hebben natuurlijk, zonder Mental Theoquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:50 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij is volgens mij al ergers eerder genoemd, dus hij zit er wel bij
Je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Omdat ze altijd praat alsof ze het tegen een drie jarige kleuter heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |