Nomineer ze gewoon allebei.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik twijfel tussen gerard joling en Gordon...
Wat flauw.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:59 schreef Bupatih het volgende:
Hind
Gevoelige snaar raak je hierquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat (nieuwe?) varken van Sesamstraat
Flauw hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:47 schreef Svensational het volgende:
Jannes
Thomas Berge
Frans Bauer
Dries Roelvink
Marianne Weber.
Ja, dat meost toch even toen ik je icon zagquote:
Die staat ook niet in m'n icon, dus dat kloptquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:50 schreef Svensational het volgende:
Dries Roelvink had ik trouwens zelf verzonnen.
Ja, maar ik nomineer haar dan ook niet als Lelijkste BN'er.quote:
Dat meisje wilde ik eigenlijk ook noemen, maar daar vond ik haar te 'uitgerangeerd' voor. Ik zie haar - godzijdank - nooit meer.quote:
Ja maar dan blijft Bart de Graaff buiten schot en dat zou ik jammer vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:07 schreef Svensational het volgende:
Sowieso hoeven de dooien niet mee te doen vind ik, die waren de vorige keer aan de beurt..
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:09 schreef BrokenToe het volgende:
De verkondigers van het nederlandse 'levenslied' in het algemeen
Nee.quote:Mag je ook voetballers nomineren?
Tegen de muur die lui! Maar voetballers wordt inderdaad onbegonnen werk aangezien ze bijna allemaal tot deze categoerie behorenquote:
Schoemacher.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:10 schreef babette21 het volgende:
ook niet te vergeten:
Barend en Van Dorp, en die enge plastische chirurg [ben z'n naam kwijt]
die ja.... enge manquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:11 schreef Bupatih het volgende:
Schoemacher.
Die waren niet vergeten hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:10 schreef babette21 het volgende:
ook niet te vergeten:
Barend en Van Dorp
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
die ja.... enge man
bij Netwerk zit ook zo'n engerd, ik weet niet hoe hij heet want ik zap weg zodra zijn hoofd in beeld komt
maar die walging is vooral fysiek, misschien is hij wel heel aardig
anyway, als iemand weet wie ik bedoel, mag hij desondanks genomineerd worden
hahaha in 1x goed.....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:20 schreef Bupatih het volgende:
Kiest u maar.
Al denk ik dat je die linksonder bedoelt.
Ik ken je te goed.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
hahaha in 1x goed.....
de rest is wel te verdragen, maar deze mag namens mij op de lijst![]()
Samen dan hèquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:21 schreef J-net het volgende:
Mariska Hulscher & Irene van de Laar, misschien zelfs maar 2.5 hersencellen,
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:21 schreef J-net het volgende:
Ellemieke Vermolen: heeft 3 hersencellen, 1 op te eten, 1 om te slapen en 1 om niet in de keuken te schijten
Volgens mij heb je van mijn lijstje afgekeken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:21 schreef J-net het volgende:
Sylvie Meis: het verschrikkelijkste uit de lucht gevallen monster nu gelukkig in Duitsland
Ellemieke Vermolen: heeft 3 hersencellen, 1 op te eten, 1 om te slapen en 1 om niet in de keuken te schijten
Christine van der Horst: echt te erg voor woorden
Yorinde Moll: ook 3 hersencellen
Mariska Hulscher & Irene van de Laar, misschien zelfs maar 2.5 hersencellen,
Caroline Tensen: slaat echt nergens op
Victoria Koblenko: arrogante huppelkut en ik heb recht van spreken, want ik heb met dr gestudeerd (zelfde opleiding, aantal dezelfde colleges)
Patty Brard: 2 hersencellen
Marijke Helwegen, hersencellen zijn plastisch toegevoegd, maar hebben geen toegevoegde waarde volgens mij
...... dat is het wel volgens mij.
Ja die ook Willibrord frequinquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:14 schreef Frollo het volgende:
Hey, we zijn Willibrord Frequin helemaal vergeten!
Die ja! Nog wel de ergste van allemaal.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:54 schreef postinggirl het volgende:
Die laatste heet Marlayne Sahupala.
Die's leuk!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Fiona van RTL Boulevard
Af en toe doet ze behoorlijk hysterisch. Maar hoe ze haar nieuwe programma aankondigde was wel lachwekkendquote:
Verschrikkelijk is hij jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:34 schreef BVO het volgende:
Die zwarte uit de Postbankleeuw.
Howard Komproequote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:34 schreef BVO het volgende:
Die zwarte uit de Postbankleeuw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |