Goede voorbereiding?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:37 schreef terror623 het volgende:
lsd is een van de mooiste ervaringen van je leven, tenzij je een slechte ervaring hebt, dan is het een van de slechtste in je leven en kan het erg moeilijk zijn om ervan af te komen.
Maar het hele visieoen kwam niet tijdens LSD, daar heb ik ook nooit zulke bad trips mee gehad, maar alleen met die paddo salvia combi en later nog een keer op paddos (ik heb dus ook maar 2 keer in mijn leven paddos gebruikt, lsd ietwat vaker, maar sowieso gebruik ik pas drugs sinds mijn 18e en lsd voor het eerst iets meer dan een jaar geleden.)
Maar ik raad niemand aan om LSD te gaan gebruiken zonder een enorm goede voorbereiding en enige kennis
Wist niet dat je van XTC ging hallucineren ?quote:Op donderdag 6 december 2007 09:10 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Goede voorbereiding?
Sommige mensen zullen er nooit goed op voorbereid kunnen zijn omdat je geen flauw idee hebt wat er gaat gebeuren.
Dit is een van de redenen (naast het feit dat ik vrij gevoelig ben en open sta) waarom ik nooit LSD ga proberen.
Ik heb wel eens in het verleden ooit een (en meteen de laatste) XTC trip gehad waarbij ik ook iets "dieps" heb ervaren waarvan de beelden nog steeds zijn bij gebleven.
(Denk aan het ontmoeten van mijn gidsen/engelen en ook een zijn met het Universum en het alles.)
Het is vreemd om alleen die beelden nog te hebben in mijn geheugen, omdat de ervaring en het gevoel niet te repliceren is vanuit de normale bewustzijn.
Ik ook niet, zover ik weet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:09 schreef Metallicity het volgende:
Wist niet dat je van XTC ging hallucineren ?
Ga je je alleen maar goed door voelen toch ?
Iig normaal gesproken
XTC is pure meuk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:47 schreef Syd het volgende:
Ik denk ook wel dat drugs iet spiritueels heeft, het is en blijft puur natuur, alleen van XTC geloof ik dat niet echt.
Goed punt, maar hoe krijg je dan een goede mentale instelling en perceptie?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:17 schreef Nee het volgende:
^
Als je geen auto kunt besturen kom je ook niet ver, zo is het ook met psychedelica. De ervaringen die je opdoet tijdens een trip zijn te chaotisch om zomaar tot een inzicht te komen. De perceptie en mentale instelling van een persoon bepaalt of hij spirituele ervaring krijgt, imho.
Simpel eigenlijk, door ervoor open te staan.quote:Op zondag 30 december 2007 04:44 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Goed punt, maar hoe krijg je dan een goede mentale instelling en perceptie?
Aight. Dus als ik nu paddo's zou nemen, zou ik de goede instelling ervoor hebben?quote:Op zondag 30 december 2007 06:03 schreef Nee het volgende:
[..]
Simpel eigenlijk, door ervoor open te staan.
Kort maar krachtig.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:29 schreef terror623 het volgende:
waris7, heb je mijn hele verhaal gelezen ?
Trippen kan leuk zijn, het kan ook (tijdelijk) je leven behoorlijk verneuken, dat was mijn geval.
Als ik nu een joint zou opsteken zou ik grote kans hebben om ineens een flinke angstaanval te krijgen.
Trippen veranderd je behoorlijk sterk, en je weet NOOIT van te voren in wat voor zin het je veranderd, het kan ook 10tallen keren goed gaan en dan 1 keer flink verkeerd en dan heeft dat laatste veel meer impact en gevolgen dan die 10 keer dan dat je goed ging.
Je trekt een deur open en stapt blindelings naar binnen je weet niet of je het paradijs in stapt of de afgrond in. Kijk met dit soort dingen dus behoorlijk uit, wil je het toch doen, zorg dan dat je met mensen bent die je in je trip begeleiden en die je kunt vertrouwen, en die zelf dus ook ooit getript hebben.
Uh ik heb mogen genieten van echte XTC (mdma in plaats van speed als hoofdbestandeel) en ik vond het geen meuk.quote:Op woensdag 12 december 2007 08:57 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
XTC is pure meuk.
Het was juist die XTC trip waarvan de beelden en (gedeeltelijk) de ervaring mij nog steeds helder bij blijven tot op de dag van vandaag.
En niemand om je heen vond dat raar ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:11 schreef terror623 het volgende:
Ok, dit is een lang verhaal en speelt al een tijd geleden (zeker 5 maanden).
Wat vast staat is dat na die ervaring mijn spirituele kant geprikkeld is en zich flink aan het ontwikkelen is, nadat het ooit op jonge leeftijd is gestopt (ik kon mezelf toen "transporteren", ik was lui en had een hekel aan traplopen, dus ik ging altijd boven aan de trap staan en "dacht" mezelf dan in de huiskamer, wat altijd werkte(ik deed mijn ogen open en stond in de huiskamer)).
Ik heb het je al vaker geprobeerd duidelijk te maken, maar als je van XTC ebnt gaan hallucineren klopt er ergens iets enorm niet.quote:Op woensdag 12 december 2007 08:57 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
XTC is pure meuk.
LSD is ook chemische bende.
Maar wat zijn je hersennen?
Ook een chemische bende.
Gooi daar wat andere chemie bij en je hebt "vuurwerk"!
Ik denk dat er bij mij er gewoon heel wat poortjes werden open gegooid.
Zo voelde het ook.
Alles werd ook even zwart en ik zakte heel even weg toen het insloeg.
Toen ik direct weer bij kwam voelde ik mijn hele bewustzijn veranderen naar een andere staat.
Alsof die klap een soort "reboot" was, als het ware.
Paddo's heb ik ook wel eens gedaan (verse), maar ironisch genoeg heb ik daar juist geen spiritueele ervaringen mee gehad.
Het was juist die XTC trip waarvan de beelden en (gedeeltelijk) de ervaring mij nog steeds helder bij blijven tot op de dag van vandaag.
Helemaal nergens voor nodig. Ik gebruik zo nu en dan psychedelische drugs (paddo's), en heb telkens weer een geweldige trip, die dan na een uurtje of 4 ook weer is afgelopen.quote:
de uitvinder van lsd wordt dit jaar 101quote:Op donderdag 10 januari 2008 05:40 schreef e2mtr2 het volgende:
Help! We krijgen een generatie van randdebielen!! TBS'ers in wording!!
40 jaar. Veel ouder worden deze trippers niet. Tenzij ze "begeleid" gaan wonen met hun psychoses.
Blijf van die kkzooi af.
behalve als je veel mdma neem het zich omzet in MDA in je lichaam wat wel een hallucinerende werking heeft.quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:57 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Van MDMA ga je niet hallucineren.
Dit was volges mij tussen mijn 4e en 7e levensjaar ofzo, erg lang geleden, weet nog dat ik toen altijd als eerste wakker was en dan naar beneden wou om achter de tv te hangen, ging boven aan de trap staan, sloeg mijn dekentje om me heen deed me ogen dicht en stelde me heel hard voor dat ik in de woonkamer was, als ik mijn ogen open deed was ik dan ook in de woonkamer. Op een gegeven moment heeft mijn moeder dat dekentje (de hoes was trouwens waar het echt om ging die had ik al vanaf dat ik een baby was) weggedaan en daarna heb ik het nooit meer geprobeerdquote:Op donderdag 10 januari 2008 04:55 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En niemand om je heen vond dat raar ?
Ik neem aan dat iedereen die je kent je dat wel eens heeft zien doen aangezien je zo lui was ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |