abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30367713
Er is 1 voordeel: spam is verleden tijd, omdat de dader wordt opgespoord, berecht en opgesloten
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  woensdag 7 september 2005 @ 23:11:59 #102
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_30372342
Door alle tijd die verloren gaat in het analyseren van alle verkeersgegeven hebben ze dadelijk geen tijd meer om spammers op te sporen.
Life is a bitch, and it sucks......
..... Hey what else do you need.
Shit happens..., at least once a day.
rechts op de roltrap
  woensdag 7 september 2005 @ 23:38:12 #103
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30373468
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:11 schreef rucksichlos het volgende:
Door alle tijd die verloren gaat in het analyseren van alle verkeersgegeven hebben ze dadelijk geen tijd meer om spammers op te sporen.
Het analyseren doet de software wel voor je, ik neem aan dat men eenvoudig kan zoeken in een dergelijke applicatie.

Een verzoek tot informatie betreffende een Europese burger mag in het geval van een dergelijk systeem best pas na 8 uur beschikbaar zijn, dit is volkomen acceptabel, en veegt nog steeds de vloer aan met de huidige manier van onderzoek, toestemming vragen, verzoek beschrijven, fiatteren, etc.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_30380514
Het wordt nog mooier:

http://www.nu.nl/news/587(...)entraal_opslaan.html

Centraal opslaan, dat betekent nog minder privacy, minder inzicht over wie de gegevens kunnen gebruikten, meer gevaar van misbruik, meer gevaar van compromisering van de gegevens.

"Het kost minder" is het enige argument van Piet Hein.

Ik vind dat Donner vanaf nu een officieel scheldwoord mag worden voor elke domme klootzak die zomaar aan de lopende band burgerrechten verkwanselt met ongeldige kutsmoezen.
Unox, the worst operating system.
  donderdag 8 september 2005 @ 12:28:30 #105
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30383271
Wat ben jij voor een duitser donner!
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 8 september 2005 @ 12:32:34 #106
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30383358
quote:
Op donderdag 8 september 2005 10:46 schreef Schorpioen het volgende:
Het wordt nog mooier:

http://www.nu.nl/news/587(...)entraal_opslaan.html

Centraal opslaan, dat betekent nog minder privacy, minder inzicht over wie de gegevens kunnen gebruikten, meer gevaar van misbruik, meer gevaar van compromisering van de gegevens.

"Het kost minder" is het enige argument van Piet Hein.

Ik vind dat Donner vanaf nu een officieel scheldwoord mag worden voor elke domme klootzak die zomaar aan de lopende band burgerrechten verkwanselt met ongeldige kutsmoezen.
8 miljoen ineens en 2 miljoen per jaar
ja dikke tokus, geloof je het zelf met 700MB per seconde aan gegevens.
En dan ook nog beveiligen.

Ik zou er sowieso een factor 100 achter zetten. Maargoed, KPMG houdt het laag, zodat zij ook weer ingehuurd worden voor de beveiliging, die uiteraard 150 miljoen per jaar kost.

Ik denk trouwens dat ik ook maar, zoals eerder gezegd, bij het CIOT / AIVD gaat werken, en dan lekker mijn eigen profiel schoonhouden, en als de buurman eens irritant is, even weergeven in zijn profiel dat ie jihad-sites bezoekt enzo.

Achterlijke zooi, waar gaat dit heen
  donderdag 8 september 2005 @ 23:49:42 #107
3932 looskuh
Uit je hoofd!
pi_30405619
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:21 schreef Hallulama het volgende:
Tjee, ja, we slaan als Nederland een modderfiguur als we niet instemmen?

Oef, dat is volgens mij wel eens eerder als argument gebruikt voor iets, ik kan me even niet meer herinneren wat, oh ja, de Euro, toch stemden we tegen, en was dat nou zo erg?
Oja.. We stemden tegen de Euro...

(Zegt weer wat over de belezenheid van nee-stemmers in waar het nou eigenlijk om ging)
'n Goedendag
  vrijdag 9 september 2005 @ 02:03:54 #108
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30408947
Ik heb het, officieel gezien, 10 minuten geleden, ermee gehad met die minister Donner.
Kwam er net achter dat ik mijn ID-kaart kwijtben, normaal is dat geen probleem, ware het niet dat ik nu een nieuwe nodig heb.

Ik heb em hodverdomme in Juni gekocht! Minister Donner, ik kots op je, en je ideeën.
Groetjes,
een dronken, verontwaardigde, doch pisnijdige student.
  vrijdag 9 september 2005 @ 09:53:34 #109
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_30412878
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:49 schreef looskuh het volgende:

[..]

Oja.. We stemden tegen de Euro...

(Zegt weer wat over de belezenheid van nee-stemmers in waar het nou eigenlijk om ging)
hey hey hey niet generaliseren he, ik heb ook nee gestemd en weet wel degelijk waar het om ging.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')