quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:18 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
Zei de missionaris met zijn manwijf.
Meisjes Jongens plagen, kusjes vragen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:18 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
Geen wonder dat die gristen met je naar bed wil, je hebt het niveau van een kleuter.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:19 schreef Nolius het volgende:
[..]
Meisjes Jongens plagen, kusjes vragen.
Leuk voor je!![]()
zei diequote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:20 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
Geen wonder dat die gristen met je naar bed wil, je hebt het niveau van een kleuter.
dude, ga je alle mannen op FOK! af ofzo?quote:Je zal ook wel zo geschapen zijn he?
Kut voor je vaderquote:Die gristenen ook altijd met hun pedotrekken.
Ik weet het, het zal mij ook aan m'n reet roesten ( leuke woordkeuze héquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:45 schreef Pool het volgende:
Dude, normaal sluit ik zulke topics, maar je hebt er nu wel zelf om gevraagd met Ik haat focking spinnen
![]()
Doe je moeder de groetenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:28 schreef Penis_Koker het volgende:
Nog een schopje voor kingflikker.
Ik ga tieten kijken.
Mijn opa heeft van die babyroze bloezenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
'Mannen' die roze kleding dragen..![]()
Altijd nog beter dan een heameux!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:39 schreef TehRockstar het volgende:
Neehee, gewoon een nerd/lelijkerd/pauper
Liever lelijk dan homo?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een heameux!
Alleen ben ik geen pauper hoor
Ja ik laat me niet graag in de kont neuken, jij wel?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Liever lelijk dan homo?
Ben je in elk geval geslaagd.![]()
Your guess is as good as minequote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:27 schreef Doagere het volgende:
wrom zou die homo zijn?
Het zijn mijn foto'squote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:04 schreef Slaaitjuh het volgende:
ik vraag me telkens af, mag dit? niet dat ik het niet grappig vind ofzo, maar misschien vindt die jongen dit helemaal niet leuk
euh nou props voor jequote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:12 schreef sugarjunkie het volgende:
hei, ik vind je tof!
Manage a trois met Marioquote:
quote:
Hij is gewoon stapel op jequote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:04 schreef MMaRsu het volgende:
TS vond het nodig om er een poll over te maken, en blijkbaar vind de meerderheid mij nogal ghey op die foto's.
Ik zit er niet mee![]()
Goeie naam, penis_koker.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:28 schreef MMaRsu het volgende:
Penis_koker, waarom heb je die naam eigenlijk? Is dat omdat je penis te lelijk is om aan te zien ofzo, dat je er dan zo'n ding omheen doet?
Of is het een soort inheemse beveiliging, zodat de meisjes niks van je wratjes kunnen krijgen?
Nee, ik laat me niet in de kont neuken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik laat me niet graag in de kont neuken, jij wel?
[..]
Your guess is as good as mine![]()
[..]
Het zijn mijn foto's. Ik vind het best, ieder z'n eigen mening toch? TS vond het nodig om er een poll over te maken, en blijkbaar vind de meerderheid mij nogal ghey op die foto's
.
Ik zit er niet mee![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:55 schreef sugarjunkie het volgende:
waarom die R als hoofdletter?
Ik neem aan dat Luisje ook bij de H&M shopt.... (en erg trots is op zijn H&M imago...)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:50 schreef luisje het volgende:
hell no check zijn kleding, das echt geen homo![]()
![]()
Geen idee, heb ik toen gewoon zo gedaan en is zo geblevenquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:01 schreef U.F.O het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Is deze josti een homo?
Je hebt gestemd op: Dit is de koning van de homo's!
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:01
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Is deze josti een homo?
Je hebt gestemd op: Dit is de koning van de homo's!
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:13 schreef TehRockstar het volgende:
Misschien is het wel een pot.
Ik ben geen van beide dankjewelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:19 schreef Threepio het volgende:
Volgens mij zittie gewoon nog in de kast/ontkenningsfase. En als het geen heaumeau is, dan is het zeker wel een BrEeZaH.
Overigens niks mis met heaumeaux en BrEeZaHs
Die kast waar jij ook in zit?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:19 schreef Threepio het volgende:
Volgens mij zittie gewoon nog in de kast/ontkenningsfase. En als het geen heaumeau is, dan is het zeker wel een BrEeZaH.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:19 schreef Threepio het volgende:
te laatquote:
nee omdat je een spin niet durft dood te meppen en je voor een spin op je i pod oordopjes springt,en dat noemt zichzelf een ventquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:28 schreef MMaRsu het volgende:
Dus als je blond bent, blauwe ogen hebt en een roze polo draagt ben je ineens een heameux.
Ignorance is bliss voor sommige mensen![]()
Je moet echt beter leren lezen, ik heb hem namelijk wel dood geslagen, ik schrok me alleen de tyfus. En over die iPod oordopjes.. ik zat op mijn burostoel, die ik achteruit reedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee omdat je een spin niet durft dood te meppen en je voor een spin op je i pod oordopjes springt,en dat noemt zichzelf een ventik heb koning der homos gestemt.
Dat zeg je nu al 10x en toch blijf je hier kijken/postenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:36 schreef MMaRsu het volgende:
nja whatever, het zal me ook geen worst uitmaken wat jullie van me vinden, daarom mocht de TS dit topic ook wel maken. Ik ben toch zeker van mijn hetero geaardheid
.
Nou veel plezier kindertjes!
omdat er zaad uit zijn mond looptquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:27 schreef Doagere het volgende:
wrom zou die homo zijn?
Die staan vast ergens onder een ander account of bij insiders op de HDD.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar blijven jouw uber hetero hunk piccAz ?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:18 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
quote:Geen wonder dat die gristen met je naar bed wil, je hebt het niveau van een kleuter.
Je zal ook wel zo geschapen zijn he?
Die gristenen ook altijd met hun pedotrekken.
Je valt op hem?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:38 schreef mordradead het volgende:
*omhoog*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |