Ja ik laat me niet graag in de kont neuken, jij wel?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Liever lelijk dan homo?
Ben je in elk geval geslaagd.![]()
Your guess is as good as minequote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:27 schreef Doagere het volgende:
wrom zou die homo zijn?
Het zijn mijn foto'squote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:04 schreef Slaaitjuh het volgende:
ik vraag me telkens af, mag dit? niet dat ik het niet grappig vind ofzo, maar misschien vindt die jongen dit helemaal niet leuk
euh nou props voor jequote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:12 schreef sugarjunkie het volgende:
hei, ik vind je tof!
Manage a trois met Marioquote:
quote:
Hij is gewoon stapel op jequote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:04 schreef MMaRsu het volgende:
TS vond het nodig om er een poll over te maken, en blijkbaar vind de meerderheid mij nogal ghey op die foto's.
Ik zit er niet mee![]()
Goeie naam, penis_koker.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:28 schreef MMaRsu het volgende:
Penis_koker, waarom heb je die naam eigenlijk? Is dat omdat je penis te lelijk is om aan te zien ofzo, dat je er dan zo'n ding omheen doet?
Of is het een soort inheemse beveiliging, zodat de meisjes niks van je wratjes kunnen krijgen?
Nee, ik laat me niet in de kont neuken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik laat me niet graag in de kont neuken, jij wel?
[..]
Your guess is as good as mine![]()
[..]
Het zijn mijn foto's. Ik vind het best, ieder z'n eigen mening toch? TS vond het nodig om er een poll over te maken, en blijkbaar vind de meerderheid mij nogal ghey op die foto's
.
Ik zit er niet mee![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:55 schreef sugarjunkie het volgende:
waarom die R als hoofdletter?
Ik neem aan dat Luisje ook bij de H&M shopt.... (en erg trots is op zijn H&M imago...)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:50 schreef luisje het volgende:
hell no check zijn kleding, das echt geen homo![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |