Ja dat ook nog eensquote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:43 schreef da_micha_man het volgende:
Ik moet alleen de spinnenwebben nietdie zijn zo vies en plakkerig. Is bah als je door een steegje loopt en dat spul hangt dan ineens in je gezicht
Soms snap ik mensen niet... Ze vinden het goor om door een spinnenweb te lopen maar liggen wel met hun snufferd tussen de benen van een vrouw al haar sappen gulzig op te likken. Net zoals mensen die zeggen dat ze hun lichaam niet willen verneuken met tattoo's of piercing maar zich ondertussen wel zo klemzuipen dat ze slokdarmkanker of levercirrose krijgen, nee DAT is pas goed voor je lichaam. Mensen die zeggen dat ze nooit dronken in een auto zullen stappen omdat het levensgevaarlijk is maar nooit de gordel omdoen als ze gaan rijden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:43 schreef da_micha_man het volgende:
Ik moet alleen de spinnenwebben nietdie zijn zo vies en plakkerig. Is bah als je door een steegje loopt en dat spul hangt dan ineens in je gezicht
Jij likt geen poesjes jij zuigt pikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:53 schreef MMaRsu het volgende:
Idd, moet je maar een zoet meisje hebben, die smaken lekker joh
Wie banned deze man voor het plaatsen van een foto zonder toestemming van de eigenaarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:53 schreef Penis_Koker het volgende:
[afbeelding]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Jij likt geen poesjes jij zuigt pik
Je hebt ze toch zelf in je fotoboek gezetquote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wie banned deze man voor het plaatsen van een foto zonder toestemming van de eigenaar![]()
Laat maar zitten, ik haat spinnen gewoon, kk beesten..quote:
Ehm tja als jij dat vind? Ik vind van niet hoor, maar hey, ieder z'n mening.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:02 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
Kom op zeg, op die foto ben je toch echt een richtige flikker.
Laten we stemmen.. ik stem:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehm tja als jij dat vind? Ik vind van niet hoor, maar hey, ieder z'n mening.
Ach, ontkenningsfase...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehm tja als jij dat vind? Ik vind van niet hoor, maar hey, ieder z'n mening.
Doen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:08 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
Yeah right.
Moet ik een poll doen in een geheel aan jou gewijd topic?
Ookal stemt heel Fok! dat ze me een flikker vinden, ik blijf hetero dus wat let jequote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:08 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
Yeah right.
Moet ik een poll doen in een geheel aan jou gewijd topic?
Ah, zoiets dacht ik alquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:06 schreef Nolius het volgende:
[..]
Penis_Koker probeert te zeggen dat hij je leuk vindt
Het is ook niet voor niks dat hij geen foto's van zichzelf online heeft staanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ah, zoiets dacht ik al
Hij probeert me te versieren!
How Cute!!!
BUT IT'S WRONG!
Zie je wel ik ben niet de enigequote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:19 schreef mikezwet het volgende:
Wij hebben ook rond deze tijd last van dat soort spinnen, meestal in de gang op de muur ofzo. Ik hou er ook niet van, bang om ze te vinden, bang om ze te doden en bang dat ze zo hard gaan rennen,
Gewoon een fobie, je bent dus niet de enigste
BTW, wij zuigen ze altijd op met de stofzuiger, scheelt weer een vlek....
Nog zo'n bilnaadacrobaat.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:23 schreef stijgende_ster het volgende:
*Ook bang is en van het type: slaan kan niet hard genoeg zijn.
Mijn kamer is dan ook niet vlekvrij.
Zo heeft een ieder zijn eigen voorkeur, he?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:46 schreef Nico_Nekslag het volgende:
[..]
Soms snap ik mensen niet... Ze vinden het goor om door een spinnenweb te lopen maar liggen wel met hun snufferd tussen de benen van een vrouw al haar sappen gulzig op te likken. Net zoals mensen die zeggen dat ze hun lichaam niet willen verneuken met tattoo's of piercing maar zich ondertussen wel zo klemzuipen dat ze slokdarmkanker of levercirrose krijgen, nee DAT is pas goed voor je lichaam. Mensen die zeggen dat ze nooit dronken in een auto zullen stappen omdat het levensgevaarlijk is maar nooit de gordel omdoen als ze gaan rijden..
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:42 schreef Scorp[AM] het volgende:
hey mmarsu
ik vind het altijd zo heerlijk als je doebieboe afzeikt om zijn kansloze fotoboek gedrag
beetje jammer dat die lelijke salvador zich ermee gaat bemoeien
Als 1 schaap over de dam isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:23 schreef stijgende_ster het volgende:
*Ook bang is en van het type: slaan kan niet hard genoeg zijn.
Mijn kamer is dan ook niet vlekvrij.
wat dan? een mug ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:14 schreef mordradead het volgende:
dat was geen spin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |