Ja dat ook nog eensquote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:43 schreef da_micha_man het volgende:
Ik moet alleen de spinnenwebben nietdie zijn zo vies en plakkerig. Is bah als je door een steegje loopt en dat spul hangt dan ineens in je gezicht
Soms snap ik mensen niet... Ze vinden het goor om door een spinnenweb te lopen maar liggen wel met hun snufferd tussen de benen van een vrouw al haar sappen gulzig op te likken. Net zoals mensen die zeggen dat ze hun lichaam niet willen verneuken met tattoo's of piercing maar zich ondertussen wel zo klemzuipen dat ze slokdarmkanker of levercirrose krijgen, nee DAT is pas goed voor je lichaam. Mensen die zeggen dat ze nooit dronken in een auto zullen stappen omdat het levensgevaarlijk is maar nooit de gordel omdoen als ze gaan rijden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:43 schreef da_micha_man het volgende:
Ik moet alleen de spinnenwebben nietdie zijn zo vies en plakkerig. Is bah als je door een steegje loopt en dat spul hangt dan ineens in je gezicht
Jij likt geen poesjes jij zuigt pikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:53 schreef MMaRsu het volgende:
Idd, moet je maar een zoet meisje hebben, die smaken lekker joh
Wie banned deze man voor het plaatsen van een foto zonder toestemming van de eigenaarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:53 schreef Penis_Koker het volgende:
[afbeelding]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Jij likt geen poesjes jij zuigt pik
Je hebt ze toch zelf in je fotoboek gezetquote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wie banned deze man voor het plaatsen van een foto zonder toestemming van de eigenaar![]()
Laat maar zitten, ik haat spinnen gewoon, kk beesten..quote:
Ehm tja als jij dat vind? Ik vind van niet hoor, maar hey, ieder z'n mening.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:02 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
Kom op zeg, op die foto ben je toch echt een richtige flikker.
Laten we stemmen.. ik stem:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehm tja als jij dat vind? Ik vind van niet hoor, maar hey, ieder z'n mening.
Ach, ontkenningsfase...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehm tja als jij dat vind? Ik vind van niet hoor, maar hey, ieder z'n mening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |