abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 maart 2006 @ 09:27:51 #51
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_36223305
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 00:21 schreef NiteSpeed het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja, gek genoeg deed die scčne mij juist weer het minst.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:42:37 #52
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_36248323
quote:
Tsja, gek genoeg deed die scčne mij juist weer het minst.

V.
Mij ook niet, al zat ik wel de hele tijd te wachten tot zoiets zou gebeuren. Het was voor mij veel interessanter om te zien hoe de dingen lopen en soms bij elkaar komen.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_36248562
een van de mooiste film dat ik heb gezien...
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:57:26 #54
136 V.
pi_36248939
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:42 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Mij ook niet, al zat ik wel de hele tijd te wachten tot zoiets zou gebeuren.
Mja...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_36251104
Heb em gezien in een soort melige vage bui doordat de mensen waarmee ik was en ikzelf, er totaal niet op gerekend dat het zo'n film was. (Niemand had ooit van die film gehoord.. ).

Wel jammer, want als je er later over na gaat denken.. was het gewoon een tering goeie film.
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
pi_36251766
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 23:51 schreef Soul_Survivor het volgende:
Heb em gezien in een soort melige vage bui doordat de mensen waarmee ik was en ikzelf, er totaal niet op gerekend dat het zo'n film was. (Niemand had ooit van die film gehoord.. ).
Je gaat me toch niet vertellen dat jullie zo melig waren dat jullie om de film gelachen hebben?
Daar kan ik me echt geen voorstelling bij maken.

Ik krijg al een brok in mijn keel als ik alleen de end credits van Sigur Ros opzet..
pi_36251941
Sigur Rós was erg treffend op het einde. De finishing touch inderdaad. Dat stukje met het vuurwerk vond ik wel hilarisch en schokkend tegelijk trouwens. Keihard gelachen om daarna meteen vol afschuw naar zijn lippen te kijken .
We'll keep on whispering our mantras.
  woensdag 22 maart 2006 @ 01:02:26 #58
136 V.
pi_36252849
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 00:11 schreef Lamon het volgende:

Ik krijg al een brok in mijn keel als ik alleen de end credits van Sigur Ros opzet..
Lamon, ik heb de soundtrack ook, maar daar staat het 'hoofdthema' dus niet op Weet jij hoe het heet en van wie het is? Ik bedoel het muziekje als Neil door 's avonds door de stad gaat rennen, als hij zijn ontmoeting met die aids-patiënt heeft gehad.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_36253211
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 01:02 schreef Verbal het volgende:

[..]

Lamon, ik heb de soundtrack ook, maar daar staat het 'hoofdthema' dus niet op Weet jij hoe het heet en van wie het is? Ik bedoel het muziekje als Neil door 's avonds door de stad gaat rennen, als hij zijn ontmoeting met die aids-patiënt heeft gehad.

V.
Is dat niet gewoon een voortzetting op gitaar van neil's theme by harold budd?
Ik kan echt niets vinden, dus ik vraag me af of het wel een apart nummer is.
pi_36253486
Het outro nummer is dit:

Sigur Rós - Untitled Three

Het album heet letterlijk ( )
We'll keep on whispering our mantras.
  woensdag 22 maart 2006 @ 10:18:31 #61
136 V.
pi_36256542
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 01:31 schreef Lamon het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon een voortzetting op gitaar van neil's theme by harold budd?
Ik kan echt niets vinden, dus ik vraag me af of het wel een apart nummer is.
Wellicht een voortzetting, maar er zit meer tempo en pit in, en ik vond het hartstikke mooi. De rest is ook mooi, maar slomer.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_36259175
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 00:11 schreef Lamon het volgende:

[..]

Je gaat me toch niet vertellen dat jullie zo melig waren dat jullie om de film gelachen hebben?
Daar kan ik me echt geen voorstelling bij maken.

Ja nja niemand wist wat van de film te verwachten.. en 1 jongen had het uitgekozen.. dus tja toen al die homo scenes kwamen.. dan weet je het wel
Hand in Hand.
  woensdag 22 maart 2006 @ 13:03:50 #63
136 V.
pi_36261402
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 11:46 schreef Soul_Survivor het volgende:

[..]

Ja nja niemand wist wat van de film te verwachten.. en 1 jongen had het uitgekozen.. dus tja toen al die homo scenes kwamen.. dan weet je het wel
Nee, dan weet ik het niet, eerlijk gezegd

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_36284940
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:03 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee, dan weet ik het niet, eerlijk gezegd

V.
O, dat is dan jammer.
Hand in Hand.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 08:24:04 #65
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_36347956
Ik had de film al een tijd in huis maar op de een of andere manier heeft het lang op zich laten wachten voordat ik ging kijken.
En da's jammer. Ik had het eerder moeten doen. Het is een bijzonder mooie film die duidelijk laat zien hoe een verleden op verschillende manieren een uitwerking op de toekomst kan hebben en hoe ieder het verleden verwerkt of juist niet.

Van Joseph Gordon-Levitt (Neil McCormickvond ik ten tijde van "3rd rock from the sun" dat hij een bijzonder zwakke acteur was. Dat beeld heeft hij met deze film finaal van tafel kunnen vegen.

Jammer dat de film te weinig aandacht heeft gekregen.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_37939831
Een schopje, omdat er nog steeds mensen zijn die de film niet gezien hebben, en dat gewoon vreselijk zonde is.
pi_38037436
Geweldige film! Heb het eigenlijk al een tijdje terug gezien en het is echt een topper. Er wordt echt sterk in geacteerd en naar mijn mening zitten er geen zwakke momenten in. Ik had nooit verwacht dat Joseph Gordon-Levitt in zulke films zou acteren, dacht dat hij toch meer voor de blockbuster-producties zou gaan. Het einde vind ik wel mooi gedaan eigenlijk
SPOILER
  zondag 21 mei 2006 @ 09:11:22 #68
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_38039309
quote:
Op zondag 21 mei 2006 01:53 schreef hydraulix het volgende:
SPOILER
Ben ik dan weer niet mee eens.
SPOILER
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zondag 21 mei 2006 @ 10:30:13 #69
136 V.
pi_38039920
quote:
Op zondag 21 mei 2006 01:53 schreef hydraulix het volgende:
Ik had nooit verwacht dat Joseph Gordon-Levitt in zulke films zou acteren, dacht dat hij toch meer voor de blockbuster-producties zou gaan.
Integendeel, hij lijkt de indpendent-smaak te pakken te hebben: Brick.

Heeeeel erg benieuwd naar

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 3 mei 2009 @ 23:14:17 #70
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_68639213
quote:
Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Misschien niet.

Ik heb hem net ook gezien. Omdat ik alles van Gregg Araki tot nu toe geweldig vond had ik 'm nietsvermoedend gekocht en in de speler gegooid voor bij de spare ribs. What was I thinking.

Kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n disturbing film heb gezien, en ik ga er nog wel prat op dat ik zelfs de meest dramatische en "moeilijke" films goed weet te verteren en op waarde te schatten, hoe oncomfortabel ze ook zijn. Maar deze was toch wel echt dramatisch te noemen.
SPOILER
Al met al een goed gemaakte film met een goed verhaal, die wel het effect had dat waarschijnlijk bedoeld is... Maar wel extreem hoog op de schaal van discomfort. Te hoog voor mij en dat zegt wel iets.

Ik zou het niemand aandoen deze film aan te raden, hoewel het toch wel een must see is, I guess...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 3 mei 2009 @ 23:18:20 #71
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_68639359
Weet iemand trouwens de betekenis van de titel? Ik weet dat het een verfilming is van een boek, dus waarschijnlijk wordt het in 't boek wel duidelijk, maar ik heb het in de film dan even gemist.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 3 mei 2009 @ 23:26:31 #72
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_68639701
ik kan deze film zeer waarderen
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zondag 3 mei 2009 @ 23:53:00 #73
136 V.
pi_68640766
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:18 schreef eleusis het volgende:
Weet iemand trouwens de betekenis van de titel? Ik weet dat het een verfilming is van een boek, dus waarschijnlijk wordt het in 't boek wel duidelijk, maar ik heb het in de film dan even gemist.
Ik heb er twee gelezen: de ene is dat mensen die door een ontvoering door buitenaardse wezens rare kleine littekentjes hebben, een 'mysterieuze huid', en deze twee jongens zijn natuurlijk ook 'getekend', eentje denkt dus ontvoerd te zijn.

De andere is dat de jongens langzaam ontdekken hoe ze zijn geworden zoals ze zijn en waarom. M.a.w. hoe ze in hun 'mysterieuze' vel zijn komen te zitten.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 3 mei 2009 @ 23:54:10 #74
136 V.
pi_68640810
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:14 schreef eleusis het volgende:

[..]

Misschien niet.
Ik vind van wel. Deze film kan niet genoeg bediscussieerd worden.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_68644604
...en als je de film gezien hebt, is een simpel youtube filmpje met alleen maar de muziek van het einde al genoeg, om weer kippenvel te krijgen...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')