quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:21 schreef NiteSpeed het volgende:Tsja, gek genoeg deed die scčne mij juist weer het minst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V.Ja inderdaad, V. ja.
Mij ook niet, al zat ik wel de hele tijd te wachten tot zoiets zou gebeuren. Het was voor mij veel interessanter om te zien hoe de dingen lopen en soms bij elkaar komen.quote:Tsja, gek genoeg deed die scčne mij juist weer het minst.
V.
Mja...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mij ook niet, al zat ik wel de hele tijd te wachten tot zoiets zou gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.Ja inderdaad, V. ja.
Je gaat me toch niet vertellen dat jullie zo melig waren dat jullie om de film gelachen hebben?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:51 schreef Soul_Survivor het volgende:
Heb em gezien in een soort melige vage bui doordat de mensen waarmee ik was en ikzelf, er totaal niet op gerekend dat het zo'n film was. (Niemand had ooit van die film gehoord.. ).
Lamon, ik heb de soundtrack ook, maar daar staat het 'hoofdthema' dus niet opquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:11 schreef Lamon het volgende:
Ik krijg al een brok in mijn keel als ik alleen de end credits van Sigur Ros opzet..
Is dat niet gewoon een voortzetting op gitaar van neil's theme by harold budd?quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lamon, ik heb de soundtrack ook, maar daar staat het 'hoofdthema' dus niet opWeet jij hoe het heet en van wie het is? Ik bedoel het muziekje als Neil door 's avonds door de stad gaat rennen, als hij zijn ontmoeting met die aids-patiënt heeft gehad.
V.
Wellicht een voortzetting, maar er zit meer tempo en pit in, en ik vond het hartstikke mooi. De rest is ook mooi, maar slomer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een voortzetting op gitaar van neil's theme by harold budd?
Ik kan echt niets vinden, dus ik vraag me af of het wel een apart nummer is.
Ja nja niemand wist wat van de film te verwachten.. en 1 jongen had het uitgekozen.. dus tja toen al die homo scenes kwamen.. dan weet je het welquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jullie zo melig waren dat jullie om de film gelachen hebben?
Daar kan ik me echt geen voorstelling bij maken.
Ik krijg al een brok in mijn keel als ik alleen de end credits van Sigur Ros opzet..
Nee, dan weet ik het niet, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:46 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Ja nja niemand wist wat van de film te verwachten.. en 1 jongen had het uitgekozen.. dus tja toen al die homo scenes kwamen.. dan weet je het wel![]()
O, dat is dan jammer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:03 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, dan weet ik het niet, eerlijk gezegd
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 mei 2006 01:53 schreef hydraulix het volgende:
Ben ik dan weer niet mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Integendeel, hij lijkt de indpendent-smaak te pakken te hebben: Brick.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:53 schreef hydraulix het volgende:
Ik had nooit verwacht dat Joseph Gordon-Levitt in zulke films zou acteren, dacht dat hij toch meer voor de blockbuster-producties zou gaan.
Misschien niet.quote:Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een goed gemaakte film met een goed verhaal, die wel het effect had dat waarschijnlijk bedoeld is... Maar wel extreem hoog op de schaal van discomfort. Te hoog voor mij en dat zegt wel iets.
Ik zou het niemand aandoen deze film aan te raden, hoewel het toch wel een must see is, I guess...Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
Ik heb er twee gelezen: de ene is dat mensen die door een ontvoering door buitenaardse wezens rare kleine littekentjes hebben, een 'mysterieuze huid', en deze twee jongens zijn natuurlijk ook 'getekend', eentje denkt dus ontvoerd te zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:18 schreef eleusis het volgende:
Weet iemand trouwens de betekenis van de titel? Ik weet dat het een verfilming is van een boek, dus waarschijnlijk wordt het in 't boek wel duidelijk, maar ik heb het in de film dan even gemist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |