quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
ow... ik ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Janetje heeft al klaar staan volgens mij
Zag nu pas dat jij hem wel wilde doen..quote:
Wit, zoet...quote:
O ...Doe ik niet meer meequote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wit, zoet... [afbeelding] Of gewoon dat gele goud natuurlijk..
Ik drink nu taksiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:53 schreef paddy het volgende:
[..]
O ...Doe ik niet meer mee
Ik drink water
De Pisang Ambon op?quote:
Geen zin meer inquote:
Nee hè! Niet weerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:55 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[afbeelding]
Bonnie und beertje
Zag ikquote:
Goed bewerkte foto ook... Je ziet haast niet dat ze in elkaar overlopen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:55 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[afbeelding]
Bonnie und beertje
Was 'ie ziek ofzo?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:23 schreef Pingwingei het volgende:
De hamster is vanochtend dood gegaan
quote:Na veel stuntelen en met ups en downs is nu toch uiteindelijk onze syrische goudhamster Lady overleden. Er is besloten haar vanochtend in te laten slapen omdat ze zoch niet meer kon wassen, ze lag in haar eigen ontlastig etc etc. Vanochtend is ze dus ingeslapen, ze is zojuist in de tuin begraven.
08-15-2003 /- 31-08-2005
oei das minderquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:12 schreef cerror het volgende:
Absoluut niet.
Nachtmerries weer zoals gewoonlijk.
Bonjour.quote:
Moet ik helpen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:33 schreef punkgirl het volgende:zit op school.. beetje een layout te fixen, echt geen zin in!
Vertel, wat lukt niet?quote:
euhm.. lukken doe het wel.. willen wil het nietquote:
Dan zie ik geen probleemquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:37 schreef punkgirl het volgende:
[..]
euhm.. lukken doe het wel.. willen wil het niet![]()
Mijne gaat piepen en licht geven.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heel mijn compu komt stil te liggen zodra iemand bier roept.![]()
Daar ben ik nog voor aan het sparen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijne gaat piepen en licht geven.
Kan je d'r niet een fust op aansluiten?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijne gaat piepen en licht geven.
Dat heb ik ook vaak gezegd ja...quote:
Nog excuses voor deze schaamteloze post...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:09 schreef Janetje het volgende:
BIER!
Ik zeg dat bewust nooit...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak gezegd ja...
Luie straatzangerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:03 schreef rompompom het volgende:
[..]Want? Als je nou kleine letters had gebruikt
Terrasweer is het zeker...quote:
Niks om je voor te schamenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nog excuses voor deze schaamteloze post...
Stel je niet aan zeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:00 schreef cerror het volgende:
Wat een gallisch kutweer.
Veelstewarm.
Ik ben meer een schpeel-in-de-sneeuw-figuur.quote:
Het is weer bijna winter cerror... Even geduld nog...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben meer een schpeel-in-de-sneeuw-figuur.
Nog eventjes!!!!11!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Het is weer bijna winter cerror... Even geduld nog...
Het is maar voor 1 ding te warm (imho) en dat is werk... Maar eigenlijk is het ongeacht de temperatuur altijd te warm om te werken...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:12 schreef Janetje het volgende:
Inderdaad veel te warm 30 graden is niet lekker om naar school te fietsen
Ruzie maken met mensen is ook veel te vermoeiend...
Ik zit nu even tijd te doden in een koel klaslokaal.. dát is wel aangenaam..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:14 schreef whoops het volgende:
[..]
Het is maar voor 1 ding te warm (imho) en dat is werk... Maar eigenlijk is het ongeacht de temperatuur altijd te warm om te werken...
Wat voor sculpturen placht je te creeëren, doorgaans?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben meer een schpeel-in-de-sneeuw-figuur.
Naar school fietsen is voor ehh.. studenten!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:12 schreef Janetje het volgende:
Inderdaad veel te warm 30 graden is niet lekker om naar school te fietsen
Ruzie maken met mensen is ook veel te vermoeiend...
*check..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:31 schreef rompompom het volgende:
Naar school fietsen is voor ehh.. studenten!
Een gelijkenis van Andries Knevel zodat ik z'n misvormde kutkop van z'n grafromp kan schoppen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat voor sculpturen placht je te creeëren, doorgaans?
Hee koffiekoekje, ouwe BeFtekkel...quote:
Heerlijk... Typisch BeF...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:47 schreef Jaguarized het volgende:
Zo, rustig hier.
Ja, geen idee hoe het komt...quote:
Zal wel door het tijdstip komen.quote:
En de hoeveelheid bier die iedereen nu pas genuttigd heeft... Hoe meer bier, hoe meer BeF lijkt het wel...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zal wel door het tijdstip komen.
Ik denk dat vanavond rond een uur of 10 de drukte wel weer toeneemt...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:06 schreef whoops het volgende:
[..]
En de hoeveelheid bier die iedereen nu pas genuttigd heeft... Hoe meer bier, hoe meer BeF lijkt het wel...
Die kans is groot... De kans dat ik dan weer tot 3 uur/half 4 blijf hangen is ook zeker aanwezig...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk dat vanavond rond een uur of 10 de drukte wel weer toeneemt...
Dan blijf je door de ouderwetse gezelligheid hangen ja. Tot zo laat hou ik het niet vol vandaag aangezien ik morgen weer op tijd op de campus wordt verwacht.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:09 schreef whoops het volgende:
[..]
Die kans is groot... De kans dat ik dan weer tot 3 uur/half 4 blijf hangen is ook zeker aanwezig...
Mjah, ik wordt meestal 's ochtens ook gewoon op tijd op m'n werk verwacht... (Nou ja, of ze me nog echt verwachten...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan blijf je door de ouderwetse gezelligheid hangen ja. Tot zo laat hou ik het niet vol vandaag aangezien ik morgen weer op tijd op de campus wordt verwacht.
Dat dacht ik vorige week ook, toen werd het ineens 4 uur.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:16 schreef whoops het volgende:
[..]
Mjah, ik wordt meestal 's ochtens ook gewoon op tijd op m'n werk verwacht... (Nou ja, of ze me nog echt verwachten...)
Ik ben nogsteeds vrij slecht van gister, denk dat dat vannacht om drie uur wel over is...
Kut he...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorige week ook, toen werd het ineens 4 uur.![]()
En de dagstats nog gewoon om 24.00 werden gepost.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:21 schreef whoops het volgende:
[..]
Kut he...
Het zou stukken beter zijn als FOK! gewoon openinstijden had enzo...![]()
Whehehe... Ik pleit voor 'live' statistieken...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En de dagstats nog gewoon om 24.00 werden gepost.![]()
Lucht het op ja?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:44 schreef Janetje het volgende:
Zo, heerlijke schreeuwpartij meegemaakt met mijn huisbaas..Ik voel me een stuk beter..
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:50 schreef whoops het volgende:
[..]
Lucht het op ja?
Wat was het euvel? Te veel statiegeldflessen achter het huis ofzo?
Net een stukje gelezen, kan je niet echt helpen, maar iig succes met 'de zaak'...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nogal wat erger.. heb er net een topic over geplaatst in WGR...
Ik ben echt blij dat ik daar weg ben..(is nu mijn ex-huisbaas...)
Next time I'll see him, it'll be in court...
Geeft niet, hopelijk komt er iemand langs die wel een goeie tip heeftquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:08 schreef whoops het volgende:
[..]
Net een stukje gelezen, kan je niet echt helpen, maar iig succes met 'de zaak'...
Ja hoi enzo....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:47 schreef Dos37 het volgende:
goedeavond
nog bier hierquote:
Nee, vanaf 10 uur pas.quote:
oow wat is het wat. Ik neem bier mee van thuisquote:
Nee, ik zit aan de Heineken...quote:
Doe maar.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
oow wat is het wat. Ik neem bier mee van thuis
Jup, je hebt dringend echt bier nodig...quote:
Na die bocht van gister drink ik alles... Dus toen maar heineken gekocht ('t was in de bonusquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jup, je hebt dringend echt bier nodig...
Spammer...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:14 schreef no1uknow het volgende:
Kijk alsjeblieft even in mn topic, link in sig
Wat boeit dat? Het zijn toch foto's van artiesten?quote:
Bij de edah.. (of c1000 ben het even kwijt) is HertogJan in de aanbiedingquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Na die bocht van gister drink ik alles... Dus toen maar heineken gekocht ('t was in de bonus)...
Dacht heel even dat het Lemmy was op die tweede foto.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:22 schreef whoops het volgende:
[..]
Spammer...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoiets? Toevallig gister geschoten... Ik heb ze ook nog wel groter...
Helaas zit die niet in de buurt hier...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bij de edah.. (of c1000 ben het even kwijt) is HertogJan in de aanbieding
Lemmy? Van Motorhead? Misschien probeerde hij z'n looks na te doen, maar dat was het niet...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dacht heel even dat het Lemmy was op die tweede foto.
Volgende keer kom ik helpen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Een gelijkenis van Andries Knevel zodat ik z'n misvormde kutkop van z'n grafromp kan schoppen.
Voor Hertog-Jan, rijd ik om als het kan.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:48 schreef whoops het volgende:
[..]
Helaas zit die niet in de buurt hier...
Maar een kratje HJ is wel een goed idee trouwens...
Omrijden kan bijna altijd wel...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgende keer kom ik helpen.
[..]
Voor Hertog-Jan, rijd ik om als het kan.
Whehe! Dat levert meer op dan geld op een spaarrekening zetten, denk ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:12 schreef whoops het volgende:
De actuele stand van zake:
[afbeelding]
En ook dat je de hele tijd kan veranderen. Variatie is gezond namelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:30 schreef Janetje het volgende:
Ik vind dat iedereen een niet-leegrakende fles moet hebben, met inhoud naar keuze...
Precies..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
En ook dat je de hele tijd kan veranderen. Variatie is gezond namelijk.
Band zonder banaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:49 schreef whoops het volgende:
[..]
Lemmy? Van Motorhead? Misschien probeerde hij z'n looks na te doen, maar dat was het niet...
Deze foto's zijn van de Band zonder Banaan...
Enquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Precies..
Sinaasappelsap en water en wodka enzo
grolsch dr biequote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:12 schreef whoops het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Band zonder banaan.![]()
Jeuzus, als Lemmy dit hoort![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Enarsenicum
[afbeelding]
Ik ken de url voor 14.gif uit m'n hoofd!
Geen Dommelschquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:12 schreef whoops het volgende:
[afbeelding]
quote:
M'n vader heeft ervaring met terpetinequote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:43 schreef Janetje het volgende:
[..]klinkt goed..
Wat dacht je van spiritus?
[afbeelding] ik niet
Op zeeekes...quote:
Heineken is echt wel lekker als je bijna doodgaat van de dorst in een woestijn... als je écht geen druppel van je éigen pis meer over hebt...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heineken is echt wél lekker als je vier weken geen bier hebt gedronken!
De laatste keer dat ik Lemmy sprak zag het er naar uit alsof hij zich nooit meer ook maar iets gaat herinneren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien denkt hij nog eens terug aan de nummers die Metallica voor hem speelde op z'n verjaardag. Of niet natuurlijk
Hey, het was een gratis optreden (duh) en ze speelden niet eens echt slecht...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Band zonder banaan.![]()
Jeuzus, als Lemmy dit hoort![]()
Check!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heineken is echt wel lekker als je bijna doodgaat van de dorst in een woestijn... als je écht geen druppel van je éigen pis meer over hebt...
Bij mij gaat het per slok beter smaken...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heineken is echt wel lekker als je bijna doodgaat van de dorst in een woestijn... als je écht geen druppel van je éigen pis meer over hebt...
Jammer dat ze bavaria schonken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:50 schreef whoops het volgende:
[..]
Hey, het was een gratis optreden (duh) en ze speelden niet eens echt slecht...
En ik ken van Motorhead eigenlijk evenveel als van de Band zonder Banaan...![]()
Daar zit een kern van waarheidquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Lemmy sprak zag het er naar uit alsof hij zich nooit meer ook maar iets gaat herinneren.![]()
Indeed... Gelukkig stonden er 5 collega's ofzo achter de bar dus ik moest moeite doen om er voor te kunnen betalen...quote:
Dat is vaker met drank, heel gekquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:51 schreef whoops het volgende:
[..]
Bij mij gaat het per slok beter smaken...
Je zou geld toe moeten krijgen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:58 schreef whoops het volgende:
[..]
Indeed... Gelukkig stonden er 5 collega's ofzo achter de bar dus ik moest moeite doen om er voor te kunnen betalen...
Dat is me dan ook bijna gelukt...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je zou geld toe moeten krijgen!
* Zout en citroen aangeeft...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:03 schreef Janetje het volgende:
*fles tequilla op tafel zet...
*zout op hand strooit....quote:
Margeritaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
*zout op hand strooit....
*shotje achterover gooit
*in citroen bijt..
*zuur kijkt..
Ook al eens teveel van gedronken?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:33 schreef whoops het volgende:
Als ik aan tequila denk moet ik al bijna weer nekken...
Bedankt voor de note he.. BeFmod..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:37 schreef JDude het volgende:
Guten Abend BeFfersch.
Graag gedaanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bedankt voor de note he.. BeFmod..
Weet ik toch..quote:
Niks gewend zekerquote:
Yep... Een keer een NOOIT weer...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ook al eens teveel van gedronken?
Ik ben geen deel van een stelquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:08 schreef whoops het volgende:
[..]
Yep... Een keer een NOOIT weer...
Daar was ik volgens mij twee dagen later nog slecht van...
Nee! Over tequilla!!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:11 schreef Janetje het volgende:
[..]dat hoor ik vaker van mensen..
Ik ook... Met tequila hou ik het alleen sowieso wel vol...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
dat hoor ik vaker van mensen..
Je snapt me wel...quote:
Bier is lekker he?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:16 schreef Janetje het volgende:
Tequilla is dus ok, maar met mate(n) [afbeelding]
Bier is sowieso [afbeelding]
Het meeste welquote:
Gelukkig wel...quote:
Kijk en dat vind ik dan weer niet te zuipenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:27 schreef whoops het volgende:
[..]
Gelukkig wel...
Ik open m'n derde blikje hinneken...
Daar zit maar een ding op, oefenen...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kijk en dat vind ik dan weer niet te zuipen
*puts slootwater haalt...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:29 schreef whoops het volgende:
[..]
Daar zit maar een ding op, oefenen...
Je moet het ook niet uit een 'puts' drinken, gewoon uit blik...quote:
*slootwater in blikje Heiligwater giet..quote:Op donderdag 1 september 2005 00:38 schreef whoops het volgende:
[..]
Je moet het ook niet uit een 'puts' drinken, gewoon uit blik...![]()
Lauwe hollandia!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:38 schreef whoops het volgende:
[..]
Bier uit blik is sowieso al een stuk slechter te drinken dan uit glasquote:Op donderdag 1 september 2005 00:38 schreef whoops het volgende:
[..]
Hollandia niet vergelijken met slootwaterquote:
Een puts is een emmer..quote:Op donderdag 1 september 2005 00:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bier uit blik is sowieso al een stuk slechter te drinken dan uit glas
jje zei...quote:
Loop niet zo te emmeren manquote:
In dit geval maakt het bar weinig uit...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bier uit blik is sowieso al een stuk slechter te drinken dan uit glas
In welke taal?quote:
Whoops...quote:puts (de ~, ~en)
1 scheepsemmer met ingesplitst touw, waarmee men naast het schip water schept
Ik wou net zeggen..quote:
Je hebt mooi gesproken Janetje...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen..![]()
Het is ook meer een bootterm geloof ik.. maar toch..
Ik dank u zeer.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Je hebt mooi gesproken Janetje...
Ik kende het nietquote:Op donderdag 1 september 2005 01:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen..![]()
Het is ook meer een bootterm geloof ik.. maar toch..
Jij ook niet?quote:
Ik zie de link tussen PSV en [BeF] niet eigenlijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:31 schreef leolinedance het volgende:
kut men....die toptransfer van psv kunnen we vergeten![]()
ben benieuwd dit seizoen![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:31 schreef leolinedance het volgende:
kut men....die toptransfer van psv kunnen we vergeten![]()
ben benieuwd dit seizoen![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:36 schreef Janetje het volgende:
[..]boeiend
Belangrijker is of er nog een nieuw frituursel op de lever-en hersencellen transfermarkt komt...
Vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 1 september 2005 01:42 schreef rompompom het volgende:
[..]Ben je eigenlijk al vlieft op leolinedancer?
En hij doet zo aandoenlijk zijn bestquote:Op donderdag 1 september 2005 01:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af
Hij woont in den buurt!
Precies, zulks moet je eigenlijk wel belonen met wat stroop.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
En hij doet zo aandoenlijk zijn best
Ik zie de link tussen 99% van wat hier besproken wordt en "Bier en Frituur" niet....quote:Op donderdag 1 september 2005 01:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zie de link tussen PSV en [BeF] niet eigenlijk.
met peren?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies, zulks moet je eigenlijk wel belonen met wat stroop.
Stroop uit welk potje?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies, zulks moet je eigenlijk wel belonen met wat stroop.
Nee ik ben nog niet gevallen voor zijn charmante postgedrag...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:42 schreef rompompom het volgende:
[..]Ben je eigenlijk al vlieft op leolinedancer?
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af
Hij woont in den buurt!
Naja, misschien is hij wel charmanter dan zijn woorden op fok?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Pff...gewoon makkelijk in de buurt zijn is ook niet alles...
je moet me langzaam maar zeker beter leren kennen. Geloof mij, je zult er geen spijt van krijgenquote:Op donderdag 1 september 2005 01:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee ik ben nog niet gevallen voor zijn charmante postgedrag...
Wie zal het zeggen wie zal het zeggen...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, misschien is hij wel charmanter dan zijn woorden op fok?
wannabequote:Op donderdag 1 september 2005 01:50 schreef Intergalactrick het volgende:
Hbe 7 fridkallen io
283 bier
is dat geneofg?
Heb je 'm al op msn?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen wie zal het zeggen...
*best doet..quote:Op donderdag 1 september 2005 01:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
je moet me langzaam maar zeker beter leren kennen. Geloof mij, je zult er geen spijt van krijgen![]()
osrry@quote:
Desondanks heeft Voetbal een eigen subforumquote:Op donderdag 1 september 2005 01:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zie de link tussen 99% van wat hier besproken wordt en "Bier en Frituur" niet....
Hoi! Uitgespeelt in TK?quote:
Takkewijf.quote:
Nee.. 27 fokkers vind ik voor nu wel weer genoeg...quote:
Minder charmant wordt lastig in ieder gevalquote:Op donderdag 1 september 2005 01:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, misschien is hij wel charmanter dan zijn woorden op fok?
Alsof ik charmant benquote:Op donderdag 1 september 2005 01:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Minder charmant wordt lastig in ieder geval
*insert vage opmerking..quote:
Daar heb je gelijk in ja. Maja soms he...je weet het ooit nietquote:Op donderdag 1 september 2005 01:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
*best doet..
Ach.. hoe goed leer je nou iemand kennen he.. op een forum...
Dat zeg ik.quote:
Precies.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zal de laatste zijn die dat zal zeggen, edele heer![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja. Maja soms he...je weet het ooit niet![]()
Wellicht denk je over 2 weken ofzo van: 'Och, best een aardige kerel die leolinedance! Zal hem eens een fotootje vragen'
Daarna komt onze 1e date. En voor je het weet is het gepiept!![]()
Dus Janet, wat let je!quote:
Gamma..quote:
Ja met die usert met z'n vrouwennaam!quote:Op donderdag 1 september 2005 01:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gamma..
zoe.. ehhmm.. zoemmmmm...
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja. Maja soms he...je weet het ooit niet![]()
Wellicht denk je over 2 weken ofzo van: 'Och, best een aardige kerel die leolinedance! Zal hem eens een fotootje vragen'
Daarna komt onze 1e date. En voor je het weet is het gepiept!![]()
beetje...quote:Op donderdag 1 september 2005 02:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
Zo, leven hier?
Het was ook maar een voorbeeld schatquote:Op donderdag 1 september 2005 02:01 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
Lijkt me sterk dat het zo gaat lieverd...
Mja, mijn huidige leven houd ook op bij ademhalenquote:
Neverquote:
Trusten whoopsquote:
quote:
Ok, nu gaat het écht niet meer lukken. Houdoe...quote:
Drenthe, dé pleck voor authentiek lomp gedragquote:Op donderdag 1 september 2005 01:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies.
Bewijs geleverd dacht ik.
Maar ja, ik woon dan ook in drenthe.
Hey PSquote:Op donderdag 1 september 2005 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Never![]()
![]()
{HK}
[..]
Trusten whoops
[..]
* Hopelijk straks niet meer wakker word
quote:Op donderdag 1 september 2005 02:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja met die usert met z'n vrouwennaam!
Niks mis met 'houdoe' hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 02:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ok, nu gaat het écht niet meer lukken. Houdoe...
[..]
Drenthe, dé pleck voor authentiek lomp gedrag [afbeelding]
Check.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Drenthe, dé pleck voor authentiek lomp gedrag [afbeelding]
Wel wakker worden hoor! Naar cerror moet je niet luisteren, die komt uit Drenthequote:Op donderdag 1 september 2005 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Hopelijk straks niet meer wakker word
p_pquote:Op donderdag 1 september 2005 02:03 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Hey PS
Has been a long time
Precies.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel wakker worden hoor! Naar cerror moet je niet luisteren, die komt uit Drenthe
Heb er net in een topic over gepostquote:Op donderdag 1 september 2005 02:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel wakker worden hoor! Naar cerror moet je niet luisteren, die komt uit Drenthe
Aan mij denk ik, druk enzo, maar jij bent ook wel veel offlinequote:Op donderdag 1 september 2005 02:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
p_p
Ligt dat aan jou of aan mij?
Meppelquote:Op donderdag 1 september 2005 02:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies.
Plus ik ben uitermate lelijck, zoals een boer betaamt.
Wasda?quote:
Als je msn bedoelt klopt datquote:Op donderdag 1 september 2005 02:08 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Aan mij denk ik, druk enzo, maar jij bent ook wel veel offline
Een heus misbaksel? Kun je ook de klompendans doen dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies.
Plus ik ben uitermate lelijck, zoals een boer betaamt.
Zo;n gehucht bij Zwolle waar allemaal eeiuwig dronken mensen wonen....quote:
Ah.. nooit van gehoord.. maar ja.. ik kom natuurlijk nooit in zulke uithoeken...quote:Op donderdag 1 september 2005 02:10 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Zo;n gehucht bij Zwolle waar allemaal eeiuwig dronken mensen wonen....
Tuurlijk!quote:Op donderdag 1 september 2005 02:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een heus misbaksel? Kun je ook de klompendans doen dan?
Ja, daar kom ik momenteel niet zo vaak...quote:Op donderdag 1 september 2005 02:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als je msn bedoelt klopt dat
Verder ben ik op Fok! en Essel gewoon aanwezig.
Das nou niet echt een duidelijke postquote:Op donderdag 1 september 2005 02:12 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik momenteel niet zo vaak...
... bij drie shoarmaboeren in de straat. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:10 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Zo;n gehucht bij Zwolle waar allemaal eeiuwig dronken mensen wonen....
Ik ook niet, dronken mensen zijn te schokkend voor mijn tere zielquote:Op donderdag 1 september 2005 02:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ah.. nooit van gehoord.. maar ja.. ik kom natuurlijk nooit in zulke uithoeken...
Goed idee, ik ga er binnenkort ook weer eens heen...quote:Op donderdag 1 september 2005 02:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk!
En hee P_P, ik kom binnenkort ff naar de docter.
Ik wou net zeggen.. zulks schokkends kan mijn tere kinderzieltje niet aan.. pff.. zometeen raken mijn fontanelletjes door de war...quote:Op donderdag 1 september 2005 02:13 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik ook niet, dronken mensen zijn te schokkend voor mijn tere ziel
Je begint over shoarmaquote:Op donderdag 1 september 2005 02:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
... bij drie shoarmaboeren in de straat. Dat dan weer wel.
Juist, en wat te denken van je ragnieroenamotientjes?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.. zulks schokkends kan mijn tere kinderzieltje niet aan.. pff.. zometeen raken mijn fontanelletjes door de war...
Wat dacht je van dronken zijn in zo'n dronkemansland.. dát lijkt me pas erg..quote:Op donderdag 1 september 2005 02:15 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Juist, en wat te denken van je ragnieroenamotientjes?
Nee, dronken zijn bevreest mij...
Ik moet vabn pure wanhoop naar de sterkere dranken grijpen, omdat ik van zwerversbier niks meer verneemquote:Op donderdag 1 september 2005 02:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
jij hebt net ook zwerverbier gedronken he.. come on.. join us...![]()
*rilt...
Hmm.. das kut..quote:Op donderdag 1 september 2005 02:19 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik moet vabn pure wanhoop naar de sterkere dranken grijpen, omdat ik van zwerversbier niks meer verneem
Ja, spot maar weer met me.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat dacht je van dronken zijn in zo'n dronkemansland.. dát lijkt me pas erg..
Zit je daar zo.. overal om je heen enge dronken mensen.. die op fok zitten ofzo...
Die je zo aankijken met zo'n blik van.. ja.. jij hebt net ook zwerverbier gedronken he.. come on.. join us...![]()
*bang is..
*rilt...
Nee, ik zit namelijk alleen.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. das kut..
Naja.. de rest klopt wel dan?
Ik ookquote:Op donderdag 1 september 2005 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je begint over shoarma
* Meteen trek krijgt
quote:
Beachquote:
Awww.. sorry, *insert hugsmiley..quote:Op donderdag 1 september 2005 02:25 schreef cerror het volgende:
pfrt.
* PrintScreen Beach een knufquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 02:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Awww.. sorry, *insert hugsmiley..
achossie..quote:
Janet is ok.quote:
Ok, tof. Volgende week es proberen danquote:
Mijn imago, wat doe je?quote:
Je bedoelt lach om het leven en geniet van je dood toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ok, tof. Volgende week es proberen dan
Nu, echter, lieve kijkbuiskinderen, ga ik slapen! Eén goede nacht nog toegewenst, geniet van het leven en lach om de dood
Speel met woorden tot ze staan zoals je ze graag hebt.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bedoelt lach om het leven en geniet van je dood toch?
Ik leef met een traan en sterf met een lach...quote:Op donderdag 1 september 2005 02:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bedoelt lach om het leven en geniet van je dood toch?
Ik leef en sterf met mijn gezicht op onweer.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik leef met een traan en sterf met een lach...
Ik probeer mensen dusdanig te beinvloeden dat het slechte weer opklaart en het zonnetje doorbreekt terwijl het in mijn eigen leven kil en grauw blijft..quote:Op donderdag 1 september 2005 02:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik leef en sterf met mijn gezicht op onweer.
Bijna op.quote:Op donderdag 1 september 2005 03:03 schreef Janetje het volgende:
Ja, BIER!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |