quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
ow... ik ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Janetje heeft al klaar staan volgens mij
Zag nu pas dat jij hem wel wilde doen..quote:
Wit, zoet...quote:
O ...Doe ik niet meer meequote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wit, zoet... [afbeelding] Of gewoon dat gele goud natuurlijk..
Ik drink nu taksiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:53 schreef paddy het volgende:
[..]
O ...Doe ik niet meer mee
Ik drink water
De Pisang Ambon op?quote:
Geen zin meer inquote:
Nee hč! Niet weerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:55 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[afbeelding]
Bonnie und beertje
Zag ikquote:
Goed bewerkte foto ook... Je ziet haast niet dat ze in elkaar overlopen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:55 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[afbeelding]
Bonnie und beertje
Was 'ie ziek ofzo?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:23 schreef Pingwingei het volgende:
De hamster is vanochtend dood gegaan
quote:Na veel stuntelen en met ups en downs is nu toch uiteindelijk onze syrische goudhamster Lady overleden. Er is besloten haar vanochtend in te laten slapen omdat ze zoch niet meer kon wassen, ze lag in haar eigen ontlastig etc etc. Vanochtend is ze dus ingeslapen, ze is zojuist in de tuin begraven.
08-15-2003 /- 31-08-2005
oei das minderquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:12 schreef cerror het volgende:
Absoluut niet.
Nachtmerries weer zoals gewoonlijk.
Bonjour.quote:
Moet ik helpen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:33 schreef punkgirl het volgende:zit op school.. beetje een layout te fixen, echt geen zin in!
Vertel, wat lukt niet?quote:
euhm.. lukken doe het wel.. willen wil het nietquote:
Dan zie ik geen probleemquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:37 schreef punkgirl het volgende:
[..]
euhm.. lukken doe het wel.. willen wil het niet![]()
Mijne gaat piepen en licht geven.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heel mijn compu komt stil te liggen zodra iemand bier roept.![]()
Daar ben ik nog voor aan het sparen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijne gaat piepen en licht geven.
Kan je d'r niet een fust op aansluiten?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijne gaat piepen en licht geven.
Dat heb ik ook vaak gezegd ja...quote:
Nog excuses voor deze schaamteloze post...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:09 schreef Janetje het volgende:
BIER!
Ik zeg dat bewust nooit...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak gezegd ja...
Luie straatzangerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:03 schreef rompompom het volgende:
[..]Want? Als je nou kleine letters had gebruikt
Terrasweer is het zeker...quote:
Niks om je voor te schamenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nog excuses voor deze schaamteloze post...
Stel je niet aan zeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:00 schreef cerror het volgende:
Wat een gallisch kutweer.
Veelstewarm.
Ik ben meer een schpeel-in-de-sneeuw-figuur.quote:
Het is weer bijna winter cerror... Even geduld nog...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben meer een schpeel-in-de-sneeuw-figuur.
Nog eventjes!!!!11!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Het is weer bijna winter cerror... Even geduld nog...
Het is maar voor 1 ding te warm (imho) en dat is werk... Maar eigenlijk is het ongeacht de temperatuur altijd te warm om te werken...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:12 schreef Janetje het volgende:
Inderdaad veel te warm 30 graden is niet lekker om naar school te fietsen
Ruzie maken met mensen is ook veel te vermoeiend...
Ik zit nu even tijd te doden in een koel klaslokaal.. dįt is wel aangenaam..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:14 schreef whoops het volgende:
[..]
Het is maar voor 1 ding te warm (imho) en dat is werk... Maar eigenlijk is het ongeacht de temperatuur altijd te warm om te werken...
Wat voor sculpturen placht je te creeėren, doorgaans?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben meer een schpeel-in-de-sneeuw-figuur.
Naar school fietsen is voor ehh.. studenten!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:12 schreef Janetje het volgende:
Inderdaad veel te warm 30 graden is niet lekker om naar school te fietsen
Ruzie maken met mensen is ook veel te vermoeiend...
*check..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:31 schreef rompompom het volgende:
Naar school fietsen is voor ehh.. studenten!
Een gelijkenis van Andries Knevel zodat ik z'n misvormde kutkop van z'n grafromp kan schoppen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat voor sculpturen placht je te creeėren, doorgaans?
Hee koffiekoekje, ouwe BeFtekkel...quote:
Heerlijk... Typisch BeF...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:47 schreef Jaguarized het volgende:
Zo, rustig hier.
Ja, geen idee hoe het komt...quote:
Zal wel door het tijdstip komen.quote:
En de hoeveelheid bier die iedereen nu pas genuttigd heeft... Hoe meer bier, hoe meer BeF lijkt het wel...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zal wel door het tijdstip komen.
Ik denk dat vanavond rond een uur of 10 de drukte wel weer toeneemt...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:06 schreef whoops het volgende:
[..]
En de hoeveelheid bier die iedereen nu pas genuttigd heeft... Hoe meer bier, hoe meer BeF lijkt het wel...
Die kans is groot... De kans dat ik dan weer tot 3 uur/half 4 blijf hangen is ook zeker aanwezig...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk dat vanavond rond een uur of 10 de drukte wel weer toeneemt...
Dan blijf je door de ouderwetse gezelligheid hangen ja. Tot zo laat hou ik het niet vol vandaag aangezien ik morgen weer op tijd op de campus wordt verwacht.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:09 schreef whoops het volgende:
[..]
Die kans is groot... De kans dat ik dan weer tot 3 uur/half 4 blijf hangen is ook zeker aanwezig...
Mjah, ik wordt meestal 's ochtens ook gewoon op tijd op m'n werk verwacht... (Nou ja, of ze me nog echt verwachten...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan blijf je door de ouderwetse gezelligheid hangen ja. Tot zo laat hou ik het niet vol vandaag aangezien ik morgen weer op tijd op de campus wordt verwacht.
Dat dacht ik vorige week ook, toen werd het ineens 4 uur.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:16 schreef whoops het volgende:
[..]
Mjah, ik wordt meestal 's ochtens ook gewoon op tijd op m'n werk verwacht... (Nou ja, of ze me nog echt verwachten...)
Ik ben nogsteeds vrij slecht van gister, denk dat dat vannacht om drie uur wel over is...
Kut he...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorige week ook, toen werd het ineens 4 uur.![]()
En de dagstats nog gewoon om 24.00 werden gepost.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:21 schreef whoops het volgende:
[..]
Kut he...
Het zou stukken beter zijn als FOK! gewoon openinstijden had enzo...![]()
Whehehe... Ik pleit voor 'live' statistieken...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En de dagstats nog gewoon om 24.00 werden gepost.![]()
Lucht het op ja?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:44 schreef Janetje het volgende:
Zo, heerlijke schreeuwpartij meegemaakt met mijn huisbaas..Ik voel me een stuk beter..
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:50 schreef whoops het volgende:
[..]
Lucht het op ja?
Wat was het euvel? Te veel statiegeldflessen achter het huis ofzo?
Net een stukje gelezen, kan je niet echt helpen, maar iig succes met 'de zaak'...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nogal wat erger.. heb er net een topic over geplaatst in WGR...
Ik ben echt blij dat ik daar weg ben..(is nu mijn ex-huisbaas...)
Next time I'll see him, it'll be in court...
Geeft niet, hopelijk komt er iemand langs die wel een goeie tip heeftquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:08 schreef whoops het volgende:
[..]
Net een stukje gelezen, kan je niet echt helpen, maar iig succes met 'de zaak'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |