Op d'r buikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:52 schreef BBscanner het volgende:
Nu alleen 2 de bikersWaar ligt de Buik???
Ik heb nu goeie maar alles valt uit op 2 na, geloof ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:51 schreef newsman het volgende:
Morwen ook online en doen je streams het nu ?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:53 schreef Peter6000 het volgende:
Zo: deze smiley had ik nog nooit gebruikt.
Maar het kan best doorgaan voor een medewerker van een rouwcentrum...
edit: o wacht, ze horen bij elkaar![]()
Een run op de site om 01:54....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:54 schreef newsman het volgende:
Haaaaaaai, Morwen. Zal wel een run zijn op de site, dus vandaar dat die wegvalt.
Dan verandert ie een instelling van de fietsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:55 schreef Falco het volgende:
Dat ding piept soms. Wat moet dat precies inhouden?
Kunnen ze de zwaarte mee afstellen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:55 schreef Falco het volgende:
Dat ding piept soms. Wat moet dat precies inhouden?
Gaan ze dat spelletje weer doen.....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:56 schreef korrel het volgende:
chantal heeft een BH aan
je verwacht toch niet dat je op big brother gaat sportenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
Had ze geen sport BH aan kunnen doen!!
Ja enige cohesie is ver te zoeken... Dido en Ingird laten Menno mooi stikken!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:57 schreef newsman het volgende:
Trouwens club triest is is zo te horen echt dood.
de vrouwen zijn idd met de mannen aan het spelenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:58 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja enige cohesie is ver te zoeken... Dido en Ingird laten Menno mooi stikken!
Alleen Cam2 werkt nog..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:59 schreef Thieske het volgende:
Hoi, ik kom net thuis en ben lui dus heb geen zin om de rest van dit topic door te lezen.
werkt er nog meer een stream bij BBsttream?
Alvast bedankt voor het beantwoorden voor deze (waarschijnlijk) al beantwoordde vraag.
alleen stream 2 werkt bij iedereen , en ook bij mij met bbstreamquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:59 schreef Thieske het volgende:
Hoi, ik kom net thuis en ben lui dus heb geen zin om de rest van dit topic door te lezen.
Alvast bedankt voor het beantwoorden voor deze (waarschijnlijk) al beantwoordde vraag.
Klopt, ik had voor de zekerheid nog is 2x opnieuw gestart maar niets hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:59 schreef Thieske het volgende:
Dat kan idd een bijeffect zijn ja , haar lichaam is aan het rijnigen ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:59 schreef Digi23 het volgende:
Was het tanja nou die last had van flauwvallen?... Zeker nicotine te kort![]()
Lekker gezopen zo te zien?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:59 schreef Thieske het volgende:
Streams gingen allemaal op zwart..... maar de rest is nog vrij vrolijk dus neem aan dat Tanja nog leeft!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:59 schreef Digi23 het volgende:
Was het tanja nou die last had van flauwvallen?... Zeker nicotine te kort![]()
Deze http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb2.asp werkt nog bij mijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:59 schreef Thieske het volgende:
Kan wel zijn maar hij is niet eens zo slechtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:03 schreef korrel het volgende:
ah , het is roel die speelt met ze tommel
Lijkt mij op dit moment een prima redenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:07 schreef korrel het volgende:
rikkert doet gewoon mee met big brother om een krat bier te winnen ,
hier is de voorraad net aangevuldquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:08 schreef Thieske het volgende:
[..]
Lijkt mij op dit moment een prima reden![]()
(hier is alles op namelijk)
![]()
Ow je bedoelt Monnoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:08 schreef BBscanner het volgende:
Menno; heeft zich opgegeven voor Lingo!
Verloren in de voorronde!
volgens word jij met het woord monno wel toegelaten bij lingoquote:
Waar woon je?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:09 schreef korrel het volgende:
[..]
hier is de voorraad net aangevuld
ik verklap alleen dat ik in omgeving eindhoven woonquote:Waar woon je?![]()
In dat geval......quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:10 schreef korrel het volgende:
[..]
ik verklap alleen dat ik in omgeving eindhoven woon![]()
waarom gaat ze dan niet naar bed, hèquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:07 schreef henk.jansen het volgende:
Nee hoor die zwangere troll loopt net nog langs de fietsers...
hmmz , zo te zien is er toch iets met tanja .. of ze gaan haar inlichten over wat er aan de hand isquote:
Inlichten?? (zoals ik al zei, ben net thuis, vertel vertel)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:12 schreef korrel het volgende:
[..]
hmmz , zo te zien is er toch iets met tanja .. of ze gaan haar inlichten over wat er aan de hand is
6pack (sbs6 programma) zoeken ze nieuwe presentatoren, 2 vrienden van hem willen zich opgeven, en willen inbreken in het BB huis of bij Defensie en dan rond scheuren in een tank..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:11 schreef BBscanner het volgende:
Wat zit roel te wouwelen op de achtergrond?
In BB USA heeft iemand met een tank ingebroken ofzoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |