bij mij wel , maar die staat ook al 10 min aan hierquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:19 schreef agRESSIV-e het volgende:
bij niemand straal4....
was een typo, stream3 is downquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:21 schreef korrel het volgende:
[..]
bij mij wel , maar die staat ook al 10 min aan hier, naast stream 1 en 2
mjah , veel zullen we er denk ik niet van meekrijgen verder , als het spannend is zullen ze het echt niet filmenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:23 schreef Peter6000 het volgende:
best wel spannend, dat Lieske die 5000 euro verstopt heeft enzo![]()
ze vind het lastig dag er voedsel in blijft steken iddquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske heeft eind juli haar verstandskies laten verwijderen.![]()
Nu blijft er eten in dat gat zitten, en dat is zo moeilijk weg te krijgen![]()
Ja, maar als ik Lieske en Ralph in de badkamer zie, voel ik een soort extra laag: omdat Ralph iets niet weet wat ik wel weetquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:24 schreef korrel het volgende:
[..]
mjah , veel zullen we er denk ik niet van meekrijgen verder , als het spannend is zullen ze het echt niet filmen
Hier het filmpje echt prachtig om te zien hoe ze in paniek is met dat geld!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:23 schreef Peter6000 het volgende:
best wel spannend, dat Lieske die 5000 euro verstopt heeft enzo![]()
Alsof zo'n gat niet wordt opgevuld?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
je hebt goede en slechte tandartsenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:25 schreef Greetings het volgende:
[..]
Alsof zo'n gat niet wordt opgevuld?![]()
Kan ze die 5000 Euro niet in dr holle kies douwen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
dat word gehecht, en is het over in 2 wekenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:25 schreef Greetings het volgende:
[..]
Alsof zo'n gat niet wordt opgevuld?![]()
Filmen wel, maar op internet uitzenden niet neequote:[mjah , veel zullen we er denk ik niet van meekrijgen verder , als het spannend is zullen ze het echt niet filmen
teruste!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:27 schreef Maurisico het volgende:
ok dames en heren....om maar in de rijmelarij van die bende daar te blijven: hoe dieper de nacht, de minder de verbale kracht,.....
Ik zoek mijn bedje ook op, lees het morgen wel weer!
gegroet allen!
in de nacht laten ze juist per ongelijk dingen los , zo hoorde ik het enkele dagen geleden van die brief van robquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:27 schreef Maurisico het volgende:
ok dames en heren....om maar in de rijmelarij van die bende daar te blijven: hoe dieper de nacht, de minder de verbale kracht,.....
gegroet allen!
Baantje achter de doorkijk spiegels bij BB lijkt me wel wat!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Filmen wel, maar op internet uitzenden niet nee![]()
Truste, Dido zit in de nachtploeg dus blijf nog ff opquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:27 schreef Maurisico het volgende:
gegroet allen!
Ja is echt goed Lieske douwt het geld in haar slip en bikini!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:30 schreef One_conundrum het volgende:
het downloaden van dat flimpje verneukt mijn stream! zitten de bikini shot's der wel in? anders stop ik em
En dan stiekem doorvertellen wat ze uitspokenquote:Baantje achter de doorkijk spiegels bij BB lijkt me wel wat!
Ik zag ze, heel evenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:34 schreef korrel het volgende:
TIETEN !!!!
NOU NOU OMG.. ze heeft wel lekkere.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:34 schreef korrel het volgende:
TIETEN !!!!
roel vind ik er dan weer niet als 24 uitzienquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:36 schreef Greetings het volgende:
Ik vind die Joost er trouwens totaal niet als 21 uitzien. Meer als 30 ofzo.....
Ik ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:36 schreef Greetings het volgende:
Ik vind die Joost er trouwens totaal niet als 21 uitzien. Meer als 30 ofzo.....
i agreequote:
Hij is dan ook 26quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:37 schreef korrel het volgende:
[..]
roel vind ik er dan weer niet als 24 uitzien
Geef ! Geef !quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:38 schreef henk.jansen het volgende:
Maar is er nou niemand die de url heeft van een versatel stream? Of kunnen anderen die niet krijgen.
Ik heb ze hier wel van Essent
de versatel streams zijn alleen met het bijbehorende kastjes te ontvangenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:38 schreef henk.jansen het volgende:
Maar is er nou niemand die de url heeft van een versatel stream? Of kunnen anderen die niet krijgen.
Ik heb ze hier wel van Essent
Wie zei dit ook weer? Ben het alweer vergeten.... was het niet Joost?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:37 schreef Greetings het volgende:
Ahhhhhhhhhh... jongens, lekker thee zeg
NEe Ron...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:40 schreef Greetings het volgende:
[..]
Wie zei dit ook weer? Ben het alweer vergeten.... was het niet Joost?
Dan is ie zeeeeker homo![]()
En nu hoor ik net dat Joost 22 is.... op TV stond er nog 21.... is ie dan vandaag jarig? Is enige optie
Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:45 schreef agRESSIV-e het volgende:
tanja word onwel...
zijn het de weën???
is het mis?
\Dan moet ze eens stoppen met paffen..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:46 schreef korrel het volgende:
ach , ik denk dat ze zich steeds meer van bewust raakt dat er een kind in haar baarmoeder zit
ze heeft wel het geluk dat bij elk geval big brother direct kan ingrijpenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
BB in paniek nu denk ik. Tanja wordt niet lekker en denkt dat ze flauw gaat vallen.
"Dit heb ik nog nooit gehad", zegt ze.
zo te zien wil big brother niet laten zien dat ze onwel was geworden , beeld is wegquote:
al zeker 2 uur nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:47 schreef Crazyivan het volgende:
Camera 3 doet het niet????
Op d'r buikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:52 schreef BBscanner het volgende:
Nu alleen 2 de bikersWaar ligt de Buik???
Ik heb nu goeie maar alles valt uit op 2 na, geloof ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:51 schreef newsman het volgende:
Morwen ook online en doen je streams het nu ?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:53 schreef Peter6000 het volgende:
Zo: deze smiley had ik nog nooit gebruikt.
Maar het kan best doorgaan voor een medewerker van een rouwcentrum...
edit: o wacht, ze horen bij elkaar![]()
Een run op de site om 01:54....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:54 schreef newsman het volgende:
Haaaaaaai, Morwen. Zal wel een run zijn op de site, dus vandaar dat die wegvalt.
Dan verandert ie een instelling van de fietsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:55 schreef Falco het volgende:
Dat ding piept soms. Wat moet dat precies inhouden?
Kunnen ze de zwaarte mee afstellen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:55 schreef Falco het volgende:
Dat ding piept soms. Wat moet dat precies inhouden?
Gaan ze dat spelletje weer doen.....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:56 schreef korrel het volgende:
chantal heeft een BH aan
je verwacht toch niet dat je op big brother gaat sportenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
Had ze geen sport BH aan kunnen doen!!
Ja enige cohesie is ver te zoeken... Dido en Ingird laten Menno mooi stikken!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:57 schreef newsman het volgende:
Trouwens club triest is is zo te horen echt dood.
de vrouwen zijn idd met de mannen aan het spelenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:58 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja enige cohesie is ver te zoeken... Dido en Ingird laten Menno mooi stikken!
Alleen Cam2 werkt nog..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:59 schreef Thieske het volgende:
Hoi, ik kom net thuis en ben lui dus heb geen zin om de rest van dit topic door te lezen.
werkt er nog meer een stream bij BBsttream?
Alvast bedankt voor het beantwoorden voor deze (waarschijnlijk) al beantwoordde vraag.
alleen stream 2 werkt bij iedereen , en ook bij mij met bbstreamquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:59 schreef Thieske het volgende:
Hoi, ik kom net thuis en ben lui dus heb geen zin om de rest van dit topic door te lezen.
Alvast bedankt voor het beantwoorden voor deze (waarschijnlijk) al beantwoordde vraag.
Klopt, ik had voor de zekerheid nog is 2x opnieuw gestart maar niets hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:59 schreef Thieske het volgende:
Dat kan idd een bijeffect zijn ja , haar lichaam is aan het rijnigen ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:59 schreef Digi23 het volgende:
Was het tanja nou die last had van flauwvallen?... Zeker nicotine te kort![]()
Lekker gezopen zo te zien?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:59 schreef Thieske het volgende:
Streams gingen allemaal op zwart..... maar de rest is nog vrij vrolijk dus neem aan dat Tanja nog leeft!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:59 schreef Digi23 het volgende:
Was het tanja nou die last had van flauwvallen?... Zeker nicotine te kort![]()
Deze http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb2.asp werkt nog bij mijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:59 schreef Thieske het volgende:
Kan wel zijn maar hij is niet eens zo slechtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:03 schreef korrel het volgende:
ah , het is roel die speelt met ze tommel
Lijkt mij op dit moment een prima redenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:07 schreef korrel het volgende:
rikkert doet gewoon mee met big brother om een krat bier te winnen ,
hier is de voorraad net aangevuldquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:08 schreef Thieske het volgende:
[..]
Lijkt mij op dit moment een prima reden![]()
(hier is alles op namelijk)
![]()
Ow je bedoelt Monnoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:08 schreef BBscanner het volgende:
Menno; heeft zich opgegeven voor Lingo!
Verloren in de voorronde!
volgens word jij met het woord monno wel toegelaten bij lingoquote:
Waar woon je?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:09 schreef korrel het volgende:
[..]
hier is de voorraad net aangevuld
ik verklap alleen dat ik in omgeving eindhoven woonquote:Waar woon je?![]()
In dat geval......quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:10 schreef korrel het volgende:
[..]
ik verklap alleen dat ik in omgeving eindhoven woon![]()
waarom gaat ze dan niet naar bed, hèquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:07 schreef henk.jansen het volgende:
Nee hoor die zwangere troll loopt net nog langs de fietsers...
hmmz , zo te zien is er toch iets met tanja .. of ze gaan haar inlichten over wat er aan de hand isquote:
Inlichten?? (zoals ik al zei, ben net thuis, vertel vertel)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:12 schreef korrel het volgende:
[..]
hmmz , zo te zien is er toch iets met tanja .. of ze gaan haar inlichten over wat er aan de hand is
6pack (sbs6 programma) zoeken ze nieuwe presentatoren, 2 vrienden van hem willen zich opgeven, en willen inbreken in het BB huis of bij Defensie en dan rond scheuren in een tank..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:11 schreef BBscanner het volgende:
Wat zit roel te wouwelen op de achtergrond?
In BB USA heeft iemand met een tank ingebroken ofzoiets?
Geen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
Op welke channel wordt de dagboekkamer weergegeven?
ze voelde zich niet lekker , vanaf toen gingen ineens de beelden weg op de camera's . volgens mij willen ze de beelden voor de uitzending gebruiken ,. en dat ze daarom niks loslatenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:13 schreef Thieske het volgende:
[..]
Inlichten?? (zoals ik al zei, ben net thuis, vertel vertel)
Of moet ik me echt even inlezen?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:13 schreef AiaS het volgende:
Denk dat ze John uit bed gebeld hebben. Geen mooie reclame voor Talpa. "Eerste BB-dode een feit".
Aha ok.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:14 schreef korrel het volgende:
[..]
ze voelde zich niet lekker , vanaf toen gingen ineens de beelden weg op de camera's . volgens mij willen ze de beelden voor de uitzending gebruiken ,. en dat ze daarom niks loslaten
als je ineens stopt met roken kan dat leiden tot misselijkheid en haar zwangerschap kan dat misschien versterken ( niet dat ik veel van zwangere vrouwen afweet )quote:
ze heeft iets van een tablet gekregenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:16 schreef Thieske het volgende:
Leuke ondertitel BBscanner.
Ik zie niks.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:16 schreef Thieske het volgende:
Thanks, als ie donderdag met 1 been over de drempel wordt geflikkerd verander ik hem wel!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:16 schreef Thieske het volgende:
zijn ondertitel is : "Kapitein Rob staat al met een been in de Finale!"quote:
Is ze gestopt ja???quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:16 schreef korrel het volgende:
[..]
als je ineens stopt met roken kan dat leiden tot misselijkheid en haar zwangerschap kan dat misschien versterken ( niet dat ik veel van zwangere vrouwen afweet )
oh mooi, dan kan ze nog opblijven voorlopigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:16 schreef korrel het volgende:
[..]
ze heeft iets van een tablet gekregen
ze rookt nog iets van 2 a 3 per dag , en dat is een groot verschil aangezien ze voorheen meer als een pakje rooktequote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:17 schreef Thieske het volgende:
[..]
Is ze gestopt ja???![]()
Dat houdt ze vast niet lang vol, van 10 naar 0 sigaretten/sjekkies op een dag.....
Nou volgens mij heeft ze er vandaag (dinsdag) al meer op dan 3 hoor.....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:18 schreef korrel het volgende:
[..]
ze rookt nog iets van 2 a 3 per dag , en dat is een groot verschil aangezien ze voorheen meer als een pakje rookte
LOL MODE ( dus niet serieus ) : een xtc pilletje zal het wel niet zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:18 schreef newsman het volgende:
Kreeg ze geen stoot voor haar harses van BB
dat is gevaarlijk als je dat zecht waar meerdere mensen bijzijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:19 schreef scanman01 het volgende:
"Ik nomineer jou niet hoor", zegt Ingrid net tegen Rob.
Och kut..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:17 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Thanks, als ie donderdag met 1 been over de drempel wordt geflikkerd verander ik hem wel!![]()
Op welke stream; ik zie alleen Menno met Ingrid praten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:19 schreef scanman01 het volgende:
"Ik nomineer jou niet hoor", zegt Ingrid net tegen Rob.
Pijpen doet je geen goed en daarna duimpje zuigenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:19 schreef Morwen het volgende:
Ingrid sterft een vroegtijdige dood of wie loopt er anders als een astmatisch nijlpaard rond![]()
Ingrid blaft als en hond met tbcquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:20 schreef agRESSIV-e het volgende:
heeft tanja kinkhoest ofzo? ik zit te eten jah!
Er werkt maar 1 stream toch... stream 2quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Op welke stream; ik zie alleen Menno met Ingrid praten.
Ik zeg maar zo " Face your fears live your dreams"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:20 schreef kibber het volgende:
[..]
Och kut..
Ik dacht dat je dat programma bedoelde..
BBstream..
Domme lul dat ik ben..
het word later.
Bij mij wel.....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er werkt maar 1 stream toch... stream 2
Ms een zouttablet of zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:21 schreef kibber het volgende:
Wat heeft ze nou gelregen?
Tanja dus..
Hahahaha nee ik ben met meerdere dingen tegelijk bezig, en ik blijf van het mannelijk geslacht..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:22 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo " Face your fears live your dreams"![]()
Je bedoelde zeker dat je Ingrid had horen zeggen tegen Menno dat Rob tegen haar had gezegd dat Hij (Het Been) haar (de Duim) niet zou nomineren, oftewel Het been was niet in beeld!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er werkt maar 1 stream toch... stream 2
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill and you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Remember -- all I am offering is the truth, nothing more...."quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:21 schreef kibber het volgende:
Wat heeft ze nou gelregen?
Tanja dus..
Nuja whatever, iets dat helpt ws tegen whatever haar mankeerdequote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:24 schreef kibber het volgende:
[..]
Beetje mostert na de maaltijd...
De had net al suiker gekregen...
Nee, Rob kwam eraan lopen en gaf Ingrid wat. Daarop zei ze dat ze hem niet zou nomineren en dat hij zich dus niet voor haar hoeft uit te sloven.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:24 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Je bedoelde zeker dat je Ingrid had horen zeggen tegen Menno dat Rob tegen haar had gezegd dat Hij (Het Been) haar (de Duim) niet zou nomineren, oftewel Het been was niet in beeld!![]()
big brother is dus gewoon een portal om naar The real world te gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill and you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Remember -- all I am offering is the truth, nothing more...."
Ze hebben het slim aangepakt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:24 schreef korrel het volgende:
ik ben echt nieuwschierig wat ze morgen voor geheim te melden hebben op big brother
ik verstond dat ze naar bed moest (geen tablet maar bed dus)quote:
De Buikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:27 schreef Greetings het volgende:
Wie had er z'n rijbewijs niet?
chantal en Linda?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:27 schreef Greetings het volgende:
Wie had er z'n rijbewijs niet?
ze denkt dus dat rob zich uitslooft om een stem te winnen , dus meld ze dat hij zich niet hoeft uit te sloven waardoor zij denkt dat rob niet meer op haar stemt ofzo ....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Rob kwam eraan lopen en gaf Ingrid wat. Daarop zei ze dat ze hem niet zou nomineren en dat hij zich dus niet voor haar hoeft uit te sloven.
Dacht eigenlijk dat het verboden was om Nominatie afspraken te maken!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Rob kwam eraan lopen en gaf Ingrid wat. Daarop zei ze dat ze hem niet zou nomineren en dat hij zich dus niet voor haar hoeft uit te sloven.
dat is geen echte afspraak , maar toch een gemeen spelletjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:29 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat het verboden was om Nominatie afspraken te maken!![]()
Ik hoop niet dat dat verboden is, complotten zijn leukquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:29 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat het verboden was om Nominatie afspraken te maken!![]()
Zo klonk het wel ja, maar pin me er niet op vast.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:28 schreef korrel het volgende:
[..]
ze denkt dus dat rob zich uitslooft om een stem te winnen , dus meld ze dat hij zich niet hoeft uit te sloven waardoor zij denkt dat rob niet meer op haar stemt ofzo ....
ze is in mijn ogen gewoon tactisch bezig
ahaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:28 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
ik verstond dat ze naar bed moest (geen tablet maar bed dus)
hoorde iemand (ingrid?) zeggen "hehe moest iemand anders het tegen je zeggen?"
ze kwam net ook langs de fietsende boys en zei dacht ik truste
Daar is Duracell vast niet blij mee, ze moeten het namelijk nogal vaak doen op een dagquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:31 schreef Stereotomy het volgende:
JAAAAAAAA daar komt de aap uit de mouw: het zijn allemaal robots!
BB: "Alle bewoners moeten hun batterijen verwisselen!"
Gesponsord door Duracell.
Spannendquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:25 schreef newsman het volgende:
Morwen, kom je morgen ff online, wil ff je menig horen.
Danm....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:31 schreef Isabeau het volgende:
Jaaaa, ik heb nu alles gelezen(ondertussen ook gezellig zitten kletsen en streams aan het kijken hoor
)
Is e rnog iets leukers dan twee mannen op de fiets te zien? En het geluid is hier heel zacht, ik hoor het amper![]()
Alle bewoners batterijen wisselen om half 3 's nachts?
Het is toch echt gezegd met een harde Gquote:ik ben heel geconcentreerd te luisteren wat er in de diepe achtergrond word gezecht , begint die gast met fluiten, ...
eh, ja, ik ben niet goed snikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:32 schreef kibber het volgende:
[..]
Danm....
Dat je het serieus allemaal hebt gelezen!!
Saai is het alles behalve. Vandaag zeker niet!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dolblij dat deze BB zo saai is, dat vind ik leuker dan al dat exhibitionistische.
uh ja, waarom niet? ze lang ze op zijn, wordt er ms geluisterd engekeken toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:31 schreef Isabeau het volgende:
Jaaaa, ik heb nu alles gelezen(ondertussen ook gezellig zitten kletsen en streams aan het kijken hoor
)
Is e rnog iets leukers dan twee mannen op de fiets te zien? En het geluid is hier heel zacht, ik hoor het amper![]()
Alle bewoners batterijen wisselen om half 3 's nachts?
Nee hoor, real time.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:32 schreef Thieske het volgende:
Zien we de streams met een paar uur vertraging of zo, om half 3 de batterijen wisselen.....
ik vind deze big brother wel spannend , alleen zijn de mensen niet altijd even interessant .. maar ze hebben dit keer een leuke opzet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dolblij dat deze BB zo saai is, dat vind ik leuker dan al dat exhibitionistische.
Het is iddzeer subtiel alles behalve saaiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Saai is het alles behalve. Vandaag zeler niet!
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Saai is het alles behalve. Vandaag zeker niet!
hè jammerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:33 schreef milagro het volgende:
die pigmentvlek van Roel is volgens mij een tattoo, ik zag hem vanmiddag heel duidelijk en hij is heel symmetrisch gevormd, een soort zon, met druppels of zoiets
dat is wel erg gemeenquote:
Het was anders wèl een teken van een hoog testosterongehalte, dat had Roel vast niet erg gevondenquote:
Weet ik weet ik, maar ik vraag me af of die stem van BB ook in de slaapkamer te horen is...quote:
is dat een missie of een opdracht?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:35 schreef Peter6000 het volgende:
ik wil zometeen graag de nieuwe topic openen, ik heb er erg mijn best op gedaan![]()
Dan zit je bij BB goed, want daar is hier ook geen kans op!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:33 schreef Isabeau het volgende:
ik vind harde porno niet echt leuk of zo
het is je vergeven , het is dat er moderator bij je naam staatquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was anders wèl een teken van een hoog testosterongehalte, dat had Roel vast niet erg gevonden![]()
Van mij mag jequote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:35 schreef Peter6000 het volgende:
ik wil zometeen graag de nieuwe topic openen, ik heb er erg mijn best op gedaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |