lamaquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
Psychedelic Furs ja, waarvan de zanger later opdook in Love Spit Love, met als enige bekende wapenfeit die niet onaardige cover van een Smiths-klassieker die gebruikt werd in 'Charmed' en de film 'The Craft'.
Thanx! ftp link van Giel werkt niet, maar ik weet nu iig wát ik zoek!quote:Op zaterdag 3 september 2005 07:26 schreef bemeall het volgende:
[..]
Je bedoeld het nummer waar hij altijd het programma mee begint?
Dat is DJ Cam met Birds also sing for Anamaria.
(linkje op GielBeelen.net)
Spinvis - voor ik vergeet (?)quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:40 schreef Stefkuh het volgende:
Ik zoek ok weer eens een nummer:
Het werd onlangs (meerdere malen volgens mij) gebruikt als achtergrond muziekje in het programma "Nu we er toch zijn" van Eddy Zoëy. Het ging like this:
Pa papapadada (3x)
Pa pa paaaaaa
we zijn op weg
blabla "houdt ons tegen"
Alleen van dat "we zijn op weg" ben ik zeker, maar dan ging het geluid weer naar de achtergrond en was het niet meer te verstaan. Weet iemand van welke Nederlandse groep/zanger dit is? Het was een mannenstem overigens.
de dijk - we beginnen pas? alleen is dat we zijn onderwegquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:40 schreef Stefkuh het volgende:
Ik zoek ok weer eens een nummer:
Het werd onlangs (meerdere malen volgens mij) gebruikt als achtergrond muziekje in het programma "Nu we er toch zijn" van Eddy Zoëy. Het ging like this:
Pa papapadada (3x)
Pa pa paaaaaa
we zijn op weg
blabla "houdt ons tegen"
Alleen van dat "we zijn op weg" ben ik zeker, maar dan ging het geluid weer naar de achtergrond en was het niet meer te verstaan. Weet iemand van welke Nederlandse groep/zanger dit is? Het was een mannenstem overigens.
Reunited.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:17 schreef tulpje6 het volgende:
Ik zoek een nummer (ook al weer paar jaartjes oud) van de Wu Tang Clan: een vrouw (geloof ik) zingt dan steeds tussendoor iets wat lijkt op 'ít's cool motherfucker' (maar volgens mij zingt ze iets anders) en je hoort steeds een terugkerend themaatje in gespeeld door een strijkinstrument geloof ik.
(deze stond al in vorige topic maar nog geen reactie op gehad)
quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:46 schreef melissaatje007 het volgende:
[..]
Spinvis - voor ik vergeet (?)
anders kun je altijd BNN vragen
Helaas allebij nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:06 schreef JoRuZ het volgende:
[..]
de dijk - we beginnen pas? alleen is dat we zijn onderweg
Art of Noise - Art of Noisequote:Op zaterdag 3 september 2005 15:58 schreef Scarface_ het volgende:
Ik zoek het (orgineel) nummer van dit deuntje
Kraftwerk - Autobahn? Al gaat die tekst iets anders.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:01 schreef Mistix het volgende:
hoe heet dat nr met de tekst
ich fahre auf die autobahn. und höre mich die musik an..
beetje house/lounge achtig nr
Bert Heerink - Juli Julyquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:03 schreef Deavelin het volgende:
Ik zoek een nummer volgens mij uit een biermerkreclame van een hele tijd terug en
het enige dat ik nog weet is:
julie, julie, julie, juliiiiiiiiiieeeeeeeeeeee
Dank je!!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Bert Heerink - Juli July
dat is Heiko & Maiko - Glucklichquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:01 schreef Mistix het volgende:
hoe heet dat nr met de tekst
ich fahre auf die autobahn. und höre mich die musik an..
beetje house/lounge achtig nr
Ja die ken ik nog wel.....quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:30 schreef Flibble het volgende:
Kent iemand toevallig nog die clip van een paar (boel) jaar terug met zo'n meid met lang zwart haar die in bikini door de stad loopt en daar in de fonteinen stapt en er helemaal in verdwijnt?
Het was iets van '1 week and 7 days' maar ik weet niet meer of dat de artiest of de songtitel was...
lol... als je geinteresseerd bent... er is nog een versie van Snake River Conspiracy. Die hebben er weer heel wat anders van gebrouwenquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:38 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik heb hem inderdaad gevonden op naam van Love Split Love.
Gewoon een lekker nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |