dat kan ookquote:Op maandag 5 september 2005 18:04 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Herstelwerkzaamgeden:
Playahitty - The summer is magic [1994]
http://www.imdb.com/title/tt0119081/soundtrack en ook ff doorklikken naar de amazon link.quote:Op maandag 5 september 2005 19:07 schreef MasterDisaster het volgende:
Kan iemand mij vertellen welk nummer je hoort aan de intro van de film Event Horizon
Tupac en Elton John - Ghetto Gospel misschien?quote:Op maandag 5 september 2005 19:30 schreef juss het volgende:
Ik zoek een nummer van tupac wat op vakantie in Turkije veel hoorde. Volgens mij is het een nieuw nummer, iemand die het weet?
113 - Un gaou a oran? Hoewel dat niet echt constant 'boejeh boejeh' isquote:Op maandag 5 september 2005 12:19 schreef vamozz het volgende:
Ik hoorde net een nr op de radio een nr.. ik weet van de clip dat het een groep negroide mannen zijn die een franstalig (swingend) nr zingen , telkens na elke zin zinge ze gezamelijk boejeh boejeh
iemand?
Ja, dat is 'm! Dankje!quote:Op maandag 5 september 2005 19:39 schreef bartrid het volgende:
[..]
Tupac en Elton John - Ghetto Gospel misschien?
Delerium - Innocente(falling in love) ??quote:Op maandag 5 september 2005 14:05 schreef Chielus het volgende:
ik zoek een lounge/trance nummer, een beetje in de trend van Chicane. Je hoort een vrouwenstem iets zingen in de trend van "Dying/lying (uitgerekt), where did you go, when it's all over (ofzo iets). Het is een nummer van denk ik een jaartje of 5/6 oud.
sorry, over het rap deel heengelezenquote:Op maandag 5 september 2005 20:32 schreef FrEeZzE het volgende:
wie kan me meer bands aanraden a la DOG EAT DOG?? SKA / RAP / ROCK, trompetten, gitaren en rap!
Ja klopt, ze hebben ook een (nieuwe?) single die All About Us heet.quote:Op maandag 5 september 2005 17:27 schreef JumperJack het volgende:
[..]
zou best kunnen, die hebben volgens mij ook een ander nummer gemaakt waarin ze zeggen: its all about us. is deze dan van de zelfde???
Audiobullys - We Don't Carequote:Op dinsdag 6 september 2005 10:48 schreef Bopmorn het volgende:
Hoe heet dat nummer, dat er een engels jongetje van een jaar of 10 door de straat loopt en een cafe ingaat en dan ruzie krijgt?
Ventje met kaalgeschoren kop
Bvd
Thanxquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Delerium - Innocente(falling in love) ??
Wilde gok.....quote:Op maandag 5 september 2005 16:24 schreef master_X het volgende:
is al een oud nr en hoorde het van de week weer en gaat alles cap men of hoe je het ook schrijft is engels talig
Ik heb het al gevonden, het is "The child" van Alex Gopher.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:09 schreef Croupouque het volgende:
Van wie is dat nummer met die prachtige videoclip waarin je door een stad reist die helemaal uit woorden bestaat?
nee dit is hem niet,wel zon soort muziek.. (tog bedankt leuk liedje!!)quote:Op maandag 5 september 2005 20:44 schreef Allan24 het volgende:
[..]
113 - Un gaou a oran? Hoewel dat niet echt constant 'boejeh boejeh' is
Ik denk Kaiser Chiefs, en dan mag iemand anders je helpen met het exacte nummer, ik gok dat het Oh My God is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:43 schreef Fillipe het volgende:
Mensen, ik keek laatst een soort samenvatting van Lowlands en toen zag ik een band optreden (binnenpodia) met als refrein in het nummer: "Its only 5 years from home". In ieder geval zoiets was het, weet de exacte tekst niet meer maar dat kwam iig elke keer als refrein terug.
Alvast bedankt als iemand het weet
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:51 schreef peaceman het volgende:
lijkt mij goed Sack...
stel het voor... Wie weetquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]Krijg ik hier ook trivia-punten voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |