En hij was van dezelfde generatie als Kieft en Rijkaard en Gullit. Dus die hebben geluk dat zijn been er af is gereden. Misschien hebben ze het wel vooropgezet, hebben ze de oom van Kluivert hiervoor ingehuurd of zo? Was de dader een neger?quote:
nou, dan is het te hopen dat zijn compagnon niet meekijkt.....quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:40 schreef One_conundrum het volgende:
Intens Coole Film
Onder leiding van Joost de Jostiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:40 schreef kibber het volgende:
Het lijkt godverdomme de Jostiband wel.
ingeving : De joostibandquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:41 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Onder leiding van Joost de Josti
whahhahahahhahahahhahaaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:39 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Jah gek he, die schudt ie zo uit zijn been
Hierna vast nog een vet gaaf cool toneelstukje,.....aaaaarrrrrrrggh!quote:
Mijn god zeg tegen me dat het geen meisje wasquote:
Nee, ze gaan door...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:42 schreef Blue Thunder het volgende:
hej, zijn ze klaar met zingen op 3?
Vind die humor ook niet erg leukquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:42 schreef AiaS het volgende:
[..]
Hierna vast nog een vet gaaf cool toneelstukje,.....aaaaarrrrrrrggh!![]()
het spijt me..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god zeg tegen me dat het geen meisje was
Niet te zeggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:44 schreef One_conundrum het volgende:
Hoelaat gaan ze meestal slapen...
in het begin gingen ze rond 3 a 4 uur naar bed, en de laatste dagen vanaf een uur of 4 / 5quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:44 schreef kibber het volgende:
[..]
Niet te zeggen.
Ze hebben geen klokken..
Ze dachten 10 min geleden dat het 11 uur was..
tot dan!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:45 schreef teamlead het volgende:
Ik vind het kijken naar de streams intens relaxtamundo... maar ik ga nu toch echt naar bed.. morgen om 7.30 er weer uit.. maar wel overdag de tijd om te streamen.. ik zie het dan wel weer
flikkert of menno.. kan het niet goed genoeg zienquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:45 schreef kibber het volgende:
Welke ADHD patient loopt te fluiten en te knippen met zijn vingers?
Ze gaan niet slapen ze moeten fietsten en Tan hoeft niet te fietsen maar ging gister ook al om 0500 naar bed!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:44 schreef kibber het volgende:
[..]
Niet te zeggen.
Ze hebben geen klokken..
Ze dachten 10 min geleden dat het 11 uur was..
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:46 schreef BB-King het volgende:
Haha.
Dido: "Ik heb geen haren op mijn kut"
Vast wel..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:47 schreef milagro het volgende:
Zou Lieske nu echt denken dat BB de rest in het ongewisse zal laten ove rhaar matennaaierij?
Wij hebben andere beelden gezien! Zie foto in topic scanman Tietuhquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:46 schreef korrel het volgende:
dido : ik heb geen haren op mijn kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |