Op welke stream hebben ze het over de verbinding van Versatel?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:18 schreef kibber het volgende:
[..]
Ja klopt, 4mbit is sowieso voor de tv geloof ik..
Het gaat erom dat je in totaal 20 mbit krijgt..
Opzich moet dat wel kunnen..
Nou het is meer extra service, althans zo zie ik het. Ik nam 20Mbit voor de snelheid, de prijs en het gratis voetbal, en krijg nu gratis BB erbij.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:14 schreef kibber het volgende:
[..]
Ja oke, maar die 20mbit haal je wel.
Mits je in de buurt zit van zo'n centrale..
Je betaald nu voor extra beelden van BB die wij niet zien..
Die krijg je dus niet..
Intressante zaak opzich.
Nou, Menno trekt een gezichtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
ff klikkuh
[[url=http://img331.imageshack.us/img331/3558/mennolieske0hy.th.gif]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:18 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dit is mijn humor... kan er ook niks aan doen.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:18 schreef Falco het volgende:
Die liedjes zijn wel aardig. Maar tis meer van 'je moet er eigenlijk bij zijn'.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:20 schreef Bigfoot het volgende:
oh nee Lieske heeft een te laag vetpercentage
ze heeft gewoon een laag vetpercentage, laat rquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:20 schreef milagro het volgende:
Oh nee, niet weeeeeeeeeer dat lage vetpercentage
Ze heeft gedanst voor Endemol zei ze dacht ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:23 schreef ruby het volgende:
Nathalie zei zo'n 20 minuten geleden dat ze een vriendin bij Endemol had werken en dat ze iets had "gedaan" bij Endemol. Ik weet geen details meer, maareeeh het zal weer eens niet zo wezen.
Nee toch: heeft Lieske een laag vetpercentagequote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:20 schreef Bigfoot het volgende:
oh nee Lieske heeft een te laag vetpercentage
Kan iemand even doorgeven als dat kut deuntje we is op stream 3 en 4!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:26 schreef Falco het volgende:
Zometeen kunnen ze 's avonds niet slapen omdat ze dat deuntje telkens in hun hoofd hebben. Wat erg
!
Wist je al dat Rob zijn onderbeen mist?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee toch: heeft Lieske een laag vetpercentage![]()
Goh, wist ik niet![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:27 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Wist je al dat Rob zijn onderbeen mist?
jah hoor, weer schijt
was er ook nieuwe alcohol weer aanwezig dan ??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:27 schreef LuukBes het volgende:
Triestig fout-studentavond alacohol-niveau.
Geen idee, DAT heeft ie niet verteld :|quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:29 schreef kibber het volgende:
[..]
![]()
Heeft hij eigenlijk ooit contact ghad met die dader?
Wat is er gebeurd met zijn been dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:29 schreef kibber het volgende:
[..]
![]()
Eén keer geloof ik.... en dat was meteen goed raak ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:29 schreef kibber het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |