Wat moet ik mij bij een slipknot voorstellen? Zo'n sumopamper?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:32 schreef Treinhomo het volgende:
Stukje uit de TROS special 'Slipknot in Tanzania' ?
Voluit: God What an Awful Racketquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:33 schreef Treinhomo het volgende:
Gwar.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat moet ik mij bij een slipknot voorstellen? Zo'n sumopamper?
Wat een narren zeg.quote:
En wat is daar mis mee ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:38 schreef wyccie het volgende:
Die heb jij zelfs in je sig staan.....![]()
Kan wel zijn; ze maken een lekkere bak teringherrie...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat een narren zeg.
Plaatjes raden met de ogen dicht lukt niet echt.quote:
ja , maar ik wil de namen van de bandledenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze heten niet toevallig ook Chimaira?
En ze zien eruit als een mongolencircus. Not my pint of beer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kan wel zijn; ze maken een lekkere bak teringherrie...
Ze heten net als bij Slipkont 1, 2, 3, 4, 5, 6 en 7quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:40 schreef Bullpit het volgende:
[..]
ja , maar ik wil de namen van de bandleden![]()
Als ze slechte muziek willen maken, moeten ze ook het lef hebben om hun gezicht te laten zienquote:
Slipjosti...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
En ze zien eruit als een mongolencircus. Not my pint of beer.
Best wel eng, ik had haar gisteren nog gevraagd en vanmorgen hoorde ik op de radio dat ze overleden was.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Hendrikje van Andel-Schippers
had met dit plaatje niet veel uitgemaaktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je kan 'm natuurlijk ook gewoon ergens uploaden...![]()
Maar jij (her)kent die 'slechte muziek' wel, enkel van de lyrics...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:44 schreef wyccie het volgende:
Als ze slechte muziek willen maken, moeten ze ook het lef hebben om hun gezicht te laten zien![]()
De spotlights van RJPvD zijn haar teveel geworden...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:44 schreef wyccie het volgende:
Best wel eng, ik had haar gisteren nog gevraagd en vanmorgen hoorde ik op de radio dat ze overleden was.
Youre a jinx!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Best wel eng, ik had haar gisteren nog gevraagd en vanmorgen hoorde ik op de radio dat ze overleden was.
Alleen de woorden Wait and bleed. Eigenlijk geloofde ik niet dat jij iets van Slipknot in je sig zou zetten en toen heb ik de tekst gegoogledquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar jij (her)kent die 'slechte muziek' wel, enkel van de lyrics...![]()
Jij dacht dat ik daar niet van zou houden ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:46 schreef wyccie het volgende:
Alleen de woorden Wait and bleed. Eigenlijk geloofde ik niet dat jij iets van Slipknot in je sig zou zetten en toen heb ik de tekst gegoogled![]()
Dan moet ik nu alleen maar dode mensen gaan vragen....quote:
Ik had gehoopt dat je iets meer smaak hadquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik daar niet van zou houden ?
ja ook bijna RIPquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:48 schreef sooty het volgende:
Josine van Dalsum.
Je bent wel lief hoor Wyccie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan moet ik nu alleen maar dode mensen gaan vragen....
Best wel raar, want ik postte haar omdat ik gisteren een opmerking maakte over dat er alleen maar dode mensen gevraagd worden en toen kwam ik dus op het idee om de oudste levende persoon te vragen![]()
Hmmmm....ik ben best gevaarlijk![]()
'k ben dit jaar ook al even zo vrolijk naar Willy Deville, Raymond van het Groenewoud en Jan Akkerman geweest...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:49 schreef wyccie het volgende:
Ik had gehoopt dat je iets meer smaak had![]()
Yes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:48 schreef sooty het volgende:
Josine van Dalsum.
Dank je.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent wel lief hoor Wyccie.
ziet er toch hoopvoller uitquote:
quote:n 2003 werd longkanker bij haar geconstateerd. Een jaar na de operatie bleek dat ze twee hersentumoren had die niet konden worden geopereerd. Ze zou nog een jaar hebben te leven, en maakte nog gauw een reis naar de Verenigde Staten, samen met haar echtgenoot en hun zoon. Van Dalsum was van mening dat op kanker nog altijd een taboe rust, en vond dat dit moest worden doorbroken. Op 9 februari 2005 verscheen ze in het AVRO televisieprogramma Vinger aan de pols en vertelde ze openhartig over haar ziekte en haar uitzichtloze situatie. Ook haar zoon en haar echtgenoot kwamen aan het woord.
Later bleek toch nog een behandeling door middel van een geavanceerde bestralingstechniek mogelijk. Hierna is gebleken dat de tumoren in haar hoofd niet meer te zien zijn op de laatste MRI-scan en ze in volledige remissie is.
Na deze bestraling, gebruikte Van Dalsum haar ervaringen voor Leef-Tijd, een toneelstuk over een terminaal zieke vrouw en haar zoon, dat Haye van der Heijden voor haar en haar zoon schreef. De opvoering ervan wordt gesponsord door ondernemer Henk van Sprong die zelf zijn echtgenote verloor aan kanker en die voor de tournee de Stichting Toneelstuk Leef-Tijd Josine van Dalsum oprichtte.
Van Dalsum is sinds 1974 gehuwd met regisseur John van de Rest. Het paar heeft een zoon - Aram - die ook acteur is.
Dat mag best hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k ben dit jaar ook al even zo vrolijk naar Willy Deville, Raymond van het Groenewoud en Jan Akkerman geweest...![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef Treinhomo het volgende:
Shaquille O' neal.
Saskia en Serge, Andre Hazes en Frans de Bauer?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat mag best hoor![]()
Ik plaag maar wat.
Je moest eens weten met wat voor muziek ik ben 'opgegroeid'.
Dat kunnen al die basketballers toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
De man die kan dunken zonder van de grond te komen.
Nee, boybandsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Saskia en Serge, Andre Hazes en Frans de Bauer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |