Nee dus.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:31 schreef MissBliss het volgende:
Of is dat een oude quote ofzo?
Ik snap hem niet, sidekick is toch al lang mod?quote:
Beter dan mijn Ultieme Zomerhit Lijstjes Toernooiquote:
Ik snap 'm ook nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, sidekick is toch al lang mod?
Lijstjes zijn ook veel te veel werkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Beter dan mijn Ultieme Zomerhit Lijstjes Toernooi. Pas 2 lijstjes in 1 week tijd
.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:36 schreef BVO het volgende:
Thun wordt tweede, Ajax derde of vierde, hangt van Praag af.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het had niks met snappen te maken geloof ik. Ik weet 't ook niet meer
.
Vanavond ff een Griekse aardappelschotel maken. Net ff Gyros vlees gekocht... nu alweer zin in
![]()
Maar het zijn altijd zulke zeikerds in MUZ... dan wint er een nummer door een knock-out-systeem en dan wordt er wekenlang over nagezeurd dat de loting niet goed was enzo ... dus ik denk, laat ik een lijstjes constructie doenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lijstjes zijn ook veel te veel werk
Je bent uiteraard welkomquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:31 schreef MissBliss het volgende:
Voetbal![]()
Maar over IDO, hebben jullie die sig van yvonne gezien?? Daar staat ook iets over Tom en mod zijn
[..]
Of is dat een oude quote ofzo?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat ging over Sidekick en C&H. Ik snapte het niet helemaal
Steun hier uw POL mods sizzler en Sidekick
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, sidekick is toch al lang mod?
Als ik het goed heb (en dat heb ik vaakquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:02 schreef BVO het volgende:
Het was een quote van Tante Heinken zelf toch, ooit achter de schermen?
En nu zit 'ie er wél als mod en is die quote aangehaald.
Dat begreep ik eruit.
Zoiets zei ik dus.quote:Dit is waarschijnlijk een quote van een van die leden daar (die op Fok! geband is?) en die Yvonne "citeert":
Ik snap 't nog niet, Yvonne zei het niet als een quote.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:59 schreef Bupatih het volgende:
Als ik het goed heb (en dat heb ik vaak) heeft het te maken met dat ene forum dat nogal anti-Fok! is.
Dit is waarschijnlijk een quote van een van die leden daar (die op Fok! geband is?) en die Yvonne "citeert":
O, en Sidekick is ECHT geen optie, 16 jaar, zwaar forum, ja TomTom op IDO gaat prima, maar is van een iets andere categorie.
Te jong, school, foute vrienden, zei Tante Heineken.
En die Tante Heineken moet dan Yvonne voorstellen, denk ik..
Ja dat forum is wel grappigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:03 schreef Bupatih het volgende:
Zie ook:
http://danny.fok.nl/wp/?p=22
http://danny.fok.nl/wp/?p=29.
Daar zitten allemaal gasten die anti-Fok! zijn, er een speciaal forum voor hebben aangemaakt maar benadrukken dat Fok! hun niks meer doet.
Ofzo.
Ik houd het ook niet bij.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja dat forum is wel grappigmaar teveel om allemaal bij te houden hoor
Wat zij zegt...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:48 schreef Copycat het volgende:
Gaat het hier nu alweer over dat stomme voetval?
Eensquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:26 schreef Copycat het volgende:
Nu gaat het over die sufkutten van fokdiscussieforum.
Dan nog liever voetbal.
Waar wil je het dan over hebben?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:26 schreef Copycat het volgende:
Nu gaat het over die sufkutten van fokdiscussieforum.
Dan nog liever voetbal.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |