quote:Op donderdag 1 september 2005 00:26 schreef twi het volgende:
Hij heeft twee grote minpunten:
- Hij speelt maar 1 goede wedstrijd per jaar
- Wanneer 'ie dan een goede wedstrijd speelt, wordt 'ie overmoedig en gaat 'ie ballen vanaf de middellijn op doel schieten.
Ik zeg dus: nee.
En zo fysiek sterk, goede kopper en neusje voor de goalzijnde voetballer is het nou ook weer niet. Ik zeg ook nee.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:26 schreef twi het volgende:
- Wanneer 'ie dan een goede wedstrijd speelt, wordt 'ie overmoedig en gaat 'ie ballen vanaf de middellijn op doel schieten.
Op het middenveld ja, maar in de spits kunnen zijn 'kwaliteiten' bijna niet tegen hem gaan werken (arrogantie, techniek en de combinatie ervan).quote:Op donderdag 1 september 2005 00:26 schreef twi het volgende:
Hij is sterk en snel. Veel meer hebben we niet nodig, wanneer je zegt dat we Maduro ook hebben. Ohja, hij kan koppen en heeft een pegel in z'n poot. Bovendien kost 'ie helemaal niks, dus loop je er ook geen risico mee. En 't is geen Griek...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:13 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee,
Dat is een zekerheidje, iemand die geen fouten maakt, en iemand die opbouwend sterk is
Dat dacht Stuart Pearce ook toen 'ie David James in de spits zette bij Man City.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:27 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Op het middenveld ja, maar in de spits kunnen zijn 'kwaliteiten' bijna niet tegen hem gaan werken (arrogantie, techniek en de combinatie ervan).
Geef hem daar een kans...
Niks is erger dan oom Arie (behalve wellicht de voorzitter van PSV). Ajacieden hadden liever Keje Molenaar gehad, maar laat deze bobo zich eerst maar bewijzen. Op 't eerste oog heb ik m'n twijfels, maar wie weet is 'ie wel bekwaam in z'n taken en gaat 'ie zich niet al te veel met de technische zaken bemoeien, zoals oom Arie dat altijd doet.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:29 schreef feyenoord-dude het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van die nieuwe voorzitter? Lijkt me echt een vreselijke bal, zelfs nog erger dan ome Arie.
Lees even een paar topics terug door, toen het nog actueel was en je weet het.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:29 schreef feyenoord-dude het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van die nieuwe voorzitter? Lijkt me echt een vreselijke bal, zelfs nog erger dan ome Arie.
Ik blijf maar reagerenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:29 schreef Radegast het volgende:
Ik snap de kritiek niet zo op Escudé eigenlijk, vooral afgelopen zondag. Hij was niet goed, maar wie was dat wel? Doelpunt 1 van Feyenoord vond ik fouten van Nigel de Jong en Hans Vonk.
Doelpunt 2 vond ik meer Grygera's fout dan van Escudé. Hij is niet zo goed als Chivu natuurlijk, maar zeker goed genoeg voor Ajax. Vind maar eens een beter alternatief, ik geef het je te doen.
Sneijder is de beste van die vier.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:31 schreef Tobbes het volgende:
Eerst is het taak een intelligente middenvelder te vinden die met een steekpass een spits in stelling kan brengen.
Bergkamp
Raffie
Landzaat :-~
Sneijder
Had geen zin om dat op te zoekenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Lees even een paar topics terug door, toen het nog actueel was en je weet het.
Waarom zou ik niet in andere topics mogen posten? Ik ben een Feyenoord-liefhebber maar bovenal ook een voetbal-liefhebber. En wat betreft Feyenoord is het nu eindelijk even rustig. En ik troll toch niet in jullie topics?quote:Overigens....je bent dit nu in het PSV en het Ajax-topic aan het posten terwijl je thuis hoort in je eigen topicje van jouw onbeduidende clubje.
Da's waar, je bent een nette user.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:37 schreef feyenoord-dude het volgende:
Waarom zou ik niet in andere topics mogen posten? Ik ben een Feyenoord-liefhebber maar bovenal ook een voetbal-liefhebber. En wat betreft Feyenoord is het nu eindelijk even rustig. En ik troll toch niet in jullie topics?
Precies; hij is dan misschien een wat mindere rustgevende, coachende factor.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:49 schreef Radegast het volgende:
Lobont mag van mij ook onder de lat.
Dat ook nog niet eens.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:50 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Vonk zorgt alleen dat er geen punten verloren worden.
Ben ik het niet mee eens. Vonk pakt alle ballen die hij moet hebben, maar nooit ballen die hij 'met enige redelijkheid zou kunnen hebben'. Dat doet Lobont wel. Al moet natuurlijk de kanttekening gemaakt worden dat Lobont ook wel eens ballen die hij MOET hebben niet pakt. Maar goed; zelfs het beste paard struikelt wel eens.quote:
En Lobont is proffessionel ten top. Ik denk dat er weinig keepers die al jaren in de basis van het nationale elftal zijn die 3de keeper worden bij hun club EN fanatiek blijven.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:00 schreef twi het volgende:
Da's eigenlijk het probleem. Alle keepers zijn uitstekende reservekeepers.
En Vonk zorgt ervoor dat er geen punten verloren gaan? Die bal van Kalou had er niet in mogen gaan, en bij de goal van Elmander zag 'ie er ook niet zo fijn uit met de hele verre hoek open.
Lobont is een soort Grim. Of Dudek. Af en toe hele rare capriolen, maar af en toe pakt 'ie met die capriolen de meest rare ballen. Bovendien lijkt het me een uiterst sympathieke vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |