als vlaar liever naar psv gaat terwijl hij weet dat hij ook naar ajax zou kunnen rot hij maar lekker opquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:54 schreef Nashje het volgende:
Ach. Ik vind 't wel geinig zo, dat gehaat tussen Ajax en feyenoord. Hoort er gewoon bij.
Na dit seizoen meteen Vlaar grijpen. Ik zie het wel gebeuren dat we weer eens te laat zijn en de boertjes 'm voor onze neus wegkaapt.
Vlaar gaat niet liever naar psvquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als vlaar liever naar psv gaat terwijl hij weet dat hij ook naar ajax zou kunnen rot hij maar lekker op
Mwa, van Reiziger vind ik et niet zo erg. Hij is al heel lang weg bij Ajax.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gadverdamme baal er echt van dat Reiziger naar PSV gaat, laat ze in eindhoven nu verdomme is eigen speler opleiden en niet steeds oud-Ajacieden halen. En als Reiziger een echt vent was had ie een dikke middelvinger gegeven naar PSV. Zulke mensen verdienen ondanks wat ze voor Ajax betekenen een flink fluitconcert als ze de ArenA in komen.
quote:Vlaar blijft nog even bij AZ
Ron Vlaar heeft besloten AZ (nog) trouw te blijven. De geboren Hensbroeker werd de afgelopen maanden nadrukkelijk in verband gebracht met enkele clubs uit binnen- en buitenland.
Louis Van Gaal, de trainer van de Alkmaardse formatie, is zeer te spreken over de beslissing van zijn verdediger. "Op deze leeftijd kun je beter hier blijven en je doorontwikkelen. Bovendien is het voor AZ een goede zaak dat er een échte WestFries in het elftal speelt", aldus de topcoach tegenover RTVNH.
Vlaar heeft nog een jeugdcontract tot medio 2007. AZ bood de 20-jarige mandekker een nieuwe verbintenis aan, maar deze werd geweigerd. De speler die zich op het WK onder twintig jaar manifesteerde als een groot talent, is bang dat hij door het ondertekenen van een nieuw contract nog maar moeilijk aan nieuwe club toe komt.
Een fluitconcert verdiend ie zeker, hij moet wel merken dat ie verraad pleegt. Snap die PSV supporters ook niet eigenlijk bij Ajax of Feyenoord hebben ze liever geen oud spelers van elkaar of direct transfers naar elkaar maar bij PSV maakt het niks uit. Geen greintje club gevoel zit er in Eindhovenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:14 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Mwa, van Reiziger vind ik et niet zo erg. Hij is al heel lang weg bij Ajax.
Als ie nou direct was overgegaan had ik z'n knieschijven vermorzeld, dat wel
Minutenlang verrader gaan schreeuw mag ook, of spandoeken meneer mag het iig wel even weten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:26 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ook, behalve dat uitfluiten want dat vind ik altijd nutteloos.
helemaal mee eens! hij moet niet denken dat hij met gejuich ontvangen zal wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Minutenlang verrader gaan schreeuw mag ook, of spandoeken meneer mag het iig wel even weten.
Ze pakken wat ze pakken kunnen, bij gebrek aan knappe jeugdopleidingquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Geen greintje club gevoel zit er in Eindhoven
Hij word de nieuwe Kuijtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:59 schreef Nashje het volgende:
Huntelaar halen en meteen verhuren aan SC H.
Ik weet dat velen tegen mij zijn maar die jongen wordt Neerlands trots.
Wat heeft die jongen misdaan dat je hem zo beledigtquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:58 schreef Tobbes het volgende:
Ajax kan echt wel 25 miljoen ophoesten.
Hij heeft eerst bij St. Martinusquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:54 schreef Suijk het volgende:
Ach Reiziger, Ajax was blijkbaar niet geinteresseerd in hem, psv wel en biedt hem een contract aan. Hij kan weer terug naar NL, lekker in eigen land afbouwen, ik snap het wel en zal hem ook niet uitfluiten.
Kwam hij eigenlijk uit de jeugd van Ajax?
Dat zal dan al wel in de jeugd zijn. Daarna naar Groningen en Volendam. Volgens mij heeft hij effectief maar 2 seizoenen voor Ajax gespeeld.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:35 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hij heeft eerst bij St. Martinusgespeeld en later naar Ajax, weet niet hoe oud hij toen was
Amen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gadverdamme baal er echt van dat Reiziger naar PSV gaat, laat ze in eindhoven nu verdomme is eigen speler opleiden en niet steeds oud-Ajacieden halen. En als Reiziger een echt vent was had ie een dikke middelvinger gegeven naar PSV. Zulke mensen verdienen ondanks wat ze voor Ajax betekenen een flink fluitconcert als ze de ArenA in komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |