Hmm ik begrijp je commentaar niet helemaal, maar ik zag zelf dit:quote:Op zondag 4 september 2005 11:26 schreef mvdlubbe het volgende:
Opdracht 1.1, de abstracte. De lijn in de foto, leading, spreekt me aan. Voorts is de vlakverdeling ietwat eenzijdig (tweezijdig, eigenlijk, en niet drie). Dit wordt echter doorbroken door de lead die naar links oversteekt. [afbeelding]
En ja, kritiek is zeer welkom.
Is de opzet dan niet al mislukt?quote:Op zondag 4 september 2005 13:13 schreef peejdorie het volgende:
Zou je misschien zelf ff lijntjes in je foto willen zetten zodat het wat duidelijker is voor anderen wat je precies bedoelt?
Storend dat het hoger gelegen lijntje niet scherp is? Daar twijfelde ik over nl.quote:
Ik vind van nietquote:Op woensdag 7 september 2005 21:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Storend dat het hoger gelegen lijntje niet scherp is? Daar twijfelde ik over nl.
Misschien een beetje, het had imho mooier geweest als die ook scherp zou zijn. Maar het is wel een hele mooie foto, duidelijk abstract (ik weet nog niet wat het is, een trapquote:Op woensdag 7 september 2005 21:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Storend dat het hoger gelegen lijntje niet scherp is? Daar twijfelde ik over nl.
Ja, natuurlijkquote:Op zondag 11 september 2005 21:07 schreef pea4fun het volgende:
@Puckzzz het is idd een trap in een zeer modern gebouw. Ik kijk over de rand de diepte in. Door het hoogteverschil krijg je die onscherpte.
@poseidon. Je appel vind ik heel mooi geworden, ook erg goede compositie. Het enige waar ik aan twijfel is de abstractie, ik zie nl meteen dat het een appel is.
Opdracht 2 ow ja, die moet ik ook nog doen is het de bedoeling dat je 2 of 3 foto's van dat onderwerp laat zien, zodat wij ook kunnen zien dat degene die jij het mooist vind ook het mooist is, en we ook kunnen zien waarom. Deze is iig erg leuk. Spiegel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |