abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:01:30 #1
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30106640
Nog even terugkomend op een eerder topic Zelf je rotzooi opruimen bij de McDonalds :N waar ik niet helemaal tevreden ben over hoe dat afliep (geen fatsoenlijk argument bvb) plus een trollende mod.

Plus het feit dat ik vandaag alweer ruzie met iemand hierover had en alweer voor aso ben uitgemaakt hier maar een revisited Mac-rotzooi laten staan-topic (revisited, zo u wil).

Het probleem:
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 17:23 schreef Posdnous het volgende:
Oke, ik wil dit toch even kwijt aangezien ik de paria in mijn omgeving aan het worden ben.

Iedereen, maar dan ook iedereen schijnt zijn/haar rotzooi na het eten zelf weg te gooien bij de McDonalds of Burger King.

Ligt dit nu aan mij of ben ik de enige die dit principeel niet doet. ?

Ik vind het echt belachelijk aangezien ik maar een beetje mee moet doen met de door hen verzonnen 'regel' dat het normaal is om dat zelf te doen. Geen enkel ander restaurant komt natuurlijk weg met het idee dat je zelf je rotzooi na afloop moet opruimen.

Aangezien ik (relatief veel) betaal voor mijn burgertje met friet vind ik het wel zo normaal dat de rotzooi gewoon door hen wordt opgeruimd.

Ik snap best dat zij hun kosten willen drukken door op personeelsuren te bezuinigen over de rug van de klanten, maar het is toch niet zo vreemd als je daar niet aan meedoet lijkt me.

Nu vindt iedereen in mijn omgeving het niet alleen vreemd van mij, nee, zelfs asociaal dat ik die zooi niet zelf weggooi, met als meestgehoorde argument: 'het is toch een kleine moeite?'

Is er uberhaupt iemand die het met mij eens is?
De stelling: Zelf je rotzooi weggooien met de Mac of dergelijke fastfoodrestaurants is opgedrongen door de fastfoodketens zelf, die iedereen hebben laten geloven dat het normaal is. Nu durft niemand meer die rotzooi te laten staan omdat ze dan bang zijn voor aso uitgemaakt te worden, wat natuurlijk onzin is, dat zijn die restaurants zelf namelijk.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:13:07 #2
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30107121
Niemand die er een mening over heeft .
pi_30107237
Het is ook wel een grote moeite om je plate op te tillen even schuin te houden en weer weg te zetten he

Mijn god wat een lambal ben je
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:17:30 #4
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30107274
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:16 schreef BaraCuda het volgende:
Het is ook wel een grote moeite om je plate op te tillen even schuin te houden en weer weg te zetten he
Wie heeft het over moeite, wat is dat voor non-argument .
pi_30107304
Okay, als je dan echt een mening wil:

Je bent een domme gladiool!
pi_30107316
idd, en je betaalt echt niet veel voor een burgertje

het is een restaurant met weinig service en daar kies je zelf voor...
als jij 'plek' wil waar wel je eten wordt weggeooid dan betaal je daar automatisch meer geld voor, het is maar waar je zelf voor kiest
pi_30107333
volgens mij mag je ook geestelijke hulp zoeken als je de Mac een restaurant noemt...
'The Less you know, The more you believe'
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:19:22 #8
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30107335
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:18 schreef Robbie1979 het volgende:
Okay, als je dan echt een mening wil:

Je bent een domme gladiool!
Omdat?

Of ben je te simpel om een argument te verzinnen .
pi_30107338
Nee die hendels zijn vies Wil ze niet aanraken Iedereen met z'n gore speekselhanden
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:19:43 #10
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30107348
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:19 schreef juliusbackpacking het volgende:
volgens mij mag je ook geestelijke hulp zoeken als je de Mac een restaurant noemt...
Herstel, dat doen ze zelf.
pi_30107384
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:17 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Wie heeft het over moeite, wat is dat voor non-argument .
Ok andere insteek dan

Er staan daar prullenbakken, het zijn de gewoon de aangenomen regels bij de mac dat je je eigen zooi weg gooit. Als je dat niet bevalt moet je gewoon ergens anders gaan eten.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:20:42 #12
42847 ra
Orbis Non Sufficit
pi_30107389
Fast food is nu eenmaal goedkoop. En als iedereen te lui zou zijn om z'n zooi op te ruimen, wordt het gewoon nog wat duurder. Als je niet je eigen spul wil opruimen, ga dan gewoon fijn bij een restaurant eten, dan betaal je er ook voor.
Het is niet alsof het moeilijk is om even je dienblad leeg te gooien in de vuilnisbak aldaar.
Zo werkt dat nou eenmaal. En degenen die het niet doen, zijn inderdaad gewoon asociaal.
Je eigen zooi opruimen als dat verwacht wordt is gewoon fatsoen.
Als je het dan dus niet doet, ben je gewoon asociaal tegenover de mensen die hun spullen wel opruimen.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:21:00 #13
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30107399
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:18 schreef wlsandman het volgende:
idd, en je betaalt echt niet veel voor een burgertje

het is een restaurant met weinig service en daar kies je zelf voor...
als jij 'plek' wil waar wel je eten wordt weggeooid dan betaal je daar automatisch meer geld voor, het is maar waar je zelf voor kiest
Qua prijs kwaliteit/verhouding is de Mac duurder dan een restaurant.

Dus die service staat er helemaal buiten.
pi_30107428
Laat jij bij het tankstation ook je benzineslang in je auto zitten omdat er geen bordje hangt dat je die netjes terug moet hangen?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:22:28 #15
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30107466
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:20 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ok andere insteek dan

Er staan daar prullenbakken, het zijn de gewoon de aangenomen regels bij de mac dat je je eigen zooi weg gooit. Als je dat niet bevalt moet je gewoon ergens anders gaan eten.
Aangenomen regels? Van wie? Dat staat nergens geschreven hoor.

Dat is nou precies wat ik bedoel, ze hebben iedereen zover gekregen te denken dat het normaal is zelf die shit weg te mikken, zodat zij makkelijk hun personeelskosten over jou rug kunnen drukken.

Aangenomen regels .
pi_30107475
ik vind dat je je echt gigantisch aanstelt voor zoiets kleins
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_30107483
Voel jij je nooit asociaal Pod?
pi_30107485
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:21 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Qua prijs kwaliteit/verhouding is de Mac duurder dan een restaurant.

Dus die service staat er helemaal buiten.
klopt niet, bij de mac krijg je van goede kwaliteit eten voorgeschoteld,

het is meer het prijs/service-niveau wat je moet vergelijken met elkaar
pi_30107491
Soms doe ik het, soms niet!
pi_30107506
Het verschil is, is dat je bij goedkope fastfoodtenten alles in wegwerptafelgoed krijgt. oftewel, je kan het wegwerpen. Je betaalt dan ook alleen voor het eten, niet voor bediening.
In een 'echt' restaurant krijg je 'echt' bestek en een aardewerken bord. Dat moet worden afgewassen dus gaat het naar de keuken. Bij de goedkopere restaurants als de Hema of de V&D help je een handje mee door je blad op trays te zetten die door personeel naar de keuken wordt gebracht.
Bij een duurder restaurant betaal je pittig en betaal je ook voor de bediening.
Zie je de relatie prijs/service?
pi_30107508
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:23 schreef wlsandman het volgende:

klopt niet, bij de mac krijg je van goede kwaliteit eten voorgeschoteld,
pi_30107528
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:23 schreef Roellio het volgende:

[..]

niet dan
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:24:50 #23
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30107539
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:20 schreef ra het volgende:
Fast food is nu eenmaal goedkoop. En als iedereen te lui zou zijn om z'n zooi op te ruimen, wordt het gewoon nog wat duurder.
Nee hoor, want dan komen er minder mensen. Ze maken dan gewoon minder winst.
quote:
Als je niet je eigen spul wil opruimen, ga dan gewoon fijn bij een restaurant eten, dan betaal je er ook voor.
Waarom?
quote:
Het is niet alsof het moeilijk is om even je dienblad leeg te gooien in de vuilnisbak aldaar.
Zo werkt dat nou eenmaal. En degenen die het niet doen, zijn inderdaad gewoon asociaal.
Omdat jij vindt dat het zo werkt .
quote:
Je eigen zooi opruimen als dat verwacht wordt is gewoon fatsoen.
Als je het dan dus niet doet, ben je gewoon asociaal tegenover de mensen die hun spullen wel opruimen.
Dus als ze vragen of je het meteen naar de afwasruimte in een machine wil zetten is dat ook meteen 'een geaccepteerde regel'? Dat zou je dan ook gewoon doen?
pi_30107544
Dus als jij wat uit de muur trekt en je legt je servetje op de (Staan)tafel bij de febo dan moeten hun dat ook achter je reet opruimen?

het heet niet voor niets fastfood en daar hoort dat snelle ''de klantruimt zn eigen rommel op'' principe bij...

dat je veel voor je burger betaald is een andere discussie.. waar je overigens wel gelijk in hebt
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:25:43 #25
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30107584
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:22 schreef Asmodean het volgende:
ik vind dat je je echt gigantisch aanstelt voor zoiets kleins
Dat wegflikkeren en die Mac interesseren me ook niet, maar wel al die mensen om me heen die mij daarop aankijken. dat vind ik wel erg vervelend ja.
pi_30107594
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:19 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Herstel, dat doen ze zelf.
Maak ik daar onderscheid in? IEDEREEN

verder als je de rol van ober overneemt om dat voer te halen waarom dan ook niet opruimen? of komt er iemand aan je tafeltje vragen of het gesmaakt heeft?

moraal van dit verhaal : vooral niet een Mac binnenlopen!!!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:26:14 #27
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_30107604
Mac Donalds is voor paupers
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:28:23 #28
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30107676
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Het verschil is, is dat je bij goedkope fastfoodtenten alles in wegwerptafelgoed krijgt. oftewel, je kan het wegwerpen. Je betaalt dan ook alleen voor het eten, niet voor bediening.
In een 'echt' restaurant krijg je 'echt' bestek en een aardewerken bord. Dat moet worden afgewassen dus gaat het naar de keuken. Bij de goedkopere restaurants als de Hema of de V&D help je een handje mee door je blad op trays te zetten die door personeel naar de keuken wordt gebracht.
Bij een duurder restaurant betaal je pittig en betaal je ook voor de bediening.
Zie je de relatie prijs/service?
Dus omdat zij het ergens anders op serveren betekent dit dat je het zelf moet weggooien?

Als jij in de kroeg een plastic bekertje krijgt bij 1 of andere gelegenheid ga je dat ook in de prullebak gooien?

-edit- bovendien krijg je er een heel dienblad bij, dat je niet zomaar wegflikkert, maar helemaal speciaal eerst leeg moet gooien .
pi_30107705
wie eet er nou bij de mac?!
...wat een klein burgerlijk gezeik van al die muffe normen & waarden polder mensjes...
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:29:19 #30
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30107718
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:26 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

Maak ik daar onderscheid in? IEDEREEN

verder als je de rol van ober overneemt om dat voer te halen waarom dan ook niet opruimen? of komt er iemand aan je tafeltje vragen of het gesmaakt heeft?

moraal van dit verhaal : vooral niet een Mac binnenlopen!!!
Voer halen is oke, afval wegbrengen is ranzig. Je betaalt juist in een eetgelegenheid zodat anderen dat voor je doen.
pi_30107742
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:28 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dus omdat zij het ergens anders op serveren betekent dit dat je het zelf moet weggooien?

Als jij in de kroeg een plastic bekertje krijgt bij 1 of andere gelegenheid ga je dat ook in de prullebak gooien?
Tegenvraag:
1. Laat je thuis je eten ook op tafel staan totdat al je keukenspul op is?
2. Flikker je thuis ook al je eten naast de kliko?
pi_30107746
Ik ben het eens met TS, ik laat de troep ook liggen, moeten ze maar geen restaurant op de gevel zetten.

Groetjes,

veldmuis
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:30:12 #33
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_30107750
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:29 schreef FatherJack het volgende:
wie eet er nou bij de mac?!
paupers
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_30107760
p.s. met de troep bedoelde ik niet "het eten".

Groetjes,

veldmuis
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:31:02 #35
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30107785
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:29 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Tegenvraag:
1. Laat je thuis je eten ook op tafel staan totdat al je keukenspul op is?
2. Flikker je thuis ook al je eten naast de kliko?
Nee, daar betaal ik er ook niet voor.
pi_30107795
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:31 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ach, ons jongetje woont nog bij mamma!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:31:39 #37
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30107806
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:30 schreef veldmuis het volgende:
Ik ben het eens met TS, ik laat de troep ook liggen, moeten ze maar geen restaurant op de gevel zetten.

Groetjes,

veldmuis
, jij snapt het.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:32:23 #38
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30107837
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:31 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Ach, ons jongetje woont nog bij mamma!
.

Lul niet zo dom, mafkees. Ik zorg al heel wat langer voor mezelf dan jij durf ik te zeggen.
pi_30107842
quote:

Alle televisie's de wereld uit, radio's aan de macht.
pi_30107858
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:29 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Voer halen is oke, afval wegbrengen is ranzig. Je betaalt juist in een eetgelegenheid zodat anderen dat voor je doen.
WRONG

In een restaurant krijg je bediening, mensen nemen op wat je wilt hebben, regelen drankjes, kijken of je het naar je zin hebt en zorgen ook voor de rommel nadien.

Bij de Mac ga je zelf je voer halen, wil je later iets extra drinken moet je weer ind e rij gaan staan, en je ruimt zelf je troep weer op. Het is je eigen troep dus als het ranzig is moet je eens manieren leren.

Als je een patatje/loempia/suikerspin haalt bij een kraampje verwacht je toch ook niet dat ze het voor je opruimen??
pi_30107901
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:32 schreef Posdnous het volgende:

[..]

.

Lul niet zo dom, mafkees. Ik zorg al heel wat langer voor mezelf dan jij durf ik te zeggen.
"Voor jezelf zorgen" en dan bij de Mac gaan eten
pi_30107927
het is dus ook gewoon een discussie die nergens op slaat, dus ik verwacht de ts nooit meer bij een mac te zien....
pi_30107959
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:32 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

WRONG

In een restaurant krijg je bediening, mensen nemen op wat je wilt hebben, regelen drankjes, kijken of je het naar je zin hebt en zorgen ook voor de rommel nadien.
De mac noemt zich ook restaurant. Kijk maar eens op de gevel.
Op www.macdonalds.nl kan je zien waar een vestiging in jouw buurt zit. Moet je even klikken op...restaurants.

Groetjes,

veldmuis
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:37:06 #44
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30108012
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:32 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

WRONG

Bij de Mac ga je zelf je voer halen, wil je later iets extra drinken moet je weer ind e rij gaan staan, en je ruimt zelf je troep weer op. Het is je eigen troep dus als het ranzig is moet je eens manieren leren.
Fout, zij hebben een eetgelegenheid, inclusief tafeltjes, toiletten en weet ik al niet meer. Het is meer een restaurant dan een friettent wat dat betreft en dat pretenderen ze ook.

Sterker nog: regelmatig komen ze je ook eten brengen omdat ze het nog niet klaar hebben. Maar opruimen, ho maar. Dit is gewoon een hele slimme strategie die ze hebben verzonnen.:

'Laten we allemaal vuilnisbakken neerzetten met 'dank u' er op. Kijken wat er gebeurt' Misschien gooien ze het zelf wel weg! '

En ja hoor .
pi_30108024
Het is heel simpel; het is de (ongeschreven?) huisregel bij McD dat je je eigen rotzooi opruimt. En heb je daar geen zin in, dan moet je niet naar de McD gaan.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:38:33 #46
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30108060
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:34 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

"Voor jezelf zorgen" en dan bij de Mac gaan eten
Ja, want daar komen alleen maar mensen die nooit zelf hun eten maken. .

Ontopic of rot es op met die domme crap uit mijn topic
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:39:20 #47
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30108087
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:34 schreef wlsandman het volgende:
het is dus ook gewoon een discussie die nergens op slaat, dus ik verwacht de ts nooit meer bij een mac te zien....
Hoezo? ik heb weinig tegen de Mac hoor. Zij spreken mij er ook nooit op aan.

Zij begrijpen het beter dan anderen.
pi_30108155
waar maak je je dan ook druk om, waarom vertel je ook tegen anderen dat jij het schandalig vindt dat je eten niet wordt afgeruimd... er zijn wel ergere dingen in het leven
pi_30108156
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:38 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ja, want daar komen alleen maar mensen die nooit zelf hun eten maken. .

Ontopic of rot es op met die domme crap uit mijn topic
Ben je nou boos?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:41:53 #50
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_30108194
quote:

Het gaat niet over moeite. Het gaat over dat ik als ik een hamburger wil eten en dan het liefst met wat erbij, zodat het wat vult, ik minimaal 10 euro lichter ben onderhand! Mijn mening is dan ook dat ze het voordat geld mooi zelf op mogen ruimen, daar betaal ik voor.
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:42:51 #51
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30108234
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:41 schreef wlsandman het volgende:
waar maak je je dan ook druk om, waarom vertel je ook tegen anderen dat jij het schandalig vindt dat je eten niet wordt afgeruimd... er zijn wel ergere dingen in het leven
Doe ik ook.. maar ik er zo alleen in en niemand begrijpt het *snif* .

.
pi_30108259
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:41 schreef seilram het volgende:

[..]

Het gaat niet over moeite. Het gaat over dat ik als ik een hamburger wil eten en dan het liefst met wat erbij, zodat het wat vult, ik minimaal 10 euro lichter ben onderhand! Mijn mening is dan ook dat ze het voordat geld mooi zelf op mogen ruimen, daar betaal ik voor.
Als je een pizza bestelt bij de New York Pizza ben je ook 10 euro kwijt, zonder een vol gevoel te hebben. Ga je dan ook de vuile, gebruikte doos terugbrengen?
pi_30108292
Maar goed TS, jij schuift je stoel dus niet aan bij een restaurant als je weg gaat? Jij ruimt je rotzooi niet op als je uit de trein stapt? Jij hangt de benzineslang niet terug als je klaar bent met tanken (en ja die was al genoemd in dit topic )? Jij ... Jij bent een tokkie?
pi_30108347
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:44 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
Maar goed TS, jij schuift je stoel dus niet aan bij een restaurant als je weg gaat? Jij ruimt je rotzooi niet op als je uit de trein stapt? Jij hangt de benzineslang niet terug als je klaar bent met tanken (en ja die was al genoemd in dit topic )? Jij ... Jij bent een tokkie?
Als je wilt dat je de slang niet terug hoeft te hangen, moet je maar naar een pomp met bediening gaan. Dan heet het ook anders.
Net als zeg maar een restaurant iets is waar men de rotzooi voor je opruimt.

Bijvoorbeeld.

Groetjes,

veldmuis
pi_30108386
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:31 schreef Posdnous het volgende:

[..]

En je betaalt er bij de mac wél voor om je rotzooi op te laten ruimen? Nee, juist niet. Als er meer moet worden opgeruimd door werknemers stijgen de prijzen van de producten om de arbeidskosten te compenseren.

Zelf ruim ik wel altijd mijn eigen rommel op bij de McDonald's. Zoals al eerder tot in den treure is herhaald omdat het een kleine moeite is en zodat andere klanten er geen last van ondervinden.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:46:50 #56
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30108398
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:44 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
Maar goed TS, jij schuift je stoel dus niet aan bij een restaurant als je weg gaat?
Nee.
quote:
Jij ruimt je rotzooi niet op als je uit de trein stapt?
Jewel, dat beschouw ik meer als een openbare plek... hoewel dat eigenlijk niet zo is...goed punt .
quote:
Jij hangt de benzineslang niet terug als je klaar bent met tanken (en ja die was al genoemd in dit topic )?
Pff.. wat moet ik er dan mee. Wat een onzin-vergelijking .
quote:
Jij ... Jij bent een tokkie?
.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:47:19 #57
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_30108413
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:37 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
Het is heel simpel; het is de (ongeschreven?) huisregel bij McD dat je je eigen rotzooi opruimt. En heb je daar geen zin in, dan moet je niet naar de McD gaan.
Er lopen ook altijd van die chagarijnige medewerkers rond om rommel op te ruimen. Als wij dat dan zelf gaan doen, dan wordt die arme chagarijnige kerel dadelijk nog ontslagen!! Dat wil ik niet op mijn geweten hebben
pi_30108414
Pff, hebben die buitenlandertjes ook wat te doen.
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
pi_30108431
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:45 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Als je wilt dat je de slang niet terug hoeft te hangen, moet je maar naar een pomp met bediening gaan. Dan heet het ook anders.
Net als zeg maar een restaurant iets is waar men de rotzooi voor je opruimt.

Bijvoorbeeld.

Groetjes,

veldmuis
Ik ben het helemaal met je eens veldmuis. Met de aantekening dat de McD geen restaurant is, uiteraard.

Bedankt van de groetjes, en groetjes terug,

dit.is.geen.kloon.
pi_30108469
Verkapt 'kijk-mij-eens-stoer-zijn-omdat-ik-mijn-rommel-lekker-stoer-laat-staan-topic"
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:49:52 #61
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30108529
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:46 schreef Renmaestro het volgende:

[..]

En je betaalt er bij de mac wél voor om je rotzooi op te laten ruimen? Nee, juist niet. Als er meer moet worden opgeruimd door werknemers stijgen de prijzen van de producten om de arbeidskosten te compenseren.

Zelf ruim ik wel altijd mijn eigen rommel op bij de McDonald's. Zoals al eerder tot in den treure is herhaald omdat het een kleine moeite is en zodat andere klanten er geen last van ondervinden.
'Kleine moeite'...altijd weer dat nutteloze argument, dat slaat toch nergens op?

Het is ook een kleine moeite dat vreten direct van de bakplaat te halen. Zo kan je alles rechtlullen.

Dat die kosten anders stijgen begrijp ik. Dat boeit mij vrij weinig overigens. Omdat zij minder winst maken moet ik hun maar helpen .

En wat betreft die andere klanten: dat is nog het allermooiste. ZIJ (De Mac) moeten zorgen dat die klanten fatsoenlijk kunnen zitten, niet ik! Dat zou helemaal mooi worden .
pi_30108538
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:46 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nee.
Waarom schuif jij je stoel dan aan? Daar is toch personeel voor?!
quote:
Jewel, dat beschouw ik meer als een openbare plek... hoewel dat eigenlijk niet zo is...goed punt .
Ik heb enkel goede punten, wen er maar vast aan.
quote:
Pff.. wat moet ik er dan mee. Wat een onzin-vergelijking .
Hoezo? Er is toch personeel om te zorgen dat alles netjes teruggehangen wordt?!
quote:
.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:50:28 #63
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_30108552
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:43 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Als je een pizza bestelt bij de New York Pizza ben je ook 10 euro kwijt, zonder een vol gevoel te hebben. Ga je dan ook de vuile, gebruikte doos terugbrengen?
Pardon, dit vind ik echt een rare vergelijking...
Als ik thuis een pizza bestel, dan betaal ik de jongen voor de pizza en die jongen rot weer op.

Dit is een vergelijking die nergens op slaat. Als ik bij vrienden ga eten, dan help ik mee met afwas.
Bij de Mac, doen ze dat maar lekker zelf. Bovendien is de bediening vaak ook niet al te vrolijk, dus ga ik ze niet belonen met zelf opruimen.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:50:40 #64
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30108559
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:48 schreef Robbie1979 het volgende:
Verkapt 'kijk-mij-eens-stoer-zijn-omdat-ik-mijn-rommel-lekker-stoer-laat-staan-topic"
.
pi_30108610
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:49 schreef Posdnous het volgende:

[..]

'Kleine moeite'...altijd weer dat nutteloze argument, dat slaat toch nergens op?

Het is ook een kleine moeite dat vreten direct van de bakplaat te halen. Zo kan je alles rechtlullen.

Dat die kosten anders stijgen begrijp ik. Dat boeit mij vrij weinig overigens. Omdat zij minder winst maken moet ik hun maar helpen .

En wat betreft die andere klanten: dat is nog het allermooiste. ZIJ (De Mac) moeten zorgen dat die klanten fatsoenlijk kunnen zitten, niet ik! Dat zou helemaal mooi worden .
Even omdraaien:

Stel, de hele eetgelegenheid zit vol en er komt 1 tafeltje vrij. Jij staat (toevallig) bij dat tafeltje, en die paupert die er voor jou zit, laat 3 dienbladen met dampende en stinkende etensresten staan. Ben jij dan blij?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:52:18 #66
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_30108630
Ben het met TS eensch.. Alhoewel ik vaak genoeg over m'n hart strijk en ook m'n MC "restjes" zelf wegtyf, krijgt schijnbaar het MAC Restaurant personeel het niet voor elkaar om op tijd deze zogenaamde rest vuilbakken op tijd te legen.

Dus je wordt wel geacht voor "voedsel" toch, naar verhouding, best veel te betalen (behalve de aanbiedingen dan..) en dan alsnog je eigen crap weg te mikken, de halve toko door te lopen omdat ook nog es overal de bakken volzitten.

Nou, dan laat ik het ook staan. Opbokken. 90% van de tijd is het nog es niet te vreten ook.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:52:30 #67
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30108642
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:50 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:

[..]

Waarom schuif jij je stoel dan aan? Daar is toch personeel voor?!
[..]
Inderdaad, vandaar 'nee'
quote:
Ik heb enkel goede punten, wen er maar vast aan.
[..]
Dat punt zou dan wel inhouden dat ik in de trein eigenlijk ook m'n rommel maar moet laten liggen .
quote:
Hoezo? Er is toch personeel om te zorgen dat alles netjes teruggehangen wordt?!
[..]

Nou nee, dus dat wordt wat onveilig.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:52:56 #68
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_30108656
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:51 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Even omdraaien:

Stel, de hele eetgelegenheid zit vol en er komt 1 tafeltje vrij. Jij staat (toevallig) bij dat tafeltje, en die paupert die er voor jou zit, laat 3 dienbladen met dampende en stinkende etensresten staan. Ben jij dan blij?
Dan roep je iemand en die komt het dan opruimen duuuh
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:53:13 #69
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30108671
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:51 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Even omdraaien:

Nee, maar hem kijk ik er niet op aan, de Mac wel, als het niet snel leeg is.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:54:20 #70
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30108719
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:52 schreef neo2000 het volgende:
Ben het met TS eensch.. Alhoewel ik vaak genoeg over m'n hart strijk en ook m'n MC "restjes" zelf wegtyf, krijgt schijnbaar het MAC Restaurant personeel het niet voor elkaar om op tijd deze zogenaamde rest vuilbakken op tijd te legen.
Ik weet niet of het echt aan dat personeel ligt. Misschien zijn ze wat onderbezet.
pi_30108781
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:52 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Inderdaad, vandaar 'nee'
Ow je bedoelde "nee" als in "nee", excuses dat las ik even verkeerd.
Dan ben je tenminste een consequente aso.
quote:
Dat punt zou dan wel inhouden dat ik in de trein eigenlijk ook m'n rommel maar moet laten liggen .
Als je een consequente aso wilt zijn wel, ja!
quote:
Nou nee, dus dat wordt wat onveilig.
Er is personeel om te zorgen dat het veilig blijft, daar hoef jij je toch niet druk om te maken.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:59:00 #72
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_30108877
Nou laatste keer dat ik bij de Mac was, toen was de bediening ronduit onbeschoft.
Ik sta te wachten om mijn bestelling te zeggen, maar mevrouw lult vrolijk verder in welk BrEezAh kroegje ze zal gaan zuipen. Als ik eindelijk aan de beurt ben en ik wil haar wisselgeld terug geven, sta ik een minuut lang met dat wisselgeld te zwaaien omdat er een bekende binnenkomt wie ze het goeie nieuws moet vertellen dat ze weet naar welk BrEezAh kroegje ze gaat en toen stond ze raar te kijken dat ik het wisselgeld weer terug in mijn zak deed. Ja doei tuthola! Ruim die zooi zelf maar op.
pi_30108919
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:59 schreef seilram het volgende:
Nou laatste keer dat ik bij de Mac was, toen was de bediening ronduit onbeschoft.
Ik sta te wachten om mijn bestelling te zeggen, maar mevrouw lult vrolijk verder in welk BrEezAh kroegje ze zal gaan zuipen. Als ik eindelijk aan de beurt ben en ik wil haar wisselgeld terug geven, sta ik een minuut lang met dat wisselgeld te zwaaien omdat er een bekende binnenkomt wie ze het goeie nieuws moet vertellen dat ze weet naar welk BrEezAh kroegje ze gaat en toen stond ze raar te kijken dat ik het wisselgeld weer terug in mijn zak deed. Ja doei tuthola! Ruim die zooi zelf maar op.
Dat klinkt als een BurgerKing-ervaring...
pi_30108975
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:59 schreef seilram het volgende:
Waarom geef jij wisselgeld aan de cassiere?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:01:44 #75
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_30108976
Ik raad TS aan te verhuizen naar Azië Als ik daar namelijk in de MC Donalds/ KFC mijn blad wil opruimen staan al die bruine oogjes je aan te kijken van 'wat doe jij nou'

Voor de rest als je het niet wilt opruimen dan doe je het niet, maar maak er gewoon geen punt van!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:02:52 #76
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30109010
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:01 schreef ozzietukker het volgende:
Ik raad TS aan te verhuizen naar Azië Als ik daar namelijk in de MC Donalds/ KFC mijn blad wil opruimen staan al die bruine oogjes je aan te kijken van 'wat doe jij nou'
Die begrijpen het schijnbaar beter.
quote:
Voor de rest als je het niet wilt opruimen dan doe je het niet, maar maak er gewoon geen punt van!
Dat doe ik ook niet, dan doen anderen.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:03:19 #77
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_30109029
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:01 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:

[..]

Waarom geef jij wisselgeld aan de cassiere?
Omdat ze vroeg of ik 2 euro bij had. Dat was makkelijk voor haar.

[ Bericht 9% gewijzigd door seilram op 30-08-2005 21:03:47 (ik omschrijf het inderdaad wat lastig) ]
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:03:34 #78
123971 Serious_Sven
Our Infinite Struggle
pi_30109039
Ik snap best dat je zoiets kunt hebben van hey, ik heb hier gegeten, ik betaal dus laat ik de rotzooi staan.

Mijn mening is, er staan genoeg afvalbakken, je komt er vaak langs en is het nou echt zo'n moeite om het op te pakken en weg te gooien?

Zeg nou zelf, als het druk is en al die tafels staan vol troep dan baal jij ervan dat die tafels vol staan, je kan dan wel gaan schelden op het personeel (bij wijze van spreken) maar als iedereen zijn eigen troep weg gooit dan heeft niemand last van ergernis, als je het jezelf aanleert dan doe je het gewoon automatisch en is er niks aan de hand, alsof je ervan doodgaat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Serious_Sven op 30-08-2005 21:13:45 ]
pi_30109062
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:01 schreef ozzietukker het volgende:

Dat raad ik de TS toch echt af! Aziaten hebben de rare gewoonte om tijdens bv. sportwedstrijden/festivallen alle troep die zich rond hen bevindt op te ruimen! Stel je voor! Daar heb je toch zeker personeel voor zeg?! !
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:04:22 #80
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30109068
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:47 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens veldmuis. Met de aantekening dat de McD geen restaurant is, uiteraard.
Nee, daarom hebben ze er ook personeel voor. .

En als jij per toeval je milkshake over de grond laat flikkeren ga je dat zelf natuurlijk wel uitgebreid zelf staan opdweilen neem ik aan?
pi_30109135
om van het gezeur over het feit dat de Mac wel of geen restaurant is af te zijn...

res·tau·rant (het ~, ~s)
1 publieke eetgelegenheid

Verder ben je bij de Mac niet verplicht om je eigen afval weg te gooien.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:06:56 #82
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30109171
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:03 schreef Serious_Sven het volgende:
Ik snap best dat je zoiets kunt hebben van hey, ik heb hier gegeten, ik betaal dus laat ik de rotzooi staan.

Mijn mening is, er staan genoeg afvalbakken, je komt er vaak langs en is het nou echt zo'n moeite om het op te pakken en weg te gooien?
Nogmaals, het 'wat is er nou zo moeilijk aan argument' vind ik belachelijk.
quote:
Zeg nou zelf, als het druk is en al die tafels staan vol troep dan baal jij ervan dat die tafels vol staan, je kan dan wel gaan schelden op het personeel maar als iedereen zijn eigen troep weg gooit dan heeft niemand last van ergernis,
Ik zal ook echt niet tegen het personeel gaan schelden.
tevens is het ook geen ergernis. Mijn ergernis is dat ik er op aangesproken wordt.
quote:
als je het jezelf aanleert dan doe je het gewoon automatisch en is er niks aan de hand, alsof je ervan doodgaat.
Ja, je kunt jezelf van alles wel aan gaan leren, maar is het ook zinvol om dingen aan te gaan leren die jouw zaak niet zijn? Sterker nog, waar anderen (i.c. de Mac) beter van worden over jouw rug.
pi_30109187
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:05 schreef bas-beest het volgende:
Verder ben je bij de Mac niet verplicht om je eigen afval weg te gooien.
Groetjes,

veldmuis
pi_30109246
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:04 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nee, daarom hebben ze er ook personeel voor. .

En als jij per toeval je milkshake over de grond laat flikkeren ga je dat zelf natuurlijk wel uitgebreid zelf staan opdweilen neem ik aan?
Neen. Aangezien ik enerzijds normaliter geen dwijl met mij meedraag bij de McD, en dit anderzijds weer net iets te veel moeite is, althans meer moeite dan het optillen van mijn McD-plankje.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:10:36 #85
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_30109295
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:06 schreef Posdnous het volgende:

Ja, je kunt jezelf van alles wel aan gaan leren, maar is het ook zinvol om dingen aan te gaan leren die jouw zaak niet zijn? Sterker nog, waar anderen (i.c. de Mac) beter van worden over jouw rug.
Eens.
Men gaat in een trein ook geen kaartjes controleren omdat je alleen maar voor het kaartje hebt betaald.
Men gaat in een wat duurder restaurant ook niet de afwas staan doen omdat je alleen maar voor het eten hebt betaald.

Je betaalt voor het eten, niet voor het opruimen.
En ik word er inderdaad ook niet goed van als ik met mensen naar de Mac ga en ik ruim niet op, ik ineens een grote aso ben.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:11:39 #86
123971 Serious_Sven
Our Infinite Struggle
pi_30109318
het is een eindeloze discussie, de een vind het normaal om het weg te gooien, de ander niet.

Als mensen je vreemd aankijken dan is dat niet gek omdat zij vinden dat je het wel op moet ruimen.

Als je het niet op wil ruimen dan moet je dat gewoon niet doen, dan moet je je niks aantrekken van mensen die je vreemd aankijken want als jij het goed vind dan is het goed.
pi_30109326
Maar eh Posdnous je vindt de prijs/kwalitiet-verhouding nergens anders zo hoog als bij de McD, je ergert je eraan dat 'men' het normaal vindt dat je je eigen rotzooi opruimt bij de McD... WAAROM GA JE DAN NAAR DE McD?!?!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:11:52 #88
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30109328
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:09 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:

[..]

Neen. Aangezien ik enerzijds normaliter geen dwijl met mij meedraag bij de McD, en dit anderzijds weer net iets te veel moeite is, althans meer moeite dan het optillen van mijn McD-plankje.
Ah, het gaat dus toch om de moeite . (een dweil kun je daar gewoon vragen hoor)

En die grenzen worden bepaald door.....?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:12:32 #89
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30109356
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:11 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
Maar eh Posdnous je vindt de prijs/kwalitiet-verhouding nergens anders zo hoog als bij de McD, je ergert je eraan dat 'men' het normaal vindt dat je je eigen rotzooi opruimt bij de McD... WAAROM GA JE DAN NAAR DE McD?!?!
Omdat ik helemaal geen problemen met de Mac heb. Als ik het echt te duur of zo vond ging ik er ook echt niet meer heen.
pi_30109363
idd, de prijs/kwaliteit-verhouding ligt echt wel hoog bij de mac, je levert een stukje service in waardoor de prijs van een hamburger omlaag gaat...
pi_30109405
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:11 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ah, het gaat dus toch om de moeite . (een dweil kun je daar gewoon vragen hoor)
Toe maar, nog meer moeite.
quote:
En die grenzen worden bepaald door.....?
Die grens wordt bepaald naar alle redelijkheid en billikheid, en komt zodoende vaak overheen met de algemene opinie./
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:15:01 #92
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30109436
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:13 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:

Die grens wordt bepaald naar alle redelijkheid en billikheid, en komt zodoende vaak overheen met de algemene opinie./
Aha, het klapvee dat wordt geindoctrineerd door grote concerns. Hm.
pi_30109461
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:12 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Omdat ik helemaal geen problemen met de Mac heb. Als ik het echt te duur of zo vond ging ik er ook echt niet meer heen.
Ooit naar JP z'n normen en waarden-debat gekeken? Je ruimt die spullen op, omdat dat gewoon zo hoort. Dat jij wil dat jou niet overkomt, laat je ook een ander niet overkomen....
pi_30109484
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:12 schreef wlsandman het volgende:
idd, de prijs/kwaliteit-verhouding ligt echt wel hoog bij de mac, je levert een stukje service in waardoor de prijs van een hamburger omlaag gaat...
Dan ligt de prijs/kwaliteit-verhouding dus juist laag.
pi_30109508
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:15 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Aha, het klapvee dat wordt geindoctrineerd door grote concerns. Hm.
Oeh gij rebelse hippie die zijn McD-plankje niet opruimt!

Waarom denk je dat jij uberhaupt naar de McD gaat, juist omdat je blijkbaar zeer vatbaar bent voor de marketingcampagnes van McD en consorten.
pi_30109695
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:22 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Aangenomen regels? Van wie? Dat staat nergens geschreven hoor.

Dat is nou precies wat ik bedoel, ze hebben iedereen zover gekregen te denken dat het normaal is zelf die shit weg te mikken, zodat zij makkelijk hun personeelskosten over jou rug kunnen drukken.

Aangenomen regels .
En je eten zou ook aan tafel bezorgd moeten worden, want het is natuurlijk personeelskosten drukken dat je zelf naar de balie moet om je eten te bestellen. Waar halen ze het lef vandaan om dat van jou te verwachten

Kerel, naar de balie lopen om je eten te bestellen, het zelf naar je tafeltje slepen en het na afloop ook zelf weer weggooien hoort bij het fast-food-concept. Het is niet hetzelfde als een restaurant en is ook niet zo bedoeld. Als dat concept je niet aanstaat is een restaurant waar ze je bestelling komen opnemen, je eten komen brengen en het ook weer voor je weggooien jouw ding

(Neemt niet weg dat ik zelf ook weiger mijn rotzooi op te ruimen als de prullenbak al uitpuilt )
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:23:22 #97
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30109773
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:15 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Ooit naar JP z'n normen en waarden-debat gekeken? Je ruimt die spullen op, omdat dat gewoon zo hoort. Dat jij wil dat jou niet overkomt, laat je ook een ander niet overkomen....
. asjeblieft zeg.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:26:10 #98
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30109889
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:21 schreef Northside het volgende:

[..]

En je eten zou ook aan tafel bezorgd moeten worden, want het is natuurlijk personeelskosten drukken dat je zelf naar de balie moet om je eten te bestellen. Waar halen ze het lef vandaan om dat van jou te verwachten
Misschien, maar daar zit ik niet mee. In de kroeg wil ik ook wel naar de bar lopen om een biertje te halen.
quote:
Kerel, naar de balie lopen om je eten te bestellen, het zelf naar je tafeltje slepen en het na afloop ook zelf weer weggooien hoort bij het fast-food-concept.
Ik weet niet. Het zou zo zijn als alles na de aanschaf van het eten jouw verantwoordelijkheid zou zijn, maar dat is niet zo. (Ze maken de vloer ook schoon en dweilen de tafeltjes). Het is dus niet consistent. Het 'concept' werkt niet.
quote:
Het is niet hetzelfde als een restaurant en is ook niet zo bedoeld. Als dat concept je niet aanstaat is een restaurant waar ze je bestelling komen opnemen, je eten komen brengen en het ook weer voor je weggooien jouw ding
Dat is het ook. Maar iedereen komt nou eenmaal wel eens in de Mac.
pi_30110142
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:26 schreef Posdnous het volgende:

Ze maken de vloer ook schoon en dweilen de tafeltjes.
Bij welke mac kom jij? Dat heb ik nog nooit meegemaakt...

Nou, je laat het maar fijn staan, mij is het om het even. Mij zal je niet aso horen roepen.
Ja, ik generaliseer.
pi_30110532
Als jij je eten wil laten staan is dat jouw goed recht. Als mensen dat aso vinden, en jou daar op gaan wijzen, is dat hun goed recht. En nou geen gezeik meer, verdomme
Even helemaal weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')